Willem Fuhler

Vlot en vriendelijke personeel

Grote voorraad

Prima zo

J. Brand

Bestellen en leveren ging prima, maar het produkt is heel slecht. We hebben kokosdoek gekocht. Maar dit is bij de regenbui van afgelopen nacht zwaar geworden en door de wind afgescheurd. Totaal niks... Bestellen en leveren ging prima, maar het produkt is heel slecht. We hebben kokosdoek gekocht. Maar dit is bij de regenbui van afgelopen nacht zwaar geworden en door de wind afgescheurd. Totaal niks meer aan.

snelle levering, maar slechte kwaliteit produkt

We hopen op een tegemoetkoming.

Reactie Hout in de tuin:

Jammer dat u de tekst bij het product niet heeft gelezen, hierin geven we duidelijk aan dat het doek niet ideaal geschikt is om tegen schuttingen te monteren, mits goed opgesloten, door bv... Jammer dat u de tekst bij het product niet heeft gelezen, hierin geven we duidelijk aan dat het doek niet ideaal geschikt is om tegen schuttingen te monteren, mits goed opgesloten, door bv gaasmatten. Kokos neemt veel vocht op en wordt daardoor zwaar en kan dan gaan scheuren. Ook als u bij ons advies had aangevraagd, hadden wij u afgeraden om dit aan uw schutting te monteren.

Henk Loovers

Prettig en verzorgd

Goede behandeling en duidelijk

Marc Bussels

Tevreden over de hele lijn !

Vlotte afhandeling van de bestelling en levering.

Geen tot nu toe

Jelle De Vries

Correctheid

Bert Winters

Geweldig. Top geholpen

Goedkoop en goed advies

Nee

Jacob Molenkamp

Snelle levering goed materiaal.

Sebastiaan

Perfect

Bert Mittendorff

👍👍👍

Service, alsmede klantvriendelijk

None

Henriët

Helaas, ondanks de recentie's zijn wij hier niet vriendelijk geholpen. De verkoper was niet vriendelijk, niet behulpzaam. dachten dat hij een keer een slechte dag had, maar kwamen een maand later... Helaas, ondanks de recentie's zijn wij hier niet vriendelijk geholpen. De verkoper was niet vriendelijk, niet behulpzaam. dachten dat hij een keer een slechte dag had, maar kwamen een maand later terug om nog iets te halen, andere verkoper zelfde verhaal....
produkten en bezorging verder goed. wij komen niet weer en bevelen dit bedrijf niet aan.

niet

vriendelijkheid kost geen geld!

Reactie Hout in de tuin:

Vervelend om te horen dat u onze service niet heeft ervaren zoals het zou moeten zijn. We hebben het in de zomer met de onderbezetting wel wat druk gehad, maar dat mag natuurlijk geen reden zijn om... Vervelend om te horen dat u onze service niet heeft ervaren zoals het zou moeten zijn. We hebben het in de zomer met de onderbezetting wel wat druk gehad, maar dat mag natuurlijk geen reden zijn om niet vriendelijk te zijn. Zoals we hier verder kunnen nagaan hebben wij wel de juiste producten bij u bezorgd, mochten we toch nog iets voor u mogen betekenen waardoor we het vertrouwen weer kunnen opbouwen, dan horen we dat graag. Onze welgemeende excuses en we doen voor iedereen ons best.