Henry Stuer

Plisee schuifhordeur

Uw ervaring met Horren.com:

Besteld met plakstrips maar die wilde ondanks het ontvetten niet blijven plakken. Uiteindelijk toch moeten boren. Dat was nogal vervelend. Verder prima oke

Reactie Horren.com:

Bedankt voor de review Henry! Vervelend dat de tape niet goed blijft plakken. We raden inderdaad aan om de ondergrond altijd goed schoon en vetvrij te maken, om zeker te zijn dat de montagetape goed... Bedankt voor de review Henry! Vervelend dat de tape niet goed blijft plakken. We raden inderdaad aan om de ondergrond altijd goed schoon en vetvrij te maken, om zeker te zijn dat de montagetape goed hecht. U heeft geen contact heeft opgenomen met onze klantenservice, dus we hebben helaas geen gelegenheid gehad u te helpen met het probleem. Mochten we toch nog ergens mee van dienst kunnen zijn, dan horen we graag van u. Hopelijk heeft u veel plezier van de hordeur! ^Erik van Horren.com

Fam Megens

Horren perfect afgeleverd. Zijn zeer tevreden. Echte aanrader

Uw ervaring met Horren.com:

Eerst sceptisch maar na levering zeer tevreden. Past precies allemaal

Izzy

Tevreden

Uw ervaring met Horren.com:

Duidelijke gebruiksaanwijzing en snelle levering. Zal in de toekomst zeker weer hier bestellen!

Alice Van der Hoek

Prima service, prima hor

Duidelijke website, goede service

Familie Verbaten

Een mooie hordeur en super gemakkelijk om zelf te plaatsen!

Uw ervaring met Horren.com:

Via Google kwamen we bij Horren.com terecht.
Na een eerste quickscan kwamen we erachter dat de prijs goed was.
Daarna was het bestellen ook gemakkelijk.
Na de horren geleverd...
Via Google kwamen we bij Horren.com terecht.
Na een eerste quickscan kwamen we erachter dat de prijs goed was.
Daarna was het bestellen ook gemakkelijk.
Na de horren geleverd waren, waren deze ook weer gemakkelijk te plaatsen.
De handleidingen (zowel schriftelijk als de instructievideos) zijn super handig en gemakkelijk.
We kwamen bij de openslaande tuindeuren erachter dat op de deurstijl een lat zat.
Na een aanpassing (door mij persoonlijk) passen de horren netjes.
Top hoor!

J Korporaal

Top horren

Uw ervaring met Horren.com:

Super horren,makkelijk te bevestigen.

Ron

Draai-kiepraam inzet horren

Uw ervaring met Horren.com:

Uitstekend. Na het doorgeven van de maten ontving ik nog mail voor een dubbelcheck op correcte meting. Meting had ik correct gedaan, maar toch goed dat ze dit doen. Na aankomst is het uitpakken en... Uitstekend. Na het doorgeven van de maten ontving ik nog mail voor een dubbelcheck op correcte meting. Meting had ik correct gedaan, maar toch goed dat ze dit doen. Na aankomst is het uitpakken en plaatsen. Passen perfect. We hebben het extra doorkijkend gaas genomen, wat erg mooi is. We zijn zeer tevreden over de horren! De horren worden ook verstuurd met een koerier die ons heel goed op de hoogte hield over de aankomsttijd. Ook heel fijn.

Willem

Raamhor

Uw ervaring met Horren.com:

Prima website met duidelijke instructiefilmpjes voor opmeting en welke soort hor past voor waar. Correcte aflevering van een goed produkt.

Miranda

Prima, makkelijk, snel

Peter van Baaren

Goede kwaliteit horren. Kost wat, maar het is het waard.

Uw ervaring met Horren.com:

Prima service. Goede instructie om te meten. En iedereen kan het zelf monteren