Klantenservice
Advies
Medewerkers

R Nordennen

Uitstekende service

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons om onze dienstverlening te verbeteren?

Mike Broos

Een uitgebreid professioneel bedrijf

Een klanten app zou prettig zijn

A van Strien

Goed, op tijd na afspraak, keurig gewerkt

Ga zo door.

Hendriks

Professionele service

Bij factuur direct een ideal of tikkie link

Lion Huijgens

Klantgericht, vriendelijk, deskundig.

Het maken van de afspraak verliep mijns inziens wat rommelig.

Kris

Slechte service

Luisteren naar een klant die niet tevreden is

Reactie Housecare Service:

Geachte heer/mevrouw,
Dank u voor uw review.
Uiteraard vinden wij het jammer te lezen dat u niet geheel tevreden bent geweest over onze dienstverlening.
Wij zijn bij u teruggeweest om...
Geachte heer/mevrouw,
Dank u voor uw review.
Wij zijn bij u teruggeweest om die werkzaamheden die niet goed waren uitgevoerd, opnieuw te doen.
Helaas hebben wij niet aan uw verwachtingen kunnen voldoen.
Housecare Service

Jan

Lody Verhaar

Prettige en verzorgde communicatie en omgang met monteurs over aanbrengen vogelafwering

Jazeker, na afloop gaf monteur aan dat hij te weinig passende vogelafwering bij zich had en nu gedwongen was geweest om voor ons minder passende vogelafwering aan te brengen. Dat is niet conform de... Jazeker, na afloop gaf monteur aan dat hij te weinig passende vogelafwering bij zich had en nu gedwongen was geweest om voor ons minder passende vogelafwering aan te brengen. Dat is niet conform de van te voren gemaakte afspraak over de aan te brengen vogelafwering.

john van nassauw

Degelijk en goed

geen verbeterpunten

Miranda Kerstens

Snel en vakkundig personeel om de klus te klaren

Ik laat elk jaar meestal dezelfde werkzaamheden doen, misschien handig dat jullie een mail sturen om aanbieding te doen adhv het voorgaande jaar. Of is dat te opdringerig?