Klantenservice
7.9/10
Medewerkers
8.1/10

Astrid v.d. Merwe

Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf. Altijd vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon en de glazenwassers die bij mij komen, zijn gezellige behulpzame jongens die hun werk netjes doen.

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons om onze dienstverlening te verbeteren?

Ik zou het niet weten. Als ik iets wil weten, dan kan ik altijd bellen, fus ik ben tevreden gewoon.

Scheepers

Tot de laatste 2 afspraken prima. Maar de laatste 2 keer slechte afhandeling. Ramen niet goed schoon, veel strepen en de laatste keer is de achterkant van het huis niet gedaan.

Afspraken nakomen

Geachte heer / mevrouw Scheepers,
Jammer om te horen dat de laatste 2x niet helemaal naar wens is verlopen.
Geachte heer / mevrouw Scheepers,
Jammer om te horen dat de laatste 2x niet helemaal naar wens is verlopen.
Ik zie in de notitie staan dat wij vandaag contact met u hebben gehad m.b.t. de achterzijde die niet is gegaan. De medewerker heeft aan gegeven dat de poort op slot was, ik zie ook staan dat er vandaag iemand terug komt om de achterzijde alsnog te reinigen.
Wij vertrouwen erop dat de werkzaamheden weer naar wens verlopen.
Housecareservice

Lexibility

Maja Papic

Professioneel en betrouwbaar

nee

Marike van den Boom

De glazenwasser die de laatste keer is geweest heeft geen schone ruiten achtergelaten. Er waren nog resten zand en vegen zichtbaar.

Geachte mevrouw van Den Boom,
Hartelijk dank voor uw review.
Vervelend om te horen dat uw laatste bezoek niet naar wens is verlopen.
Ik zie in ons systeem en in onze mail helaas niet dat...
Geachte mevrouw van Den Boom,
Hartelijk dank voor uw review.
Vervelend om te horen dat uw laatste bezoek niet naar wens is verlopen.
Ik zie in ons systeem en in onze mail helaas niet dat deze klacht bij ons is gemeld,
erg jammer want als wij dit niet weten kunnen wij u helaas ook geen oplossing bieden.
Graag vernemen wij de volgende keer uw klacht zodat wij u een passende oplossing kunnen aanbieden. Wij hebben uiteraard een 100% tevredenheids garantie.
Housecareservice

J de Lobel

Eerste indruk is goed. Wat wij op prijs zouden stellen dat de werkzaamheden worden nagelopen indien de bewoners thuis zijn. Dit naar aanleiding van de snelheid en de beperkte tijd waarin de... Eerste indruk is goed. Wat wij op prijs zouden stellen dat de werkzaamheden worden nagelopen indien de bewoners thuis zijn. Dit naar aanleiding van de snelheid en de beperkte tijd waarin de werkzaammheden moeten worden verricht

info verschaffen betreffende de staat van het te reinigen materiaal

Geachte heer de Lobel,
Geachte heer de Lobel,
Hartelijk dank voor uw review.
Wij kunnen u helaas niet garanderen dat onze medewerkers met u, na afloop van de werkzaamheden, een ronde kunnen lopen om alles te checken. Maar mocht u nadat zij zijn vertrokken toch niet tevreden zijn over het resultaat, dan kunt u ons dit altijd laten weten. Wij geven immers een 100% tevredenheidsgarantie.
Indien u graag uw ramen, houtwerk of andere onderdelen wil laten checken of deze nog in goede staat verkeren, dan kunt u ons hiervoor altijd een bericht sturen, zodat wij na kunnen gaan wat wij hiervoor voor u kunnen betekenen.
Housecare Service

Marie-Thérèse de Jongh

Een fijn bedrijf dat luister naar mijn aanbevelingen en goede service verleent.

Al doorgegeven en is gelijk opgepakt.

Koevoets

Wij zijn tevreden

weeda

ner

Oortwijk

Heel correct en vriendelijk.