Klantenservice
Advies
8.2/10
Medewerkers

EW

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons om onze dienstverlening te verbeteren?

Kantoorpersoneel is vriendelijk, professioneel, reageren snel op vragen. Glazenwassers zijn vriendelijk, ze geven wel een beetje een gehaaste indruk. In 20 minuten zijn ze alweer weg, voor zover ik... Kantoorpersoneel is vriendelijk, professioneel, reageren snel op vragen. Glazenwassers zijn vriendelijk, ze geven wel een beetje een gehaaste indruk. In 20 minuten zijn ze alweer weg, voor zover ik kan zien is het werk goed gedaan.

Scharrie

Professioneel en flexibel

nee

A. Peters

Netjes en betrouwbaar

Louise

Goede service, netjes achter gelaten.

Van Oers

Fantastisch bedrijf!!!

Nee. Werknemers zijn vriendelijk en werken hard.t resultaat is heel goed. Top!!!

Koen

Heel goed. Net werk, net personeel.

Jack Brosens

Betrouwbare organisatie