Klantenservice
Advies
7.8/10
Medewerkers
8.1/10

Slecht, altijd moeten ze terug komen omdat het niet goed is.

Geachte klant,

Dank u voor uw review.
Wij betreuren het dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening.
Voor de klachten, terecht of onterecht, die u bij ons heeft aangegeven, zijn wij steeds bij u teruggekomen om deze op te lossen. Bij het laatste bezoek is onze eigenaar bij u geweest en heeft aangegeven dat uw klacht niet verder op te lossen is, de betreffende delen zijn niet verder schoon te krijgen.

Met vriendelijke groet, Housecare Service

Carin Brouwers

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons om onze dienstverlening te verbeteren?

Problemen binnen de organisatie begrijpelijk maar geduld en begrip van de klant vragen zonder iets van u kant vindt ik wat klantonvriendelijk. Een tegemoetkoming van de kant van het bedrijf voor al het ongemak van al die tijd vindt ik op zijn plaats

Francis van Westrenen

Prima service en het werk wordt goed uitgevoerd.

Geen.

GOEDE SERVICE EN WERK

Marco Struijs

Mooi en net bedrijf

Ga zo door

Prettig bedrijf, goed in de communicatie

Neen

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw recensie.

Fijn om te horen dat u tevreden bent over ons!

Housecareservice

Ik vind dat jullie netjes werken,mijn ramen en kozijnen zien er mooi uit als jullie geweest zijn.

Nee hoor

Floris Couwenbergh

Servicegerichte organisatie

nee

Geachte Floris Couwenbergh,

Hartelijk dank voor uw recensie.
Fijn om te lezen dat u tevreden bent over ons.

Housecareservice