S

Goede bestelling, net verstuurd

Correct niet duur

Vertraagd verzonden, stel voor update te zenden.

W Nieuwenhoven

Twee maal wat besteld, alles super verlopen. Bestelprocedure eenvoudig en hout van goede kwaliteit. Alle planken keurig netjes recht en niet beschadigd, zeer tevreden.

Kwaliteit prima.

w hoek

?

Compleet assortiment.

S Rossem

Opzicht prima bedrijf soms zitten er een paar norse medewerkers bij maar over het algemeen zijn de meeste erg klantvriendelijk. Alleen vind dat het hout wat bezorgd word wel wat beter op kwaliteit... Opzicht prima bedrijf soms zitten er een paar norse medewerkers bij maar over het algemeen zijn de meeste erg klantvriendelijk. Alleen vind dat het hout wat bezorgd word wel wat beter op kwaliteit gecontroleerd mag worden want heb er een paar balkrn bij dat ik denk nou dat had je daar ook wel kunnen zien dat die niet mooi is. Ik verwacht voor dat geld wel mooie kwaliteit hout te krijgen vooral als ik zo grote orde neerzet. Verder prima winkel heeft alles wat je maar nodig heb voor in de tuin.

Vaak direct leverbaar.

Even beter kontroleren het hout voordat het naar de klant gaat. Scheelt de zaak een hoop gedoe maar ook de klant.

van der Heide Assen

Super snelle levering

Snelle levering.

H Zeijden

Erg positieve ervaring

Duidelijk informatie op de website, ook over voorraad. Snelle levering. 's Avonds besteld en de volgende dag al geleverd.

R Vis Dieperink

Prima !

Duidelijke website !

kroon

Mee denkend en zeer vriendelijk. logisch dat het zo druk is

grote voorraad, scherpe prijzen en zeer behulpzaam personeel

geen, ga zo door

Jitze Vinne

Ik heb hier alle materialen gekocht voor mn overkapping

Goed advies

Weggers

Hele slechte voorraad, op site stond dat het hout op voorraad was . Wij rijden 100 km om hout te halen . het stond volgens de verkoper al 4 weken in backorder. Website aanpassen was niet aan de... Hele slechte voorraad, op site stond dat het hout op voorraad was . Wij rijden 100 km om hout te halen . het stond volgens de verkoper al 4 weken in backorder. Website aanpassen was niet aan de orde.
Was ook niet nodig volgens de verkoper
Wij komen hier dan ook nooit meer en zullen dit kenbaar maken aan anderen .

Heel slecht

Pas je website aan en voed je personeel op.

Reactie Hout in de tuin:

Op de aller eerste pagina staat duidelijk vermeld dat we momenteel het voorraad beheer niet helemaal op orde hebben. We doen ons uiterste best om dit wel correct bij te houden, maar gaat soms mis.... Op de aller eerste pagina staat duidelijk vermeld dat we momenteel het voorraad beheer niet helemaal op orde hebben. We doen ons uiterste best om dit wel correct bij te houden, maar gaat soms mis. Omdat u van zo ver komt, was het misschien verstandig geweest om eerst even te bellen, zoals geadviseerd op de site.
Wij vinden het spijtig dat u voor niets naar ons toe bent gekomen, daarvoor onze excuses.