8.1/10
7.9/10
Medewerkers
Klantenservice
8.1/10

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons om onze dienstverlening te verbeteren?

Geeft u svp bij de aanvraag nog een mogelijkheid om iets toe te voegen.
Wij willen namelijk graag met jullie in zee gaan maar eerst eens bekijken hoe jullie werken,of we echt af kunnen spreken wie wat doet en wat dan het prijskaartje is bij welke werkzaamheden eenmalig en bij jaar-abonnement.

Geachte heer/mevrouw,
Dank u wel voor uw interesse in ons bedrijf. U heeft via onze website de mogelijkheid zelf wat tekst toe te voegen bij de aanvraag van een offerte. Indien u bij www.housecareservice.nl klikt op Klantenservice, vervolgens Offerte aanvragen, heeft u onderaan de mogelijk een boodschap achter te laten. Ook kunt u ons uiteraard een email sturen op info@housecareservice.nl om uw vraag te stellen.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet, Housecares Service

Karin Ossenblok

Aardige, hardwerkende mensen

Annemarie den Adel

Kuiters

Tot nu toe verloopt alles niet helemaal vlekkeloos.

Medewerker komt gehaast over. Zou wat vriendelijker kunnen. Ook de communicatie vanuit het hoofdkantoor kan beter. Vanaf het begin af aan is er al sprake van afspraken die niet juist worden doorgegeven en dat ik voor niks thuis zit te wachten.

Geachte klant,

Wij vinden het vervelend dat u niet geheel tevreden bent over onze service.
Wij hebben inmiddels mailcontact met u gehad .

Met vriendelijke groet, Housecare Service

Wel goed maar je moet vragen maar soms slordig

Ja als er soms nog een rolluik omlaag is dat ze wel vragen om dit even omhoog te doen, dan kunnen ze dat raam ook meenemen, ook zolderraampje wordt nooit meegenomen.

Hartelijk dank voor uw terugkoppeling.
Mocht er onverhoopt toch iets niet naar wens zijn, of als de medewerker per abuis een raam niet heeft gereinigd, dan kunt u het beste even contact met ons kantoor opnemen, zodat wij dit voor u kunnen oplossen.

Met vriendelijke groet, Housecare Service

Communicatie verloopt goed via de mail

Op de site kun je de offerte bekijken maar als je op ok klikt, vind je deze niet meer terug.
Zou fijn zijn als je de geaccordeerde offerte zelf ook zou ontvangen.

Hartelijk dank voor uw terugkoppeling.
Als een offerte door de klant wordt geaccepteerd, ontvangt de klant per direct een mail waarin staat wat er is geaccepteerd. Onze excuses indien dit bij u niet is gebeurd.

Housecare Service

W.J.Ruedisueli

Een uitschieter bi9j de glazenwassers

Bet er opletten geen raam (douche) vergeten

Geachte klant,

Hartelijk dank voor uw terugkoppeling. Wij vinden het goed om te lezen dat u tevreden bent over Housecare Service.

Verkooijen -Timmermans

Ze zijn bij mij nog maar een keer geweest

nee

Hartelijk dank voor uw terugkoppeling.
Wij vinden het goed om te lezen dat u tevreden bent over ons.

Netjes voor goede prijs

Hartelijk dank voor uw terugkoppeling.
Wij vinden het goed om te lezen dat u tevreden bent over ons.