Klantenservice
Advies
Medewerkers

Wijckmans

Prima werk

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons om onze dienstverlening te verbeteren?

J.A. Kuijs

Er staan dingen op de offerte berekend die tijdens de werkzaamheden niet gebruikt zijn. O.a. val beveiliging is niet gebruikt wel berekend.

Nieuwe medewerkers beter instrueren en controleren tijdens de werkzaamheden

Erik Lockefeer

Neen, het is uitstekend zo

van Dorp

Goede communicatie en professioneel

Eigenlijk niet

Erik Melsen

Prima geregeld

Abonnementsvorm voor 1 of 2 keer per jaar.

Palinckx

Mijn indruk is heel goed. 2 jaar geleden huis laten schilderen door Housecare. Zeer tevreden over. Nu hadden we lekkage aan dakkapel waardoor verf afbladerde. Binnen 1 week is lek gemaakt en de... Mijn indruk is heel goed. 2 jaar geleden huis laten schilderen door Housecare. Zeer tevreden over. Nu hadden we lekkage aan dakkapel waardoor verf afbladerde. Binnen 1 week is lek gemaakt en de volgende dag ook de dakkapel weer geverfd. Top service dit.

Eigenlijk niet

Mensen

Robert

Een zeer net en betrokken bedrijf met enthousiaste medewerkers

Nvt

Barnhoorn

Netjes en snel

neen

Reniers

Goed. Sommige medewerkers (ramenwasser) zijn niet erg meedenkend. Maakt een onverschillige indruk.
Schildere met name Lennaerd erg vriendelijk, correct en levert goed werk.

Zorg voor goed en vriendelijk personeel. Weet dat dat moeilijk is in deze tijd.