Frank De Vries

Frank Kooijman

Prima service!

Snelle klantenservice

Ggh Rafaela

Goed snel en prijs is ok

Snel

Mie L.

Best OK

Prijs / kwaliteit zit goed
Mogelijkheid om levering te plannen is OK maar kan beter

Afspraak over leveringsmoment kan beter. Nu kreeg ik in de voormiddag een telefoontje dat de bestelling in de loop van de dag geleverd zou worden. Omdat dit niet paste kon ik uitstellen naar een... Afspraak over leveringsmoment kan beter. Nu kreeg ik in de voormiddag een telefoontje dat de bestelling in de loop van de dag geleverd zou worden. Omdat dit niet paste kon ik uitstellen naar een 'later' tijdstip. Precies één week later zelfde scenario: levering in de loop van de dag. Op eigen vraag hoorde ik dat het rond de middag zou zijn en dat klopte dan ook. 🙂
Een belletje de dag vóór de geplande levering, met spontaan vermelden van te verwachten uur, is m.i. een verbeterpuntje dat niet veel moeite vraagt.

Ivar Gielen

Ronde palen online besteld, bij het ophalen waren de palen anders dan online beschreven. Vervolgens moest ik bijbetalen om de palen te ontvangen zoals ze waren beschreven op de site.

Er werd meegedacht over een oplossing voor de situatie, al vind ik de oplossing uiteindelijk niet erg klantvriendelijk.

Zorg dat de producten op de site overeenkomen met de producten in de winkel

Reactie Hout in de tuin:

Vervelend dat u dit zo heeft ervaren, maar we zijn het niet helemaal met u eens. U heeft palen rond 6 met punt besteld, dit staat ook duidelijk bij de specificaties van de palen. U wilt vervolgens... Vervelend dat u dit zo heeft ervaren, maar we zijn het niet helemaal met u eens. U heeft palen rond 6 met punt besteld, dit staat ook duidelijk bij de specificaties van de palen. U wilt vervolgens palen van 1,6m zonder punt. Hierbij heeft mijn collega u geholpen door palen van 2m te leveren, de punten er af te zagen en u het verschil in prijs nog te delen ook. Jammer dat u hiervoor zo'n slechte review achter laat, terwijl we u alleen maar goed hebben willen helpen.

Jerry Zuijderduijn

Super service, nette prijzen!

Service, prijs, contact.

Wim Wolters

Klant vriendelijk

Vlot vezenden

Enkel een foutje

G Jacobs

Super bedrijf

snelle levering en alles klopt zo als besteld.

H. Benjamins

Prima bedrijf