Evert

Goed bedrijf nette prijzen en vriendelijk personeel

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Duidelijke website

In mijn geval kwam de prijs van de slotbouten op de website niet overeen in de winkel zal 30% verschil in. Is wel netjes opgelost

Richard edward Klaassen

Produkt prima, snel geleverd

Aardige helpdesk

Chantal Jansen

Mooie producten, duurder dan Hornbach, 10 voor onvriendelijkheid...

Mooi assortiment, mooie producten.

Bediening kan niet veel stugger en onvriendelijler zijn.... werken daar moet wel dagelijkse hel zijn.

Martin Bouwman

Zeer goed keurig bedrijf die zijn afspraken nakomt

Service

Nog niet ontdekt

Bob Ligtenberg

Op dit moment niet positief. De bestelde schutting panelen waren verre weg van haaks, en de planken waren maar zo in het wilde weg vast geschroefd. Dan koop je de duurste panelen, dan mag je er ook... Op dit moment niet positief. De bestelde schutting panelen waren verre weg van haaks, en de planken waren maar zo in het wilde weg vast geschroefd. Dan koop je de duurste panelen, dan mag je er ook wel wat van verwachten lijkt me zo. Alle panelen hebben we aan 4 zijdes moet zagen om het op maat te maken, en planken moeten recht zetten.

Ervaring uit het verleden waren positief

Net het stukje service verlenen om met de klant mee te denken vwb de online bestelling die geplaatst is.

Reactie Hout in de tuin:

Hallo Bob, ons is het helaas niet opgevallen dat onze leverancier niet haakse schermen had geleverd. Graag hadden wij dan ook het probleem opgelost voor u, door nieuwe schermen te leveren, maar... Hallo Bob, ons is het helaas niet opgevallen dat onze leverancier niet haakse schermen had geleverd. Graag hadden wij dan ook het probleem opgelost voor u, door nieuwe schermen te leveren, maar heeft u er voor gekozen om zelf de schermen aan te gaan passen. Hiervoor hebben wij U dan ook een financiële vergoeding aangeboden. Wij hopen hiermee de "pijn" wat te verzachten.

Semih Durmus

Zijn topper

Klant vriendelijk

Geen punt

Peter Engels

Super bedrijf. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Snelle levering. Goed materiaal

Groot assortiment

Communicatie met klant

Spies

Snel verzonden

Andere bezorgdienst. Wacht nog steeds op bezorging. Wordt niet afgegeven bij buren of weggezet. Mensen werken overdag!