Karin Janssen

Feedback

Uw ervaring met Horren.com:

Alles Prima uitgelegd en makkelijk in elkaar te zetten

Twj Gerritsen

Prima levering past prima !!

Uw ervaring met Horren.com:

uitgekomen bij horren .com bestelling gedaan prima levering ze gaven zelfs aan wat voor tijdvak ze kwamen!!

Arjen

Ontevreden

Uw ervaring met Horren.com:

Bij de aankoop van onze woning was reeds één van de buitendeuren voorzien van een plissé hordeur. Daar erg tevreden over dus bewust weer een duurdere (kwaliteit) hordeur uitgekozen om te plaatsen... Bij de aankoop van onze woning was reeds één van de buitendeuren voorzien van een plissé hordeur. Daar erg tevreden over dus bewust weer een duurdere (kwaliteit) hordeur uitgekozen om te plaatsen bij een andere buitendeur. Bij montage bleek de hor niet recht te sluiten ondanks dat de deur waterpas is. Tijdens het plaatsen per abuis de hor eerst ondersteboven geplaatst. Daarbij tevens het krukje vastgeplakt. Omdat de hor omgedraaid moest worden moest het krukje er weer af. Bij het demonteren kwam er verf mee en de plakstrip kan niet opnieuw worden gebruikt. Dus nu maar met secondelijm vastgeplakt. Daarnaast zijn zilveren schroeven meegeleverd bij een zwart frame. Bij de bouwmarkt zwarte schroeven moeten kopen. Bij een dergelijke dure plissé hordeur verwacht ik meer.

Reactie Horren.com:

Beste Arjen, dank voor de review! Jammer dat u niet tevreden bent. We helpen graag, maar omdat u geen contact met ons hebt opgenomen wisten we niet dat er iets aan de hand was. We hebben contact met... Beste Arjen, dank voor de review! Jammer dat u niet tevreden bent. We helpen graag, maar omdat u geen contact met ons hebt opgenomen wisten we niet dat er iets aan de hand was. We hebben contact met u gezocht maar tot nu toe helaas geen reactie mogen ontvangen. We hopen dat u alsnog reageert, dan gaan we het vanzelfsprekend netjes oplossen! Met vriendelijke groet, Marco van Horren.com

Pieter

Prachtig systeem

Uw ervaring met Horren.com:

-Duidelijke informatie op de website over het systeem en hoe opmeten.
- op tijd geleverd
-Duidelijke informatie op de website over het systeem en hoe opmeten.
- op tijd geleverd
- super makkelijk te plaatsen. Ik had een dubbele plisse hor. Tussen levering en het zelf geplaatst te hebben zat maar een half uur.
- stevig systeem en een ‘zichtbaar’ scherm voor mijn honden. Door een gewoon hor proberen ze soms te lopen, bij dit systeem hadden ze dadelijk door dat er een barrière was.

Johan Lemmens

Horren

Zeer goed

VINC

100% tevreden

Uw ervaring met Horren.com:

Zeer goede service, goed telefonisch bereikbaar, scherpe prijzen, goede kwaliteit.

Sjoerd Jorritsma

Prima webshop

Uitstekenf

G.F. Meyer

Super hor

Uw ervaring met Horren.com:

Vlotte afhandeling van bestelling, snelle bezorging en er is een perfect passend product geleverd.

Anne-liza Van der Hulst

Inzethor

Uw ervaring met Horren.com:

Meerdere sites bekenen. Door de duidelijke filmpjes bij jullie besteld en ontzettend blij met resultaat.

F.A. van der Elst

Perfecte horren zonder morren