Rene

Beste aankoop van dit jaar

Uw ervaring met Horren.com:

Snelle levering en precies zo als we wilde echt mooi werk

Houben

Prima contact en snele levering.

Uw ervaring met Horren.com:

Prima contact en snele levering.

Louis Dietvorst

Raamrolhor

Uw ervaring met Horren.com:

Zeer goed geholpen met mijn vragen die ik vooraf via email had gesteld, met wat foto's toegevoegd van de situatie. Daarna raamrolhor besteld en zonder problemen kunnen installeren, alles was zeer duidelijk en het paste allemaal heel netjes dankzij de heldere meetinstructie.

Laurens

Snelle service

Uw ervaring met Horren.com:

Ik heb de hordeur SE-100 besteld. Door een fout is er per ongeluk een te kleine gaascassette geleverd. Via de mail is dit ontzettend snel opgepakt door Marco. De nieuwe gaascassette is vandaag geleverd en werkt perfect. Erg tevreden!

Judith

Horlamellen

Uw ervaring met Horren.com:

Ik ben bijzonder te spreken over de kwaliteit van de producten en over de klantgerichtheid van de klantenservice. Dit is van de weinige bedrijven die via internet verkopen, maar waar je het betrouwbare gevoel van de leverancier op de hoek! Heel hulpvaardig en attent. Complimenten!

Bea ten Hag

Rolhor

Uw ervaring met Horren.com:

Goede service, uitstekend materiaal. We bestellen al jaren horren van horren.com, en nooit klachten gehad.

WJH van der plas

Tevreden klant

Uw ervaring met Horren.com:

Fantastische horren, keurige en correcte uitleg in filmpje op de site, alleen geld dit niet voor ons, het filmpje laat niet zien als je openslaande tuindeuren hebt en de hor tussen het kozijn plaatst, bij ons kon het niet anders, ik heb wel een uitsparing van het bovenstuk en van de bijgeleverde dorpel af moeten zagen, op de tuindeuren zit nl een sluitlat, deze uitsparing laat men helaas niet zien, extra werk, maar de horren bevallen uitsteken en heeft verder geen invloed op het sluitwerk

Anne Nuytten

Plaatsing van plissedeur tussen kozijn

Uw ervaring met Horren.com:

Een dikke 10/10 zowel voor uitleg als voor levering als voor naverkoop. Een echte, echte aanrader en bedankt voor de uitgebreide antwoorden op mijn vragen. Zo heb ik nu een perfecte hor en ben ik er super gelukkig mee👍👍👍👍👍👍

Bart van Leur

3 horren besteld

Uw ervaring met Horren.com:

Zeer goede horren voor een goed prijs. Goed service en uitleg op de site.

Leonie

Hordeur

Uw ervaring met Horren.com:

Heldere site. Makkelijk te bestellen. Snelle levering.