Francisco Stuit

Eigenlijk alles op voorraad

Ingrid Van der Ven

Teleurstellend

Retour snel geregeld

Informatie op de website is misleidend. Onder 1 merknaam (flex fence) worden ook merkloze producten verkocht. Aangezien wij de verschillende lengtes met elkaar wilden combineren werden wij... Informatie op de website is misleidend. Onder 1 merknaam (flex fence) worden ook merkloze producten verkocht. Aangezien wij de verschillende lengtes met elkaar wilden combineren werden wij onaangenaam verrast door de mindere kwaliteit van de 50cm lange variant. Toen ik dit aangaf werd een retour aangemaakt met als mededeling dat de verzendkosten voor onze rekening waren.

Mindere kwaliteit verkopen prima, maar dan niet onder dezelfde noemer/optie als merkartikelen.

Reactie Hout in de tuin:

Jammer dat u dit zo heeft ervaren. Flexfence is geen merk artikel maar een product. Hiervoor hebben we dan ook meerdere leveranciers. De automatische mail staat idd dat de retourkosten voor uw... Jammer dat u dit zo heeft ervaren. Flexfence is geen merk artikel maar een product. Hiervoor hebben we dan ook meerdere leveranciers. De automatische mail staat idd dat de retourkosten voor uw rekening zijn, maar ik had u al gemaild dat wij de retour kosten op ons zouden nemen.

Mart Jonker

Top bedrijf

Denken met je mee

W.D. Wijting

Top ervaring en prima tafel gekocht

snelle levering voor nette prijs

Claudia Veenema

Bijna alles is op voorraad, als er iets besteld moet worden is het er snel. Behalve hout ook alle toebehoren en klein gereedschap te krijgen waardoor je in een keer alles mee kunt nemen en aan de... Bijna alles is op voorraad, als er iets besteld moet worden is het er snel. Behalve hout ook alle toebehoren en klein gereedschap te krijgen waardoor je in een keer alles mee kunt nemen en aan de slag kunt!

Makkelijk alles te vinden wat je nodig hebt

BLAAUW

Makkelijk te bestellen via de site

Kwaliteit zoals beschreven.

Olaf Beilen

Zeer prettig

Meedenken en net bedrijf

Piet Moerkerken

Geweldige website en goede service

Besteleenvoud

Iets duidelijker aangeven dat iets links of rechts is uitgevoerd

Irma Bruntink

Snelle en correcte levering.

Duidelijke communicatie.

Johan Besselink

Prima zaak, ze doen wat ze beloven.

ze doen wat ze beloven.