Danielle

Super tevreden..

Uw ervaring met Horren.com:

Goede ervaring met horten.com. Toen ik er niet uit kwam op internet even gebeld en mijn vraag werd direct beantwoord.

Anne

Voorzethor studentenkamer

Uw ervaring met Horren.com:

Voor kamer van mijn zoon in studentenflat zocht ik een goede en niet te dure oplossing om de insecten buiten te houden. Na telefonische raad en hulp bij de bestelling door de mensen van de... Voor kamer van mijn zoon in studentenflat zocht ik een goede en niet te dure oplossing om de insecten buiten te houden. Na telefonische raad en hulp bij de bestelling door de mensen van de klantenservice, werd de voorzethor zeer snel en keurig verpakt thuis bezorgd. Een degelijk gefabriceerde en modern uitziende hor die perfect past en zeer functioneel is!

Anja van Opstal- van Bokhoven

Reageren

Uw ervaring met Horren.com:

Super tevreden over horren.com!

Theo

Horren

Henk Vermaat

Prima aankoop rolhor voor raam.

Uw ervaring met Horren.com:

Duidelijke website, handige manier om te bestellen, snelle levering. Zeer degelijke contructie, eenvoudig te monteren.

Loes

6 horren, 3 verschillende types in 2 keer perfect

Uw ervaring met Horren.com:

Fijn dat je makkelijk persoonlijk contact hebt. Fouten werden zonder veel extra kosten snel hersteld.

Henri Van Essen

Gebeld over technische zaken en hebben kennis van zaken+++
Bezorging +++
Het product simpel te monteren en goede kwaliteit+++
Site en informatie voorziening +++
Kan maar 1 klein minpuntje bedenken dat de plakkers van horr niet sterk genoeg zijn bij het eraf trekken horr bleven beugels niet op kozijn zitten en dat is simpel op te lossen door uit meten en handmatig te plakken. Iwts meer werk

Marjolijn

Hor besteld voor dakraam

Uw ervaring met Horren.com:

Netjes op tijd en precies zoals omschreven geleverd.
Installeren was simpel en ook hier weer precies zoals uitgelegd in het filmpje op de website.
Enige nadeel was dat ons dak zo vlak...
Netjes op tijd en precies zoals omschreven geleverd.
Enige nadeel was dat ons dak zo vlak afloopt, dat het hor soms wat moeilijk open gaat. Maar nadat we al verschillende horren van andere merken hebben gehad die juist spontaan open vlogen, vinden we dit geen probleem.

Maggy van Holst

Goede kwaliteit, snelle levertijd

Uw ervaring met Horren.com:

Hordeur besteld. Makkelijk zelf te monteren. Goede kwaliteit. Top service en zeer goede website, duidelijke omschrijving en handige montagefilmpjes. Erg blij met onze aankoop.

Luuk

Werkelijk perfect!

Uw ervaring met Horren.com:

Ik heb 7 raamhorren besteld en via de supergoede uitleg op de YouTube filmpjes zelf ingemeten en ze passen perfect. Ook de ramen kunnen gewoon dicht. Zelfs mijn vrouw is enthousiast.... ;)