Jan Roos

Top kom er al jaren en voor het eerst online gedaan ook top bevallen

Geen zeer tevreden

Reactie Hout Vandaag:

Beste heer Roos,
Bedankt voor de mooie review !
We zien u graag weer terug bij Houtvandaag.nl

MSM Reukema

Geen.

Ernst

Alles klopt, afspraken nakomen en een chauffeur die de klant echt van dienstverlening zijn. Het hout was kwalitatief goed.

Eefje

Prima bedrijf, hout snel geleverd. Er ontbraken 3 paaltjes maar na telefonisch overleg kon ik deze bij de bouwmarkt aanschaffen en kreeg ik de gemaakte kosten terug, prima service.

Nee

Philip Poell

Heel goed

Corrie Bouwmeester

Ik heb hier Douglas palen besteld en ze waren echt allemaal kaars recht en van zeer goede kwaliteit. Echt klasse. Vriendelijke man ook die ze bezorgde. Als ik weer hout nodig hebt bestel ik hier... Ik heb hier Douglas palen besteld en ze waren echt allemaal kaars recht en van zeer goede kwaliteit. Echt klasse. Vriendelijke man ook die ze bezorgde. Als ik weer hout nodig hebt bestel ik hier zeker weer!

Ik zou het niet weten.

Sjacco freke

Hout vandaag is echt een super bedrijf. Had even gebeld naar de status van mijn bestelling en werd heel vriendelijk geholpen door het personeel en ze leveren heel goed hout voor de prijs

Nee

Paul Waagmeester

Goede service en afspraken. Wel een product vergeten klaar te zetten voor levering met de vrachtauto. Dit moet nog nageleverd worden.

Leveren wat besteld is.

Arie Verblaauw

Fantastische service. Hout werd in de achtertuin gebracht door de chauffeur!

Wesley Bochardt

Uitstekend, makkelijk te bestellen, en super snel geleverd. Zeker een aanrader

Lekker doorgaan zo!