Abdel El Khabazi

Niet, gewoon zo doorgaan

Peter Ouwehand

Super geholpen

Richard van Schie

Alle waar naar zijn geld,goedkoop hout maar slechte kwaliteit.

Beter hout verkopen

Reactie Hout Vandaag:

Beste heer van Schie,
Beste heer van Schie,
Dank u voor uw mail. Jammer dat u niet tevreden bent. Wij hebben echter geen klacht van u ontvangen dus het is voor mij moeilijk om te bepalen wat er niet in orde is. Naar aanleiding van deze review heb ik u ook nog een mail gestuurd met de vraag waarom u niet tevreden bent maar daar heeft u ook niet op gereageerd.
U kunt altijd nog een reactie naar ons sturen en anders hopen wij u toch weer een keer te zien bij Hout Vandaag.

Lambert Dilling

Prima service

WhatsApp nummer controleren

Marco Pronk

Snel, goede kwaliteit en scherpe prijs.

Marian Woerlee

Keurig geleverd

alles is ok

Jeroen van der Helm

Zeer ruime keuze aan (tuin)hout en andere benodigdheden. Tegels, zand, schroeven, gereedschap echt van alles te verkrijgen. Is het niet op voorraad, wordt het snel besteld. Tegenwoordig ook... Zeer ruime keuze aan (tuin)hout en andere benodigdheden. Tegels, zand, schroeven, gereedschap echt van alles te verkrijgen. Is het niet op voorraad, wordt het snel besteld. Tegenwoordig ook aanhanger verhuur. Handig gedaan.

Andy Van Diepen

Zeer tevreden