Klantenservice
Medewerkers

Redelijk tot matig

Reactie Housecare Service:

Geachte klant,

Wij hebben uw beoordeling over ons bedrijf ontvangen.
Wij geven een 100% tevredenheidsgarantie af. Mocht u ergens klachten of opmerkingen over hebben, dan horen wij dit graag van u. U kunt dit het beste mailen naar info@housecareservice.nl.

Housecare Service

John

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons om onze dienstverlening te verbeteren?

Communicatie is ruim voldoende.

patricia

nee

Dat ze weinig geduld hebben. Vandaag zou er iemand komen tussen 1 en 3 uur. Ik reed de straat in toen het nieuws op de radio hoorde van 1 uur. Mijn zoon was toen net thuis. Er stond geen autootje...

Geef een monteur het telefoonnummer van de klant, zodat deze kan bellen als de klant nog niet thuis is. Er kan dan een misverstand voorkomen worden of hij weet dat je er a la minuut aankomt. Nu moet de afspraak weer verzet worden en moeten we ons weer op het werk aanpassen om deze afspraak weer na te komen.

Netjes, zakelijk goed georganiseerd.

Piri

Algemene indruk is redelijk. De jongen heeft goed zijn best gedaan maar heb nog wel vlekken van het schoonmaken op het raam. Voor de rest is het dakkappel de voorgevel en de kozijnen goed...

Iets meer zorg voor de ramen er zitten vlekken van het schoonmaken op