Klantenservice
7.8/10
Medewerkers
8.1/10

Ton

Een goed en klantgericht bedrijf

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons om onze dienstverlening te verbeteren?

Ik zou graag in de mail met de aankondiging over het volgende bezoek ook een tijdsindicatie willen krijgen dan wel een link naar de informatie. Nu moet ik een reply geven en krijg dan de info. Vind ik persoonlijk wat omslachtig

Een beetje rommel .de een doet met hand en andere met de slang.!

Snel, maar niet heel precies.
Bezoeken zijn al 2x uitgesteld en we zijn pas een paar maanden bezig.
Vorige keer een raam niet gedroogd. Zou zogenaamd streep- en druppelloos opdrogen.

Communiceer met de bewoner als die thuis is en de auto even aan de kant gezet moet worden om het raam te kunnen zemen.
Werk nauwekeurig ipv alleen snel.

Hartelijk dank voor uw recensie.

Glasbewassing met osmosewater zorgt voor een streeploos resultaat. Maar wat is osmose bewassing precies? Bij osmose glasbewassing wordt gebruik gemaakt van gedemineraliseerd water. Dit is gewoon water dat door middel van filters ontdaan is van mineralen en zouten. Het wordt ook wel ‘osmosewater’ genoemd. Er blijft puur water over dat na verdamping geen vlekken achterlaat op ramen en andere oppervlakken. Simpelweg omdat er niets meer in het water zit wat kan vlekken!
Wanneer je je ramen voor de eerste keer met osmosewater laat reinigen, kan het zijn dat ze daarna nog niet perfect schoon zijn. Dit komt doordat de poriën van het glas nog vol met oud vuil en zeepresten zitten. Het kan dus even duren voordat het resultaat volledig zichtbaar is. Na de wasbeurt gaat het reinigingsproces namelijk nog een tijdje door. Doordat het osmosewater verder het glas intrekt en nog meer oud vuil opneemt. Wanneer het water is verdampt laat het oude vuil de vlekjes na die je ziet.

In 95% van de gevallen hebben we bij het tweede bezoek al 100% goed resultaat. Het glas is dan tot in de poriën zuiver en je ramen zijn volledig schoon. Voor het beste resultaat laat je je ramen periodiek met osmose wassen.
Houd er dus rekening mee dat het beste resultaat zichtbaar wordt na de tweede osmose wasbeurt. Mocht je na een eerste bewassing echt niet tevreden zijn over het (voorlopige) resultaat dan zoeken we een passende oplossing. We streven immers naar 100% klanttevredenheid, ook na de eerste osmosebewassing.

Als uw bezoek niet naar wens is verlopen dan vernemen wij dit graag zodat wij samen met u tot een passende oplossing kunnen komen.

Housecareservice

Tot nu toe 3 maal geweest om de ramen te zemen!! 3 maal het qua weeknummer verzet!! Laatste keer was er geen lift aanwezig zodat de dakkapel niet gedaan kon worden, terwijl dit wel de afspraak is!!...

Alles volgens afspraak laten gebeuren

Geachte heer / mevrouw,

Hartelijk dank voor uw recensie.

Het klopt inderdaad dat wij vorig jaar aan het einde problemen hebben gehad met personeel en hierdoor een achterstand zijn opgelopen met de planning. Hier hebben wij onze klanten van te voren van op de hoogte gebracht. Gelukkig zijn de personeelsproblemen opgelost en komen wij weer volgens planning bij al onze klanten. Het kan altijd gebeuren dat wij uw bezoek moeten verplaatsen op het moment dat bijvoorbeeld een van onze personeelsleden zich ziek meld. Dit is voor ons overmacht en proberen altijd tot een passende oplossing te komen.

Voor het reinigen van een dakkapel maken wij geen gebruik van een lift of hoogwerker (mits dit in uw abonnement zit) Wij wassen dit op de traditionele manier met de hand of met osmose bewassing. Wij kunnen de dakkapel ook reinigen als u niet aanwezig bent.

Mocht uw bezoek niet naar wens verlopen dan vernemen wij dit graag van u. Wij komen samen met u tot een passende oplossing.Bij het uitvoeren van onze diensten streven wij altijd naar de beste kwaliteit en 100% tevredenheidsgarantie !

