Klantenservice
Advies
8.2/10
Medewerkers

Peter Zeegers

Zeer verzorgde medewerker en deed zijn uiterste best om de opdracht goed te volbrengen

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons om onze dienstverlening te verbeteren?

Zo door blijven gaan kwaliteit betaalt zichzelf terug

Korenhof

Goede service!

Keijzer

Degene die het werk uitvoerde ging op kamers rond kijken waar hij niet hoefde te zijn, hij pakte ook uit een volle verpakking in een van die kamers een snoepje (dextro) is niet voor dat snoepje maar... Degene die het werk uitvoerde ging op kamers rond kijken waar hij niet hoefde te zijn, hij pakte ook uit een volle verpakking in een van die kamers een snoepje (dextro) is niet voor dat snoepje maar gaat om dat hij daar helemaal niet mocht komen laat staan iets pakken

Klantvriendelijker , eerlijker , personeel

Reactie Housecare Service:

Dank u voor uw review.
Wij hebben in september jl. bij u werkzaamheden verricht.
Dank u voor uw review.
Wij hebben in september jl. bij u werkzaamheden verricht.
Het klopt dat onze medewerker bij u uit een, volgens hem, algemene ruimte van uw praktijk, uit een schaal die er stond, een Dextro-tabletje heeft gepakt voor hemzelf.
De eigenaar heeft u na uw klacht hierover telefonisch benaderd en u onze excuses aangeboden. Ook onze medewerker heeft hiervoor spijt betuigd.
Jammer dat u dit toch niet als voldoende heeft beschouwd en na maanden na ons bezoek alsnog deze review achter heeft gelaten.
Housecare Service

A van Mook

Goed, keurig te woord gestaan en goed werk geleverd.

R Nordennen

Uitstekende service

Mike Broos

Een uitgebreid professioneel bedrijf

Een klanten app zou prettig zijn

A van Strien

Goed, op tijd na afspraak, keurig gewerkt

Ga zo door.

Hendriks

Professionele service

Bij factuur direct een ideal of tikkie link

Lion Huijgens

Klantgericht, vriendelijk, deskundig.

Het maken van de afspraak verliep mijns inziens wat rommelig.

Kris

Slechte service

Luisteren naar een klant die niet tevreden is

Reactie Housecare Service:

Dank u voor uw review.
Uiteraard vinden wij het jammer te lezen dat u niet geheel tevreden bent geweest over onze dienstverlening.
Wij zijn bij u teruggeweest om...
Dank u voor uw review.
Wij zijn bij u teruggeweest om die werkzaamheden die niet goed waren uitgevoerd, opnieuw te doen.
Helaas hebben wij niet aan uw verwachtingen kunnen voldoen.
Housecare Service