Wim de Hoog

Doen wat ze beloven

Bert Koelewijn

Hoor voor draai/kiep raam

Uw ervaring met Horren.com:

Top , duidelijk- goede uitleg - keurig compleet geleverd 👍- eenvoudig te plaatsen- zijn zeer tevreden.

Gruijters

Raamhorren gekocht

Mooie kwaliteit horren

Jeffrey de Vos

Horren

Uw ervaring met Horren.com:

Duidelijke site met goede instructies voor het op meten.
Snelle levering, goede service.

Mark de Bruijne

Al meerdere malen zeer tevreden!

Uw ervaring met Horren.com:

Ons hele huis is voorzien van horren van dit bedrijf. Vorig jaar op de achterdeur een plissé hordeur en voorzethorren op alle ramen, en nu ook voor de voordeur een plissé hordeur. De horren passen... Ons hele huis is voorzien van horren van dit bedrijf. Vorig jaar op de achterdeur een plissé hordeur en voorzethorren op alle ramen, en nu ook voor de voordeur een plissé hordeur. De horren passen altijd perfect en worden netjes volgens afspraak geleverd met een duidelijke montage-instructie. Ik beveel dit bedrijf dan ook van harte aan!

Bart Timmer

Top horren

Uw ervaring met Horren.com:

Keurig geleverd en eenvoudig te monteren

Herman van den Born

Onze ervaring met Horren.com

Eenvoudig en perfect systeem

Bas Staats

Slaapkamerhor

Super goed

Marco van Niekerk

Prima horren voor grote schuif ramen

Uw ervaring met Horren.com:

Na lang zoeken bij horren.com horren besteld. Was snel geleverd en kwam met goede verpakking en zichtbaar zorgvuldig gemaakt.
Monteren , met behulp van de video’s een makkelijke opgave. Zat er...
Monteren , met behulp van de video’s een makkelijke opgave. Zat er snel in en loopt soepel. Wij zijn zeer tevreden 😊.

Henk Polman

Hordeur