Kris

Heel tevreden met ons nieuw terras uit hardhout, deskundige uitleg gekregen waardoor we ons terras zelf hebben kunnen plaatsen. Prijs-kwaliteit TOP!

Reactie Houtenplaten.be:

Beste Kris, fijn om te lezen, bedankt voor de mooie review en het vertrouwen. Mvg Team Houtenplaten

Reynders Gert

Heel positief. Vlotte service, correcte afspraken, trendy zaak

Reactie Houtenplaten.be:

Beste Gert, fijn om te lezen, bedankt voor de mooie review en het vertrouwen. Mvg Team Houtenplaten

Guy Slegers

Snelle en correcte levering.

Reactie Houtenplaten.be:

Beste Guy, fijn om te lezen, bedankt voor de mooie review en het vertrouwen. Mvg Team Houtenplaten

Top

Reactie Houtenplaten.be:

Beste, fijn om te lezen, bedankt voor de mooie review en het vertrouwen. Mvg Team Houtenplaten

Jean-Marc Delcour

Top bedrijf

Reactie Houtenplaten.be:

Beste Jean-Marc, fijn om te lezen, bedankt voor de mooie review en het vertrouwen. Mvg Team Houtenplaten

Tony

Uitstekend geholpen door een mooie dame.
Zeer veel keuze en goede prijs kwaliteit.

Reactie Houtenplaten.be:

Beste Tony, fijn om te lezen, bedankt voor de mooie review en het vertrouwen. Mvg Team Houtenplaten

rene minten

Ik heb het onthaal én de service gisteren (aankoop van 4 profielplaten) als zéér positief ervaren!

Reactie Houtenplaten.be:

Beste Rene, fijn om te lezen, bedankt voor de mooie review en het vertrouwen. Mvg Team Houtenplaten

Faes Franny

Heel positieve ervaring! Correct en duidelijke uitleg!

Reactie Houtenplaten.be:

Beste Franny, fijn om te lezen, bedankt voor de mooie review en het vertrouwen. Mvg Team Houtenplaten

Glen ve

Aankoop schuilstal

Reactie Houtenplaten.be:

Beste Glen, fijn om te lezen dat u tevreden bent over de aankoop. Bedankt voor het vertrouwen. Mvg Team Houtenplaten

Karen

Mooie kwaliteit, vriendelijke en gemoedelijke communicatie!

Reactie Houtenplaten.be:

Beste Karen, fijn om te lezen, bedankt voor de mooie review en het vertrouwen. Mvg Team Houtenplaten