peter zwaan

Aankoop

Uw ervaring met Horren.com:

Uitstekend past perfect en ben ontzettend goed geholpen door de klantenservice

Bob

Supersnelle levering van raamhorren

Uw ervaring met Horren.com:

Eeenvoudig te bestellen, supersnelle levering en prima kwaliteit.

Freddy cappon

Goede kwaliteit

Uw ervaring met Horren.com:

Verzending heel goed. Maar spijtig genoeg niet het juiste kleur. Wij hadden een ander kleur besteld. We hebben het toch gehouden, maar spijtig. We hebben al jaren jullie horren, we zijn daar heel... Verzending heel goed. Maar spijtig genoeg niet het juiste kleur. Wij hadden een ander kleur besteld. We hebben het toch gehouden, maar spijtig. We hebben al jaren jullie horren, we zijn daar heel tevreden over.

Reactie Horren.com:

Beste Freddy, Hartelijk dank voor de review! We hebben inmiddels elkaar telefonisch gesproken, en het bleek dat u helaas een andere kleur heeft besteld dan de bedoeling was. U gaf aan dat omruilen... Beste Freddy, Hartelijk dank voor de review! We hebben inmiddels elkaar telefonisch gesproken, en het bleek dat u helaas een andere kleur heeft besteld dan de bedoeling was. U gaf aan dat omruilen niet nodig is en u alsnog tevreden bent met het resultaat. Dat is uiteraard fijn om te horen! Met vriendelijke groet, Marco van Horren.com

kees ventevogel

Horren.

Uw ervaring met Horren.com:

goede kwaliteit /prijs verhouding. snelle levering,

Smeets

Tevreden.

Uw ervaring met Horren.com:

Tot op de milimeter perfect! Prettig contact en super service. No nonsense, makkelijk en snel.
Ik ben dik tevreden en raad horen.com al bij mijn buren aan.

Doede

Levering horren

Uw ervaring met Horren.com:

Makkelijke site met duidelijke uitleg.

Danielle

Super tevreden..

Uw ervaring met Horren.com:

Goede ervaring met horten.com. Toen ik er niet uit kwam op internet even gebeld en mijn vraag werd direct beantwoord.

Anne

Voorzethor studentenkamer

Uw ervaring met Horren.com:

Voor kamer van mijn zoon in studentenflat zocht ik een goede en niet te dure oplossing om de insecten buiten te houden. Na telefonische raad en hulp bij de bestelling door de mensen van de... Voor kamer van mijn zoon in studentenflat zocht ik een goede en niet te dure oplossing om de insecten buiten te houden. Na telefonische raad en hulp bij de bestelling door de mensen van de klantenservice, werd de voorzethor zeer snel en keurig verpakt thuis bezorgd. Een degelijk gefabriceerde en modern uitziende hor die perfect past en zeer functioneel is!

Anja van Opstal- van Bokhoven

Reageren

Uw ervaring met Horren.com:

Super tevreden over horren.com!

Theo

Horren