Klantenservice
8.2/10
Medewerkers

Anneke van Dijk

Betrouwbaar bedrijf

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons om onze dienstverlening te verbeteren?

Fijn betrouwbaar bedrijf die doen wat ze beloven ,

Esther

Professioneel. Super klantvriendelijk. Doen veel extra. Ruimen de rommel op en nemen t mee. Erg leuke gezellige jongens. Zeer tevreden.

Van Genk Tak

Professionele klant gerichte mensen die echt voor hun klanten staan,ze doen net dat stapje extra wat je zelf ook zou doen als je de werkzaamheden zelf zou doen.

Hou jullie kwaliteiten hoog

Johan

Prima en professioneel bedrijf

bij de uitvoering van waswerkzaamheden bleken sommige werkzaamheden toch wel erg lastig. De medewerker heeft zeker zijn best gedaan, maar het was prettig geweest van te voren op de hoogte te zijn... bij de uitvoering van waswerkzaamheden bleken sommige werkzaamheden toch wel erg lastig. De medewerker heeft zeker zijn best gedaan, maar het was prettig geweest van te voren op de hoogte te zijn van onderdelen die niet goed schoon gemaakt konden worden. Ondanks alles was het resultaat uiteindelijk toch goed!

Thinking Steel

Nette service en toffe medewerkers

nee hoor

Hans van Loon

Met de buitenkant van mijn woning schilderen werkten met name de schilders Frank en Danny heel secuur mijn dank gaat dan ook uit naar hun. Verder verliep de onderlinge communicatie van het begin tot... Met de buitenkant van mijn woning schilderen werkten met name de schilders Frank en Danny heel secuur mijn dank gaat dan ook uit naar hun. Verder verliep de onderlinge communicatie van het begin tot het einde zeer goed. Zeker aanbevelingswaardig👍

Neen

Fam. Renne

Meer dan tevreden over het uitgevoerde schilderwerk!

Nee

Diana

Fantastisch!

Goed overleg om afspraak te maken, er werd keurig en voorzichtig gewerkt, mannen waren beleefd en netjes. Al het verwijderde materiaal werd meegenomen.

Onze panelen zijn "oud" en bleek de gebruikelijke bescherming rondom niet te gebruiken. Uiteindelijk heel goed opgelost maar hierdoor viel de offerte wel hoger uit.
Wellicht is daar vooraf iets...
Wellicht is daar vooraf iets aan te doen.
Offerte met bezoekje??

Peter

Keurig personeel en super werk geleverd👍

Bellen onder het zelfde nummer richting klant. Bedoel bij vreemde nummers neem ik niet op .

H.Schoones

Prima club, op tijd netjes en snel werk geleverd, ze denken goed met je mee.

Geen verbeterpunten.