Klantenservice
Kwaliteit van de werkzaamheden
Advies
Medewerkers

Hans van Loon

Met de buitenkant van mijn woning schilderen werkten met name de schilders Frank en Danny heel secuur mijn dank gaat dan ook uit naar hun. Verder verliep de onderlinge communicatie van het begin tot... Met de buitenkant van mijn woning schilderen werkten met name de schilders Frank en Danny heel secuur mijn dank gaat dan ook uit naar hun. Verder verliep de onderlinge communicatie van het begin tot het einde zeer goed. Zeker aanbevelingswaardigđź‘Ť

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons om onze dienstverlening te verbeteren?

Neen

Fam. Renne

Meer dan tevreden over het uitgevoerde schilderwerk!

Diana

Fantastisch!

Goed overleg om afspraak te maken, er werd keurig en voorzichtig gewerkt, mannen waren beleefd en netjes. Al het verwijderde materiaal werd meegenomen.

Onze panelen zijn "oud" en bleek de gebruikelijke bescherming rondom niet te gebruiken. Uiteindelijk heel goed opgelost maar hierdoor viel de offerte wel hoger uit.
Wellicht is daar vooraf iets...
Wellicht is daar vooraf iets aan te doen.
Offerte met bezoekje??

Peter

Keurig personeel en super werk geleverdđź‘Ť

Bellen onder het zelfde nummer richting klant. Bedoel bij vreemde nummers neem ik niet op .

H.Schoones

Prima club, op tijd netjes en snel werk geleverd, ze denken goed met je mee.

Geen verbeterpunten.

Bernie

Goede communicatie en goed werk geleverd

Nee alles was prima
Zeer goed werk geleverd door Kiwi. Aardige en nette jongen. Heeft ook handmatig erg z’n best gedaan. Gaf goed advies

Ronald

Professioneel bedrijf

Alles was prima geregeld

Gabriëlle

Heel erg tevreden . Alles duidelijk en volgens afspraak

Nvt

Edwin Horsthuis

Prima service

Ga zo door, prima service. Zeer netjes gewerkt. Vriendelijke mannen die ook alles netjes achter laten.

Van Leijsen

Professioneel en leuke kerels

nee, prima mannen die netjes werken