Klantenservice
Advies
Medewerkers

S. Postma

Goede service

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons om onze dienstverlening te verbeteren?

E,Huijsmans

Tevreden tot nu toe over het geleverde werk

Graag melding hoe laat ongeveer men komt om binnen de ramen te zemen

Reactie Housecare Service:

Geachte heer / mevrouw Huijsmans,
Geachte heer / mevrouw Huijsmans,
Hartelijk dank voor uw review.
Wij zijn op dit moment een systeem aan het ontwikkelen waarbij u een e-mail krijgt op welke dag wij komen met daarin ook een link, u kunt dan via deze link zien hoe laat wij verwachten bij u te komen maar u kunt hierin ook zien of de medewerker bijvoorbeeld vertraging heeft. Helaas is dit systeem nog niet zo ver en kost veel tijd.
U krijgt wel altijd van ons een e-mail op welke dag wij bij u komen, u kunt altijd even vragen hoe laat wij bij u komen. Dit kunnen wij u vertellen tot de dag van te voren alleen op de dag zelf is dit helaas niet meer mogelijk.
Wij nemen uw advies dus zeker mee binnen ons bedrijf !
Housecareservice

Ed Vermee

Gewoon goed werk en service

Kan niet beter

Reactie Housecare Service:

Geachte Ed Vermee,
Hartelijk dank voor uw review.
Wat fijn om te horen dat alles naar tevredenheid verloopt !
Housecareservice

W.Godschalk