Ellen Muijrers

Door het volgen van dit programma voel je je fitter en verdwijnen een aantal klachten. Maar daarnaast door anders te eten ook nog veel afgevallen.

Reactie How2behealthy:

Dankjewel Ellen voor je mooie review! Gr. Ivo

Ans Limburg

Mijn ervaring is zeer positief. Er is goed gekeken naar wat ik nodig heb om optimaal te kunnen profiteren van de methode How2behealthy. Hierdoor is het voor mij mogelijk geweest om al mijn doelen te... Mijn ervaring is zeer positief. Er is goed gekeken naar wat ik nodig heb om optimaal te kunnen profiteren van de methode How2behealthy. Hierdoor is het voor mij mogelijk geweest om al mijn doelen te behalen en flink gezonder te worden.

Manon

All in one concept 👍🏻 fijne begeleiding. Ik ben blij met de stappen die ik heb gemaakt en dat mede door Ivo en waar hij voor staat met H2BH

Lamerichs

Alleen maar lof! Duidelijk programma, goede ondersteuning.

Roos

Perfecte klantenservice!

Manon

Prettige en persoonlijke begeleiding. Ik ben ervan overtuigd dat gezond eten de basis is voor een gezond lichaam en daaruit volgend een gezond(er) leven. Door de holistische benadering en opbouw... Prettige en persoonlijke begeleiding. Ik ben ervan overtuigd dat gezond eten de basis is voor een gezond lichaam en daaruit volgend een gezond(er) leven. Door de holistische benadering en opbouw begrijp en herken ik de tekenen van mijn darmen en kan daar gezond op anticiperen. Dank je wel Ivo.

Denise Frijns

Ik ben rondom 2,5 jaar bij Ivo in behandeling geweest. Ik heb veel inzichten gekregen in voeding en veel ervan opgestoken. Maar ook veel inzichten gekregen in hoe je brein en het lichamelijke stuk... Ik ben rondom 2,5 jaar bij Ivo in behandeling geweest. Ik heb veel inzichten gekregen in voeding en veel ervan opgestoken. Maar ook veel inzichten gekregen in hoe je brein en het lichamelijke stuk tegen elkaar kunnen werken en hoe je dit samen kan brengen!
Merci

Sharon Bernardino

Fijn contact gehad! Uitgebreid en snel gereageerd op mijn vraagstelling, welke niet geheel eenvoudig was maar wel begrepen. Ik heb nu handvaten om mijn gezondheid verder de goede richting op te... Fijn contact gehad! Uitgebreid en snel gereageerd op mijn vraagstelling, welke niet geheel eenvoudig was maar wel begrepen. Ik heb nu handvaten om mijn gezondheid verder de goede richting op te sturen - bedankt Ivo!

Tony

Mijn stage bij How2BeHealthy voor mijn opleiding Marketing en Communicatie was een hele positieve ervaring. Daarnaast hebben ze me geholpen met gezondheid te verbeteren, haaruitval te verminderen en... Mijn stage bij How2BeHealthy voor mijn opleiding Marketing en Communicatie was een hele positieve ervaring. Daarnaast hebben ze me geholpen met gezondheid te verbeteren, haaruitval te verminderen en bijna 10 kilo af te vallen. Ze begrepen mijn behoeften en gaven me professionele begeleiding. Ze leerden me hoe ik verantwoorde voeding kon eten en mezelf kon verzorgen en meer energie te krijgen. Ik voel me veel beter, energieker en ik heb meer zelfvertrouwen. Ik ben dankbaar dat ik dit programma heb gevolgd. Het was een positieve en verrijkende ervaring.