Simon Steenhuisen

Hordeur

Uw ervaring met Horren.com:

Prima. Zeer vlotte levering. Alles paste ook correct. Prima kwaliteit. Duidelijke instructies via oa een video.
Telefonisch een kleine handgreep besteld welke er binnen 3 dagen was.
Al...
Telefonisch een kleine handgreep besteld welke er binnen 3 dagen was.
Al met al zeer tevreden

Jacek Buchta

Top kwaliteit en gemak

Uw ervaring met Horren.com:

Uitstekende ervaring. Mooi spul, makkelijk op te hangen, super mooi instructie. Vooral kwaliteit van dit product is top. Ik ga sowieso nog meer horren hier kopen.

Saskia Roomer

Horren

L J M V D Hoeven

Prima hordeur

Uw ervaring met Horren.com:

Prima zaak. Een paar adviezen gevraagd en netjes en snel antwoord gekregen.

Herman Bruiss

Rolgordijn

Top service

Nadia

Super

Uw ervaring met Horren.com:

Heel positieve ervaring. Goede opvolging en snelle levering. Maten tot op de mm doorgegeven en vliegenraam zit perfect! Heel tevreden.

Fons Dankaart

Tevredenheid

Uw ervaring met Horren.com:

Prima! Vooral de snelheid waarmee men levert. Mede gelet op een goede en solide kwaliteit kan Luxaflex daar niet bij in de schaduw staan. Dus blij met deze keuze.

Mustafa Topkaya

Top service , kwalitatieve producten

Uw ervaring met Horren.com:

Ik wilde een plise vliegendeur bestellen via horren.com. Ik heb contact opgenomen met de klantendienst. Zeer snel doorverbonden met een vertegenwoordiger en hij heeft mij tot aan details verteld wat... Ik wilde een plise vliegendeur bestellen via horren.com. Ik heb contact opgenomen met de klantendienst. Zeer snel doorverbonden met een vertegenwoordiger en hij heeft mij tot aan details verteld wat ik precies moest doen voor een juiste afmeting. Vliegendeur besteld maar hij paste net niet in het kozijn. Klantendienst teruggebeld. Die hebben mij heel vriendelijke uitgelegd hoe ik de deur moest terugzenden en direct de afmetingen voor de nieuwe deur doorgegeven. Dit allemaal gratis ondanks het een opmaat gemaakt product was. Het mooiste is dat ik de verkeerde deur mocht afgeven aan de bezorger van de nieuwe deur. Top service. Ik ben heel tevreden met horren.com. Ik schrijf zelden dit soort recensies, maar horren.com heeft dit zeker verdiend.

Ton van der Vegte

Een betrouwbaar bedrijf

Uw ervaring met Horren.com:

Snelle vlotte produktie en aflevering van raamhor op maat en uiterste coulance als er een fout is gemaakt! Perfecte service

Marcel

Uitstekend

Uw ervaring met Horren.com:

Na de eerste vlekkeloze bestelling bij Horren.com direct voor een tweede raam een hor besteld. Ook hier inzetten en klaar.