Prima service. Bij een tuinbedrijf in de buurt waren de planten die ik nodig had meer dan 1.00 Euro per stuk duurder. Had er 100 nodig. Vooraf duidelijk afgesproken wanneer ze geleverd zouden...

prima prijs, duidelijke levertermijn, vriendelijke bezorger die mee hielp

terugbezorgen van plastic bloempotjes zou milieuvriendelijk geweest zijn. Overlegd met de verkoper; die vond hetzelfde maar we moesten wachten tot de grote leveranciers over waren, dan zou de rest ook wel volgen. Soort statiegeld op de potjes waar ze inzitten dus.

Kevin

Leveren van producten met de verkeerde afmeting en beweren dat het in de afwijking van geschaafde balken zit. Nooit meer hier bestellen, ook geen positieve reclame maken voor dit bedrijf

Geen!

Zie ervaring

Reactie Hout in de tuin:

Het gaat hier om bezaagde balken, daar kan een afwijking in zitten van een paar mm. Bij geschaafd gedroogd hout kunt u netto maten verwachten, maar bij ruw vers hout kunnen er (minimale) verschillen zitten in de maten. Ook hebben wij aangeboden de balken om te ruilen. Meneer mocht ze zelf wel hier uitzoeken welke hij zou willen hebben.Hier is meneer verder niet op in gegaan. Jammer om achteraf zo'n review te geven:-(

Jacques Peters

Scharnieren besteld. eerst werkte de overbetaling niet. Kreeg ik later te horen. Heb ik alsnog een keer betaald. De scharnieren heb ik tot op heden niet mogen ontvangen.

prijs/kwaliteit is goed

betalingssysteem werkt niet en ik weet niet wanneer en/of ik de produkten krijg

Reactie Hout in de tuin:

Onze excuses, dit is idd bij ons mis gegaan. door een storing bij onze ideal provider is de betaling niet goed gegaan. Hierdoor is uw order in het bakje gekomen "nog niet betaald" , dit komt gelukkig niet zo vaak voor, maar daardoor kijken we daar ook niet dagelijks na.
Onze excuses daarvoor. Uw order is inmiddels verzonden. en kunt u binnen 2 werkdagen verwachten. Nogmaals onze excuses.

Tiemes Houtbewerking

Je word er goed behandeld door het personeel. Er zat allen wel erg veel maar verschil in de maat van de planken. die ik had op gehaald zowel in de dreedte als de dikte.

Je krijgt keurig een email terug dat de bestelling klaar ligt. En het ziet er netjes uit

De maatvoering van het hout zou ik wat vaker controleren

GJL

Correcte behandeling, bestelling prima volgens afspraak/belofte.

Was eerste contact, dus nog geen echte mening kunnen vormen, maar tot zo ver al verwachtingsvol!

NVT

Keurig bedrijf met uitgebreid assortiment

Breed assortiment, concurrerende prijzen

Niet te bedenken

Tuinservice Kamps

Goede service en prettig contact. Levering in goed overleg en goed verlopen.

Goede communicatie over bezorg moment.

R. de Git

Kleine bestelling ( damwand schroeven ) zeer vlot geleverd en tegen een schappelijke prijs !

Familie Douma

Prima!Goede communicatie over levering.

communicatie

nvt

Hele goede service, goede kwaliteit en nadat er wat van mijn bestelling achterthuis weg was gestolen, kwamen ze vrij vlot mijn nieuw bestelde platen zonder bezorgkosten brengen.
Nee echt een...