Eddy Engelen

Alles perfect verlopen

Houtenplaten.be

Wij hebben onze paardenstal en tafels aangekocht bij Houtenplaten en zijn super tevreden! Top service, iedereen
is erg meedenkend, flexibel en een goede prijs-kwaliteitverhouding. Zeker een aanrader!

Jef Schroyen

Ik had materiaal nodig voor de aanleg voor een terras en omheining en ben bij Houtenplaten.be terecht gekomen via de site..de vriendelijkheid en vakkennis van deze mensen is fantastisch. Een... Ik had materiaal nodig voor de aanleg voor een terras en omheining en ben bij Houtenplaten.be terecht gekomen via de site..de vriendelijkheid en vakkennis van deze mensen is fantastisch. Een positieve ervaring die ik graag doorvertel aan iedereen als een "echte aanrader"👍👍👍

Houten platen.be

Super snelle service gekregen en zeer mooie schotten ontvangen

Reactie Houtenplaten.be:

Beste Gert, fijn dit te mogen lezen. Dank je wel voor de mooie review en het vertrouwen in ons. Mvg Team Houtenplaten

Christophe Van camp

Hout besteld voor bloembakken te maken

Reactie Houtenplaten.be:

Beste Christophe, fijn dat je hiervoor langs kwam bij ons. Dank je wel voor de 5-sterren review. Mvg Team Houtenplaten

Rousseau

Uitstekend

Reactie Houtenplaten.be:

Beste, fijn dit te mogen lezen. Dank je wel voor de mooie review en het vertrouwen. Mvg Team Houtenplaten

Dirk Wynants

Goede ervaring, professioneel advies. Bestellen via webshop gaat redelijk goed.

Reactie Houtenplaten.be:

Beste Dirk, fijn dit te mogen lezen. Dank je wel voor de mooie review en het vertrouwen in ons. Mvg Team Houtenplaten

tim van wiele

Vriendelijke en professionele medewerkers

Reactie Houtenplaten.be:

Beste Tim, fijn dit te mogen lezen. Dank je wel voor de mooie woorden en het vertrouwen. Mvg Team Houtenplaten

Braat

Professioneel advies, zeer vriendelijk en reageren snel en accuraat.

Reactie Houtenplaten.be:

Beste, fijn dit te mogen lezen. Dank je wel voor de mooie woorden en het vertrouwen in ons. Mvg Team Houtenplaten

Wim CHRISTIAENS

Perfect

Reactie Houtenplaten.be:

Beste Wim, fijn dit te mogen lezen. Dank je wel voor de mooie review en het vertrouwen. Mvg Team Houtenplaten