Anno Spierenburgh

Overzichtelijke website,snelle en goed service

Stephanie Boelhouwer

Netjes, goede informatie

Snellere levering

Martijn Garnier

Eenvoudig besteld, mooie prijs, maar de balken die in de aanbieding waren zijn niet best. Veel beschadigd of met schors.
De andere waren vies. Er zaten rare zwarte plekken op, die ik er met...
De andere waren vies. Er zaten rare zwarte plekken op, die ik er met schuren wel af kreeg.

betere kwaliteit hout

Dag Martijn,
Dag Martijn,
Dank voor je review. Je hebt gekozen voor de SLS Actie liggers. Hierbij staat op de website omschreven dat deze licht beschadigd zijn en bedoeld voor constructiewerk en dus geen zichtwerk. Wellicht hadden wij dat toch nog wat beter kenbaar moeten maken.
Desondanks hopelijk toch nog een keer tot ziens bij Houtvandaag.

Mehmet

Duidelijk, snel en goede prijs/kwaliteitsverhouding

Prima zo.

Lex Boogert

Top zeer klantvriendelijk

Wim de Wolff

Mooi product.

Na het berekenen van een schutting en bestellen het mogelijk maken om nog 1 extra paal erbij te zetten, zonder deze te moeten opzoeken op de site.

Harm Hofstede

Heel snelle levering, professioneel advies

Ik kan op de site niet lekker filteren op specificaties van Blokhutten.

Ferdy de Zeeuw

Na 10 dagen de schermen ontvangen. Toch nog op hemelvaart de levering ontvangen. Super bedankt

Snellere levering of mail dat het langer gaat duren of de site aanpassen , staat ong. 5 dagen maar dit is niet het geval.

Mark van Zeijl

Veel op voorraad en prima service

Reactie Hout Vandaag:

Bedankt voor uw mooie berichtje!

Bruggeman

Slechte klachtafhandeling

Aandacht schenken aan klant

Beste heer Bruggeman,
Helaas bent u niet tevreden over onze dienstverlening en dat betreuren wij uiteraard.
Beste heer Bruggeman,
Hopelijk zien wij u toch nog een keer terug bij Houtvandaag en kunnen wij u naar volle tevredenheid helpen.