Roy van der Zwan

Niets op aan te merken!

Geen idee wat of hoe het nog beter zou kunnen...

leon

Ruime keuze ,snelle verzending ,goede service en als er iets is kan je altijd even bellen

frans brosky

Uitstekende Website. Uitstekende prijzen. Uitstekende service. Snelle levering. Ideale leverings tracking.

nvt

Tineke de Jong

Super vriendelijk en behulpzaam

Rudy Schaar

Helaas niet op de hoogte gehouden met levering, uiteindelijk zelf moeten bellen. Bezorging wilde ik aan de achterkant van de woning maar kwam aan de voorkant van de woning dus moest alles zelf naar... Helaas niet op de hoogte gehouden met levering, uiteindelijk zelf moeten bellen. Bezorging wilde ik aan de achterkant van de woning maar kwam aan de voorkant van de woning dus moest alles zelf naar achterkant woning brengen

Op de site stond binnen 5 dagen geleverd, uiteindelijk duurde het meer dan 2 weken

Reactie Hout Vandaag:

Beste Rudy,
Beste Rudy,
Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Je hebt op zondag 19-05 besteld en bij het orderpicken op 21-05 kwamen wij erachter dat de door jou bestelde planken niet aan onze kwaliteitseisen voldeden. Wij hebben toen op 21-05 een mail gestuurd dat wij nieuwe planken zouden bestellen en de order zo spoedig mogelijk zouden uit leveren.
Je hebt een track en trace code gehad met een leveringsvoorstel van onze transporteur en uiteindelijk is de order geleverd.
Uiteindelijk heeft het gehele proces inderdaad langer geduurd dan de gewenste 5 dagen
(16 dagen) maar wij hechten grote waarde aan kwaliteit en dat kan soms betekenen dat een levering iets langer duurt. Wij hopen op je begrip.
Onze notitie dat de order aan de achterzijde van het huis geleverd moest worden is helaas niet door gekomen, Wij zullen dit nog bespreken met onze transporteur.

Nogmaals jammer dat je niet tevreden bent maar desondanks hopen wij je graag nog een keer terug te zien bij Houtvandaag !

John Dikmans

Goede communicatie en Levering volgens afspraak

nvt

Ed van Dalen

Zeer goede communicatie en correcte levering

Rogier

Super service en producten!

Eric Sanderse

Prima. Verzorgde levering en prima kwaliteit

Robert Buysen

Uitstekend