Klantenservice
Medewerkers
8.1/10

Lia van de Laar

Snel en slordig

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons om onze dienstverlening te verbeteren?

Zorgvuldiger werken door iets minder snel tekeer te gaan

Reactie Housecare Service:

Geachte mevrouw van de Laar, Dank u voor uw reactie. Zoals wij in onze administratie kunnen zien, heeft u bij ons half februari 2019 eenmalig enkele Veluxramen laten reinigen. Na ons bezoek... Geachte mevrouw van de Laar, Dank u voor uw reactie. Zoals wij in onze administratie kunnen zien, heeft u bij ons half februari 2019 eenmalig enkele Veluxramen laten reinigen. Na ons bezoek hebben wij van u geen bericht ontvangen dat dit niet naar wens zou zijn uitgevoerd. Indien wij van u toen een reactie hadden ontvangen, hadden wij uw klacht in behandeling kunnen nemen. Wij geven immers een 100% tevredenheidsgarantie. Mocht u nogmaals van onze diensten gebruik maken en iets is niet naar wens uitgevoerd, dan horen wij dit graag van u spoedig na ons bezoek. Met vriendelijke groet, Housecare Service

Karin Cretskens

-Zeer goed.
Positieve punten
-Eerste bezoek thuis ivm werkzaamheden verliep heel professioneel, correct en plezierig.
-De offerte was goed. Het in de offerte kunnen aanpassen van...
-Zeer goed.
Positieve punten
-De offerte was goed. Het in de offerte kunnen aanpassen van frequentie en omvang der werkzaamheden en daarmee tevens de aangepaste kosten zien, was indrukwekkend!
-Vriendelijke medewerk(st)ers (binnen en buiten)
-Medewerkers in werkkleding (zie ook onder verbeterpunten)
-Er wordt netjes gewerkt
-Een week op voorhand goede communicatie betreffende volgend bezoek
-Correcte afhandeling bij telefonisch contact (zie ook verbeterpunten)
-Vlotte email follow-up
-Systeem van facturatie prima
-Ik ben zeer tevreden en heb jullie dan ook aanbevolen aan vrienden van ons. Jullie offerte is door hen geaccepteerd en de werkzaamheden kunnen beginnen

-Werkkleding.
-Werkkleding.
De staigaire die mee was, had geen Housecare werkkleding aan, gaf daardoor minder professionele indruk (neem aan dat staigaire het ook leuker/"echter"had gevonden als hij ook werkkleding van Housecare had mogen dragen
-Geplande aankomsttijd
Bij de vooraankondiging (1 week op voorhand) geef dan tevens indicatie van de verwachte aankomsttijd
-Copie vd planning
Ik heb 2x gebeld omdat Housecare nog niet gearriveerd was, de mevrouw aan de telefoon zei dat ze geen planning voorhanden had, de jongens hadden de planning bij zich in de bus. De offerte was zo "geavanceerd", het moet te doen zijn om ook de receptie een copie vd planning te geven, resp. een electronisch systeem te gebruiken, zodat de medewerk(st)ers binnen en buiten de planning kunnen inzien.
-Materiaal
misschien iets gematigder bij gebruikt reinigingsmiddelen (ik heb 1x!! (dat is dus zeer beperkt) gezien dat er heel veel reinigingsmiddels gebruikt werd, veel schuim tot gevolgd hebbend)

Reactie Housecare Service:

Geachte mevrouw Cretskens, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat alles naar wens verloopt en dat u tevreden bent over ons. Wij nemen uw verbetere punten zeker mee. Graag... Geachte mevrouw Cretskens, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat alles naar wens verloopt en dat u tevreden bent over ons. Wij nemen uw verbetere punten zeker mee. Graag wilde ik nog even ingaan op de stagaire en het inzien van de planning. Wat precies de reden is geweest waarom hij geen werk kleding aan had durf ik u niet te zeggen, maar hij heeft wel werk kleding van ons ! Wellicht dat er een reden was die dag dat hij dit niet aan heeft gehad, hier gaan wij even achteraan. Wij zijn bezig met een systeem waardoor wij kunnen zien waar de medewerker is maar ook voor de klant. Wij werken aan een app dat u de medewerker precies kunt volgen zodat iedereen op de hoogte is. Helaas is dit niet snel gemakkelijk gemaakt en kost veel tijd. Wij weten iniedergeval dat er een toekomst aan komt waarin dit zeker mogelijk is ! Met vriendelijke groet, Maaike van de Merwe Housecareservice

Lammers

Wij zijn uiterst tevreden.

Redelijk tot goed

nog niet, niet zo lang klant

Wij maken sinds enkele maanden gebruik van Housecare, mijn indruk is momenteel niet positief.

-telefonistes gaan in discussie met je en proberen veel zaken goed te praten. Tip: klantgerichtheid training, of training hoe kom ik over aan de telefoon

Reactie Housecare Service:

Geachte klant, Dank u voor uw review. Wij vinden het jammer te horen dat u niet geheel tevreden bent. Mocht dit in de toekomst nogmaals zo zijn, dan kunt u ons dit het beste laten weten op... Geachte klant, Dank u voor uw review. Wij vinden het jammer te horen dat u niet geheel tevreden bent. Mocht dit in de toekomst nogmaals zo zijn, dan kunt u ons dit het beste laten weten op info@housecareservice.nl zodat wij de klacht voor u kunnen oplossen. Wij zullen uw tip zeker intern bespreken en het hier met de betreffende medewerker over hebben. Met vriendelijke groet, Housecare Service

Matige.

Reactie Housecare Service:

Geachte heer / mevrouw, Hartelijk dank voor uw review. Ik zie dat u niet erg tevreden bent over de kwalitieit van de werkzaamheden. Graag vernemen wij van u een e-mail met daarin uw adres... Geachte heer / mevrouw, Hartelijk dank voor uw review. Ik zie dat u niet erg tevreden bent over de kwalitieit van de werkzaamheden. Graag vernemen wij van u een e-mail met daarin uw adres gegeven en wat er niet naar wens is. We streven immers naar 100% klanttevredenheid. Met vriendelijke groet, Housecareservice

L.A.Vermeeren

nee

Algemene indruk is goed, afspraken worden goed nagekomen, flexibel bij verzoeken om bezoektijden, vriendelijk personeel

Ondanks opgave was het niet direct bij alle medewerkers duidelijk wat onze speciale wensen waren (niet over dak lopen om achter het huis te komen en altijd ramen wassen met osmose)

A. Joosen

Slordig werk.
Strepen op de ramen.
Bij ramen en kozijnen horen ook de dorpels.

Net werk leveren dat geeft mond op mond reclame dit ook maar verkeerde.

Reactie Housecare Service:

Geachte heer / mevrouw Joosen, Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat uw bezoek in week 35 niet naar wens is verlopen. Ik zie dat wij volgende week weer bij u komen. Het staat... Geachte heer / mevrouw Joosen, Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat uw bezoek in week 35 niet naar wens is verlopen. Ik zie dat wij volgende week weer bij u komen. Het staat genoteerd dat wij extra secuur te werk gaan. Als uw bezoek niet naar wens verloopt vernemen wij dit graag binnen 1 werkweek zodat wij een passende oplossing kunnen bieden en eventueel de medewerker terug kunnen sturen zodat hij ook kan zien en leren wat hij fout / niet netjes heeft gedaan. Als wij niks van u vernemen kunnen wij uiteraard de medewerker ook niet aanspreken. Met vriendelijke groet, Housecareservice.