8.1/10
Medewerkers
Klantenservice
8.1/10

Prima. Maar niet top.
Was / ben nog steeds niet tevreden met hoe kozijnen worden gereinigd. Dit heb ik aangevraagd, hier betaal ik ook voor, maar het is tot 2x (uit 2) niet optimaal gebeurd.

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons om onze dienstverlening te verbeteren?

Bij ontevredenheid persoonlijk contact met klant, niet per e-mail. En nabellen nadat service is uitgevoerd. Is ook niet gebeurd.

Wij vinden het vervelend dat u niet geheel tevreden bent over onze service.
Wij hebben inmiddels telefonisch contact met u gehad en hebben uw opmerkingen doorgesproken.
De betreffende medewerker hebben wij er op aangesproken.

Wij vinden het vervelend dat u niet geheel tevreden bent over onze service.
Wij hebben u inmiddels proberen te bereiken per mail en horen graag wat uw bevindingen zijn.

MEVR. I. WITMAN-BLANKESTIJN

Zijn pas twee keer geweest dus kan nog geen goed advies geven.

HET ZELFDE ANTWOORD ALS BIJ HET EERSTE.

Natascha van kats

Op dit moment nog niet

Gerard

Prima geregeld, voortreffelijk uitgevoerd door prettige mensen

Ik kreeg niet de beloofde info hoe mos en algen te verwijderen van de enigszins kwetsbare natuursteen in mijn tuin. Ik zou de gegevens krijgen van een bedrijf dat dat wel kan.

Geachte klant,

Wij hebben reeds contact met u opgenomen over het verwijderen van de aanslag/mos op uw bestrating. Onze excuses voor de ontstane vertraging.

Housecare Service

Glazen wassers werken super snel naar mijn mening te snel waardoor de kwaliteit van goed grondig schoonmaken niet meer wordt behaald.
De ramen /kozijnen/deuren worden door te hoge werk tempo...

Als ik een vaste glazenwasser kan krijgen die grondig & secuur schoonmaakt
en NIET super snel werk waardoor er met de franse slag wordt schoonmaakt wil ik best klant blijven, zo niet worden de aantal diensten minder en moeten we opzoek gaan naar een ander bedrijf voor in de toekomst.
Als de glazenwasser klaar is even na vragen of de klant te vreden is over het eind resultaat v/d werkzaamheden.
Zijn er klachten kan de glazenwasser gelijk oplossen en gaat hij weg bij een tevreden klant.Ook de klanten service zullen dan minder telefoontjes met klachten krijgen omdat de glazenwasser het gelijk heeft opgelost.
I.P.V stilletjes weg gaan en een kaartje door de brievenbus van ik ben geweest, prima als je niet thuis bent maar als je wel thuis bent hoeft het niet.

Wij vinden het vervelend dat u niet geheel tevreden bent over onze service.
De betreffende medewerker hebben wij er op aangesproken.