A. Span

Geweldig fijn geholpen en meedenkend

Service en keuze

Voorraad was toen matig. Meestal niet

Jennie Lindeback

Heel goed 👍🏻

R. Bouwmeester

Kan er nog maar weinig over zeggen we zijn er pas 2x geweest maar we zijn wel goed ontvangen

Nvt

mijn webwinkel ijzer in de tuin

Goedkoop grote voorraad en aardige mensen

scherpe prijzen en veel voorraad, nette winkel en douglas binnen opgeslagen

schuttingen ook overdekken ivm verkleuring :-)

Peter Engels

Altijd alles op voorraad en prima service en vakbekwame mensen

Goede service
Prima materiaal

Hans

Goede prijzen en keurige service!

Snelle reacties en goed aanbod

Tera Hovestadt

Behulpzaam en verstand van zaken

klantvriendelijk, verhouding prijs kwaliteit,

Mieke

Zeer prettig

Goede service

Rens Megens

Enkele producten voor een speeltoestel besteld, deze waren erg snel binnen en de informatie op de website is beduidend duidelijker dan ik ergens anders online aantrof.

Mooie producten, snel geleverd, meedenkende verkoopafdeling.

Matthijs Almekinders

Op de bezorging na perfect.

Prijs kwaliteit is super, de gratis leen aanhanger bij aan aankoop is ook zeker een pluspunt.

3 dagen na de bestelling werd ik gebeld dat ze met 15minuten voor de deur zouden staan. Er was geen enkele keuze om dit bezorgmoment aan te passen werd mij verteld. Het hout en schroeven lagen dus... 3 dagen na de bestelling werd ik gebeld dat ze met 15minuten voor de deur zouden staan. Er was geen enkele keuze om dit bezorgmoment aan te passen werd mij verteld. Het hout en schroeven lagen dus de hele dag onbewaakt in de voortuin aan de straat. Als er in de mail staat "Wij nemen telefonische contact met u op voor de exacte aflever tijd en dag" ga je er wel vanuit dat dit optijd gedaan word zodat je wat kan regelen.

Reactie Hout in de tuin:

Bedankt voor de review, We proberen altijd wel op tijd te bellen, maar in uw geval hadden we even tijd tussendoor, omdat een andere bezorging uit viel. Als wij het dan wel neer leggen, leggen we dat... Bedankt voor de review, We proberen altijd wel op tijd te bellen, maar in uw geval hadden we even tijd tussendoor, omdat een andere bezorging uit viel. Als wij het dan wel neer leggen, leggen we dat wel op ons eigen risico neer, maar als het niet past moeten wij wel flexibel blijven en een later moment de bezorging uitvoeren. Onze excuses voor het ongemak