Klantenservice
8.2/10
Medewerkers

W vd Berg

Professioneel!
Uitstekend werk verricht .
Zeer tevreden

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons om onze dienstverlening te verbeteren?

Totaal niet, uitstekende service

Wilma

Lalo goed werk geleverd in Kruisland

Nee

M Kaub

Prima bedrijf

Sandra

Niet alles is terug te vinden op de website, maar telefonisch goed geholpen.
De 2 jongens (kiwi en kel), die de vogelwering onder de dakpannen hebben gelegd, waren heel beleefd en behulpzaam.

Anneke van Dijk

Perfecte vakmensen, net en proffecioneel

nee gaat prima zo

Otten.

Goede service. Altijd bereikbaar voor opmerkingen of vragen.

Kwaliteit handhaven.

Jack

Dennis

Vluchtig en grof te werk gegaan

Meer handwerk om te zorgen dat het ook echt schoon is

Reactie Housecare Service:

Dank u voor uw review.
Wel betreuren wij het dat ons niks bekend was dat u niet tevreden bent, wij werken immers met een 100% tevredenheidsgarantie.
Wij hebben onze...
Dank u voor uw review.
Wij hebben onze medewerker gesproken die bij u is geweest. Hij geeft aan dat helaas de kozijnen niet schoner te krijgen zijn, ondanks dat hij bij u extra tijd heeft besteed aan de werkzaamheden. Hij heeft zowel met de hand als met osmose geprobeerd. Het lijkt erop dat er bij de kozijnen verwering is opgetreden.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Housecare Service

Karishma

Voldoende

moeilijk bereikbaar telefonisch

Reactie Housecare Service:

Wij hebben onze...
Dank u voor uw review.
Wij hebben onze medewerker gesproken die bij u is geweest. Hij geeft aan dat hij bij u extra tijd heeft besteed aan de werkzaamheden, maar dat helaas het trespa niet schoner te krijgen is.
Telefonisch zijn wij op werkdagen bereikbaar binnen de openingstijden. We werken met een antwoordapparaat met verschillende keuzes; indien u na de laatste optie aan de lijn blijft, krijgt u een medewerker aan de telefoon.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Housecare Service

EW

Kantoorpersoneel is vriendelijk, professioneel, reageren snel op vragen. Glazenwassers zijn vriendelijk, ze geven wel een beetje een gehaaste indruk. In 20 minuten zijn ze alweer weg, voor zover ik... Kantoorpersoneel is vriendelijk, professioneel, reageren snel op vragen. Glazenwassers zijn vriendelijk, ze geven wel een beetje een gehaaste indruk. In 20 minuten zijn ze alweer weg, voor zover ik kan zien is het werk goed gedaan.