Hetty Van Berne

Keurig bedrijf met een breed assortiment.

H van Berne

Correct bedrijf

Peter Frenken

Mijn overgewicht verdween direct en mijn fysieke vermoeidheid verdween na een paar weken. Beiden tot nu toe, na 6 maanden, structureel.

Natascha Soons

Geweldige ervaring, alles gaat stap voor stap. Eindelijk iets wat echt mijn levensstijl heeft veranderd!

Arno Heijgele

Gedreven en professioneel advies

Miriam Wessels

Goede begeleiding, met perfecte kennis van zaken. Een echte aanrader, je voelt je een herboren mens.

Eefje Nijst

Mijn persoonlijk How2behealthy Natuurlijk Vitaal Basis plan en het bijhorende programma vormen een goede basis voor het verbeteren van mijn gezondheid en het in balans houden van mijn gewicht. Samen... Mijn persoonlijk How2behealthy Natuurlijk Vitaal Basis plan en het bijhorende programma vormen een goede basis voor het verbeteren van mijn gezondheid en het in balans houden van mijn gewicht. Samen met de consulent wordt het plan op maat gemaakt waarbij de focus ligt op de gestelde doelen en er aandacht is voor het persoonlijke aspect. Heel handig is de app met daarin de link naar de gezonde producten te verkrijgen in de supermarkt dat is tijdbesparend en maakt boodschappen doen gemakkelijk en praktisch. Het traject ben ik samen aangegaan met mijn dochter dat heeft heel leuk uitgepakt. We steunen elkaar en delen onze ups & downs!

Scheepers

Prima ervaring.

E. Schoffelen-Stevens

Ik vond het een erg fijn gesprek. Ivo heeft echt aandacht voor de cliënt. Heel verhelderend.