Arno Sellenraad

Top!

Paul van der Valk

We hebben een order voor tuinhout gedaan bij Hout Vandaag. Bepaalde producten waren op bestelling en niet op voorraad, waarna zij contact hebben opgenomen om snel leverbare alternatieven te zoeken.... We hebben een order voor tuinhout gedaan bij Hout Vandaag. Bepaalde producten waren op bestelling en niet op voorraad, waarna zij contact hebben opgenomen om snel leverbare alternatieven te zoeken. Levering ging ook erg soepel. Over het algemeen erg tevreden!

Het zou handig zijn als je op de afleverdag zelf, of de middag van te voren, een tijdsindicatie zou kunnen krijgen wanneer de levering verwacht wordt.

Caroline Hooven

Bij de showroom zelf een overkapping besteld, wel jammer dat er niet goed geluisterd is en we een wand tekort kwamen. Echter extra bestellen en nabezorgen was netjes geregeld

Een overkapping met 2 wanden niet type 3 noemen erg verwarrend
Een overkapping met 2 wanden niet type 3 noemen erg verwarrend
Zeker als je 3 wanden besteld denk dat je die ook krijg en eigenlijk type 4 ? Moet hebben wij konden dus nabestellen door elkaar verkeerd? Begrepen te hebben

John

Top.

Nvt

Andre Meijer

Ik had maar 1 plank nodig van 240 cm. die was niet op voorraad en moest besteld worden. gebeld met de balie en dat was geen enkel probleem. online besteld en binnen een paar dagen kreeg ik een... Ik had maar 1 plank nodig van 240 cm. die was niet op voorraad en moest besteld worden. gebeld met de balie en dat was geen enkel probleem. online besteld en binnen een paar dagen kreeg ik een telefoontje dat ie er was.
perfecte service en aardige mannen aan de balie. top.

Gerard Quint

Geweldig goede service!
Dit was de twee keer voor ons voor een bestelling.

Hou het serviceniveau minstens op dit niveau.

Jolande Slotboom

Goed en snel

prima bedrijf, goedkoop en snel

Jonker Horeca Rijswijk

Prima service, op tijd en netjes afgeleverd

Lambèr Stuifbergen

Houten vlonderdelen toch wat beter controleren voor verzending, maar goed opgelost

Nico Mens

Alles ging prima, duidelijke site en bestelling is makkelijk te plaatsen. Bezorging ging prima en dat alles voor een scherpe prijs.

Het was mij niet duidelijk of voldoende voorraad was voor de vlonderplanken.

Reactie Hout Vandaag:

Beste Nico,
Bedankt voor de mooie review en graag weer tot ziens bij Houtvandaag !