Erik de Ruiter

Erg tevreden over Horren.com

Anita de Goede

Montageset plissé hordeur!

Uw ervaring met Horren.com:

Echt super van A tot Z. De site, montage video, bestellen, snelle levering en ook de bezorgservice! Zo blij mee100% tevreden Top!?

Mei Toonen

Super service

Uw ervaring met Horren.com:

Fantastisch Wij hadden foutje gemaakt binnen 3 dagen hadden we al een andere en die is perfect

Truus Coenen

Zeer goed

Bettie van den Dorpel

Aanrader!

Uw ervaring met Horren.com:

Door een kennis ingelicht over horren.com.
Door een kennis ingelicht over horren.com.
Het instruktiefilmpje gekeken, en de maten zoals aangegeven opgegeven. Na de bestelling werd er een geschatte leverdatum opgegeven. Zoals belooft werd de hor geleverd. Zonder enige moeite kon de hor geplaatst worden! Helemaal top!

Frankenhuis

Perfecte Horren voor Draai-Kiepramen

Uw ervaring met Horren.com:

Perfecte maatvoering en zeer snel geleverd, en goed verpakt.

Fabian

Geweldige service en kwaliteit - echt een aanrader!

Uw ervaring met Horren.com:

Kwalitatief maatwerk en zijn zeer tevreden:) Wij hadden een hordeur besteld en gekozen voor gaas dat achteraf niet bevallen is en hebben na bellen het gaas kunnen vervangen met een erg schappelijke... Kwalitatief maatwerk en zijn zeer tevreden:) Wij hadden een hordeur besteld en gekozen voor gaas dat achteraf niet bevallen is en hebben na bellen het gaas kunnen vervangen met een erg schappelijke oplossing! De deur is echt topkwaliteit en wordt zeer netjes verstuurd met duidelijke bezorgtijden die ten alle tijden zelf aangepast kunnen worden, zelfs savonds! Echte aanrader dus:)

Gerritsen

Prima website, perfecte leveringen