Lennart Grootveld

Mooi werk, snelle communicatie. Heel blij met onze oude eiken visgraatvloer die er weer piekfijn uitziet.

Joyce

Jan werkt secuur, is erg klantvriendelijk en denkt graag mee. We zijn ontzettend blij met de vloer!!

Brigitte Spee

Uitstekend werk geleverd voor opknappen van onze beschadigde parketvloer. Vakkundig en perfectionistisch.

Herman

Jan Draaijer van Houten Vloeren Onderhoud heeft onlangs bij ons de kamervloer geschuurd en opnieuw gelakt. Hij werkt nauwkerig en stofvrij. Wij zijn nog steeds verrast door het mooie resultaat. Jan Draaijer van Houten Vloeren Onderhoud heeft onlangs bij ons de kamervloer geschuurd en opnieuw gelakt. Hij werkt nauwkerig en stofvrij. Wij zijn nog steeds verrast door het mooie resultaat.
We merken dat Jan hart heeft voor zijn werk. We kunnen zijn bedrijf zeker aanraden. Ook zijn we blij met zijn adviezen voor onderhoud.

Tim van Os

Mijn ervaring met dit bedrijf is goed. De afspraken zijn nagekomen en er zijn op het moment nog dingen veranderd en dat was geen enkel probleem. De vloer ziet er prachtig uit! Het contact met Jan... Mijn ervaring met dit bedrijf is goed. De afspraken zijn nagekomen en er zijn op het moment nog dingen veranderd en dat was geen enkel probleem. De vloer ziet er prachtig uit! Het contact met Jan verliep prettig en vertrouwd.

Nico Heemelaar

Zeer prettig in de omgang, weet waar hij het over heeft en levert vakwerk. 25 Jaar geleden hebben we onze vloer laten leggen door vakmensen met een liefde voor mooie vloeren. Helaas bestaat dat... Zeer prettig in de omgang, weet waar hij het over heeft en levert vakwerk. 25 Jaar geleden hebben we onze vloer laten leggen door vakmensen met een liefde voor mooie vloeren. Helaas bestaat dat bedrijf niet meer, maar bij Jan vonden we dezelfde passie. Met grote toewijding ging hij te werk. Het lijkt alsof we een nieuwe vloer hebben gekregen en dat ook voor een zeer schappelijke prijs.

Richardson

Zeer professioneel en vakkundig. Goed advies gekregen en onze vloer ziet er als nieuw uit. Het contact met Jan was direct, makkelijk en bijzonder prettig. Wij zijn uiterst tevreden en kunnen dit... Zeer professioneel en vakkundig. Goed advies gekregen en onze vloer ziet er als nieuw uit. Het contact met Jan was direct, makkelijk en bijzonder prettig. Wij zijn uiterst tevreden en kunnen dit bedrijf van harte aanbevelen.

Wouter

We hebben onze eikenhouten vloer doo Jan laten renoveren. Hij laat zich niet ophaasten door een deadline en gaat secuur te werk totdat de vloer perfect is. Hij denkt mee en geeft deskundig advies.... We hebben onze eikenhouten vloer doo Jan laten renoveren. Hij laat zich niet ophaasten door een deadline en gaat secuur te werk totdat de vloer perfect is. Hij denkt mee en geeft deskundig advies. Echte aanrader!

Freek Steijsiger

Zeer positief