Jan van den Brink

Hor in schuifpui

Uw ervaring met Horren.com:

Alles geregeld zoals het afgesproken was. Dat maak je niet vaak mee

Bert Hoogewoning

Pas geleden hebben wij een raamhor bnesteld na zef ingemeten te hebben. De hor werd keurig op tijd en goed verpakt afgeleverd. Hij paste perfect en zijn er zeer blij mee. De prijs was ook zeer... Pas geleden hebben wij een raamhor bnesteld na zef ingemeten te hebben. De hor werd keurig op tijd en goed verpakt afgeleverd. Hij paste perfect en zijn er zeer blij mee. De prijs was ook zeer redelijk

Uw ervaring met Horren.com:

Duidelijke uitleg, vlotte levering, goede kwaliteit

Don Burhenne

Super horren!

Uw ervaring met Horren.com:

Duidelijke website. Opmeten van het gewenste hor of horren wordt duidelijk beschreven. Levering is snel en horren zijn uitstekend verpakt.
Producten zijn van goede kwaliteit en mooi afgewerkt....
Producten zijn van goede kwaliteit en mooi afgewerkt. Voor ons de tweede keer dat we bij Horren.com bestellen.
Prima bedrijf; echt een aanrader.

Ruben Koek

Super kwaliteit

Uw ervaring met Horren.com:

Snel geleverd, een prima hor. Fijn ook dat je het hor gemakkelijk kan bevestigen en het hor ook in een handomdraai eruit haalt. En dat voor de beste prijs die we konden vinden op internet.

J. Hoogendorp

Prima service & product

Uw ervaring met Horren.com:

Snel, maatwerk, goede service en ruimte voor meetfoutjes.

Jennifer

Super snelle ervaring

Uw ervaring met Horren.com:

ja zeker, snelle levering goede service

Kasteelen

Past perfect

Uw ervaring met Horren.com:

Makkelijk te bestellen, veel keus in gaas

Sander De Klerk

Topspul

Uw ervaring met Horren.com:

Zeer prettig. Was veel eerder als verwacht. Supermakkelijk te monteren binnen 10 min

Marcel van Luijk

Hor makkelijk en met veel keus zelf samen te stellen

Uw ervaring met Horren.com:

Na insturen foto ‘s duidelijk info over daadwerkelijke levering

Gerry Reidsma-Bergsma

Zeer tevreden met de service

Uw ervaring met Horren.com:

Op zaterdag had ik een inzethor besteld. Maar ik had per ongeluk de verkeerde maat opgegeven. Snel een mail gestuurd met de goede maat en ik kreeg meteen op die zaterdag een mail terug dat ze de... Op zaterdag had ik een inzethor besteld. Maar ik had per ongeluk de verkeerde maat opgegeven. Snel een mail gestuurd met de goede maat en ik kreeg meteen op die zaterdag een mail terug dat ze de maat hadden aangepast.