Housecareservice

Heel snel even over de ramen

Geachte heer/ mevrouw,

Hartelijk dank voor uw recensie.

Jammer om te horen dat u niet tevreden bent over de werkzaamheden.
Bij het uitvoeren van onze diensten streven wij altijd naar de beste kwaliteit en 100% tevredenheidsgarantie. Als u niet tevreden bent vernemen wij dit graag zodat wij samen met u kunnen kijken naar een passende oplossing, en dit kunnen opnemen binnen ons bedrijf als verbeter punt.

Housecareservice

De bedoeling is goed, alleen de uitwerking wat minder.

Duidelijkere tijdschema’s om gesloten rolluiken te voorkomen.

Weten we niet echt....zijn in 2018 1x geweest.... wanneer komen jullie in februari??

Geachte heer/ mevrouw,

Bedankt voor uw recensie.

Bij het accepteren van de offerte ontvangt u altijd van ons een jaar overzicht met daarin welke weken wij bij u komen en welke werkzaamheden er die week worden uitgevoerd.

Mocht u dit overzicht niet meer hebben / niet hebben ontvangen kunt u ons dan een e-mail sturen naar info@housecareservice.nl en daarbij vermelden om welk adres het gaat? Dan sturen wij u een nieuw overzicht toe.

Tamara embregts

Ze zijn meestal eigenlijk altijd binnen een kwartier weer weg ongeacht of ze nu de eerste verdieping de ramen moeten zemen of de 2e verdieping erbij moeten zemen.. Ze klimmen zonder aan te bellen...

Graag zou ik zien dat ze altijd aanbellen of ik achter open wil maken zodat ze op een gewone manier op de plaats komen. Zonder dst ze over de schutting klimmen. 9 van de 10 keer ben ik gewoon thuis.
Misschien aanbellen bij de bewoners zodat de bewoners weten dat de glazenwassers er zijn

Geachte mevrouw Embregts,

Hartelijk dank voor uw recensie.

Vervelend om te horen dat de medewerkers van te voren niet hebben aangebeld.
Ik heb dit extra genoteerd dat ze van te voren eerst bij u aanbellen.

Ik zie dat uw volgende bezoek voor volgende week gepland staat. Ik verneem graag van u of ze dit keer van te voren hebben aangebeld !

Onze medewerkers zijn inderdaad erg snel, de een wat sneller dan de andere. Wat wij voornamelijk belangrijk vinden is de kwaliteit en een tevreden klant. Als uw bezoek niet naar wens verloopt vernemen wij dit graag zodat wij samen met u kunnen kijken naar een passende oplossing en dit kunnen mee nemen als verbeter punt binnen ons bedrijf.

Van Rumund

We zijn pas aangesloten bij housecare service maar tot nu toe niet echt tevreden.

Ze zouden de laatste 2 x bij ons ook de zonnewering en trespa schoonmaken maar niet gebeurd.
Iedere x zeggen ze volgende x doen we dat en geven het door.
Miss handig om beter te communiceren met de medewerkers die dat moeten doen.
Laatste x zat de poort op slot dus hebben ze achter ook niets achter gedaan. Weet niet hoe ze dat bij andere klanten doen?
Betalen wel 18 euro per maand ervoor.

Geachte heer/ Mevrouw van Rumund,

Hartelijk dank voor uw recensie.

Het reinigen van het overig houtwerk / trespa staat inderdaad op de planning voor uw eerst komende bezoek.

Hoe de medewerkers bij onze klanten achter komen is per woning verschillend.
Bij de meeste woningen kunnen wij achter komen door over de poort te gaan of over een plat dak mits dit veilig te doen is. Andere klanten laten de poort open.
Als wij niet bij u achter kunnen komen door middel van een van de boven genoemde opties dient u voor het bezoek aanwezig te zijn, wij vernemen dan graag van onze klanten voorkeursdagen zodat wij hier van te voren rekening mee kunnen houden met het maken van de planning.
Wij hebben uw advies in goede orde verwerkt in ons systeem !