M Van Bruggen

Bezorgen en bestellen was overzichtelijk. Alleen de verplichting van minimaal €20,-- besteden voor bestellen was niet fijn. Nu moest ik meer uitgeven aan iets wat veel goedkoper kon.

Overzichtelijk

Onlijn kopen met minmaal besteding bedrag voor bezorging moet anders. Als je 1 product wil onder de €20,-- moet je het ook kunnen kopen.

Reactie Hout in de tuin:

Onze standaard kosten voor een pakket versturen zijn 6.95 daar bij op komt momenteel nog 30% diesel toeslag, Hierdoor kunnen wij onder de 20.-- niets meer rendabel opsturen. Afhalen kan natuurlijk... Onze standaard kosten voor een pakket versturen zijn 6.95 daar bij op komt momenteel nog 30% diesel toeslag, Hierdoor kunnen wij onder de 20.-- niets meer rendabel opsturen. Afhalen kan natuurlijk wel onder de 20.- Wij zijn wel een onderneming die onder aan de streep wat wil overhouden. Helaas zijn we dus door de hoge verzendkosten gedwongen om een minimaal bestel bedrag in te stellen.
Wij hopen dat u na deze uitleg het niet meer belachelijk vindt dat we dit zo doen.

Johan

Vlotte bezorging

Vlotte levering

Bert Scholing

Hulpvaardige medewerkers, soms duidelijk verschil in kennis en inzicht

Goede prijs/kwaliteit verhouding en niet de duurste. Vaklieden in huis. Mooi en breed aanbod.

Alles is duur geworden en om die reden zou het mooi zijn om bij aankoop van hout en materialen boven een bedrag van bijv €100, bezorg- en eventueel zaagkosten gratis aan te bieden. Ook zou een... Alles is duur geworden en om die reden zou het mooi zijn om bij aankoop van hout en materialen boven een bedrag van bijv €100, bezorg- en eventueel zaagkosten gratis aan te bieden. Ook zou een kortingspercentage toegepast kunnen worden wanneer na meerdere aankopen een bedrag van €500 is gehaald

Jan Koster (Fitboys Beilen)

Goed, klantvriendelijk.

Kordate en goed mee te handelen.

Net.

Reactie Hout in de tuin:

Bedankt voor de review, Het voetbal in Beilen is weer goed voorzien van picknicktafels!

Johan Leemhuis

Snelle levering en prima product

Snelle levering en prima product.

Yendor Lambrechts

Snel en fijn

Was uiteindelijk geholpen in hun tussenuur, dus helemaal fijn

Jiri Anton

Zeer positief met een aantekening. Hoewel de website het vermelde was het betreffende artikel niet op voorraad. Jammer, maar telefonisch naar tevredenheid opgelost.

Klantvriendelijk, goede telefonisch bereikbaarheid en dat mag tegenwoordig benadrukt worden.

Actuele informatie over de voorraad op de website.

Wybren Meijer

Helaas niet tevreden.
Twee van de drie afdeklatten hadden gedeukte plekken .
Dat zijn plekken waar de pakbandjes om het hout hebben gezeten van de fabriek af.
Als ik deze in de winkel...
Helaas niet tevreden.
Twee van de drie afdeklatten hadden gedeukte plekken .
Als ik deze in de winkel zou hebben zien staan had ik ze niet gekocht
Maar goed ik wou mijn project afmaken dus heb ik ze gewoon gebruikt
Verder wel een goede site.

Nvt

Reactie Hout in de tuin:

Dat hoort ook niet zo, maar in de drukte kan zo iets er makkelijk door heen glippen. Graag zouden wij nieuwe nieuwe opsturen, maar aangezien U ze wel heeft kunnen verwerken, zullen wij u de 2... Dat hoort ook niet zo, maar in de drukte kan zo iets er makkelijk door heen glippen. Graag zouden wij nieuwe nieuwe opsturen, maar aangezien U ze wel heeft kunnen verwerken, zullen wij u de 2 afdeklatten voor 50% crediteren. We hopen dat u zich verder niet stoort aan de kleine deukjes. De deukjes doen verder niet af aan de kwaliteit van de afdekker.

Melissa Lenselink

Prima service

Je wordt goed op de hoogte gehouden van de voorgang van de bestelling.

Harm de Groot

Prima en snel