Resultaat
Levering volgens afspraak
Reactiesnelheid (Indien van toepassing)

Vreken

Super, maatwerk trap, keurig geplaatst werken netjes en vriendelijk

Goede service

Geen ga zo door

Visser

Slechte communicatie.
Trap veel te laat geleverd..
Telefonisch worden levertijden besproken die niet worden voldaan.

Het zou fijn zijn als ik uberhaupt dit jaar nog een trap...
Slechte communicatie.
Trap veel te laat geleverd..
Telefonisch worden levertijden besproken die niet worden voldaan.

Het zou fijn zijn als ik uberhaupt dit jaar nog een trap binnen zou krijgen waar ik tijden geleden voor betaald heb.

Zie bovenstaand

Reactie Houtentrappenwinkel.nl:

Bedankt voor uw recensie.
Bedankt voor uw recensie.
Op 25 december 2019 heeft u via de webshop bij ons een trap besteld. Deze hebben wij op maandag 6 januari 2020 na de kerstsluiting, d.m.v. de productie tekeningen, aan u bevestigd.
Echter heeft u een trap besteld zonder weltrede maar met stootbord op bovenste trede. Aangezien deze combinatie niet mogelijk is hebben wij een aantekening gemaakt of u een trap wilt met weltrede en stootbord of dat u een geheel open trap wenst.
Op dinsdag 14 januari 2020 ontvingen wij uw akkoord op deze tekeningen, maar geen antwoord op onze vraag. Hierna heeft u op donderdag 16 januari van ons een email ontvangen met de vraag of u antwoord wilt geven op onze vraag.
Zaterdag 18 januari ontvingen wij van u een email dat u onze vraag niet snapt en of wij telefonisch contact met u willen opnemen.
Woensdag 22 januari heeft u van ons een email ontvangen met een duidelijke uitleg van de situatie en welke keuze u heeft. Aangezien wij geen reactie van u mochten ontvangen hebben wij 27 januari deze email nogmaals gestuurd met de vraag of u hierop wilt reageren. Ook op deze email ontvingen wij geen reactie. Vervolgens hebben wij u op woensdag 29 januari gebeld. In dit telefoongesprek gaf u aan dat u een geheel dichte trap wilde i.p.v. open trap zoals besteld. Op deze dag heeft u van ons gelijk aangepaste tekeningen ontvangen. 6 dagen later op woensdag 5 februari 2020 hebben wij u akkoord mogen ontvangen op deze tekeningen. De trap zal donderdag 20 februari 2020 bij u worden afgeleverd. Dit betekend uiteindelijk een levertijd van 15 dagen na u akkoord op de definitieve productie tekeningen. Zoals vermeld in onze bevestiging nemen wij geen trappen in productie waarvoor wij nog geen akkoord op hebben mogen ontvangen van de klant. Aangezien wij de trap nu binnen 15 dagen leveren na akkoord hebben wij ruimschoots aan onze verplichtingen voldaan.

PvdP Techniek

Zeer goed

duidelijk en goede prijs

Misschien een iets duidelijkere handleiding. De tekst stond een beetje door elkaar

Prima bedrijf. goed product. goede prijs, snelle levering

duidelijke site, snelle levering

nvt

Patrick Verlangen

Goede service en contact

Nummering stootborden was verkeerd en beloofde betaalkosten zijn nooit retour gestort

Schrijnwerk De Wannemaeker

Trap besteld

snelle duidelijke reactie

betere foto's maken van gerealiseerde producten

Corne Arnouts

Correct en afspraak is afspraak

Gemak van de website

Niets

Trip

Alles super.duidelijke website

Duidelijk

Afspraak is afspraak en snelle service

nee

Prima overleg. Duidelijke tekening

Prima product!. Duidelijke website. Goed en snel contact.