J Oostendorp

Een hor die perfect past.

Uw ervaring met Horren.com:

Uitermate vriendelijke website die je eenvoudig door de te nemen stappen loodst.
Bezorging was prima en we werden voortdurend op de hoogte gehouden van de status van het transport.
De hor...
De hor was uitstekend verpakt en past perfect.

Eddie van Slooten

Inzethorren

top

Marlein

Weer helemaal top

Uw ervaring met Horren.com:

Al weer onze derde bestelling bij horren.com. Superduidelijke meet- en plaatsinstructies, heel fijne horren, en ook heel fijne (Nederlandse en direct bereikbare) klantenservice, die je echt even... Al weer onze derde bestelling bij horren.com. Superduidelijke meet- en plaatsinstructies, heel fijne horren, en ook heel fijne (Nederlandse en direct bereikbare) klantenservice, die je echt even kunnen helpen met wat detailvragen. Wij zijn dik tevreden.

Natalie

Plissé hordeur SE 200

Uw ervaring met Horren.com:

Ze doen wat ze beloven, leveren snel een mooi product met gemakkelijke handleidingen.

Wim de Goede

REVIEW

HEEL GOED

Denice

Zeer tevreden

Uw ervaring met Horren.com:

Makkelijk bestellen, binnen de aangegeven termijn geleverd, hor past precies. Zeer tevreden!

Bob

Mooi product

Uw ervaring met Horren.com:

Zeer positief. Goede uitleg op de website en prima levering

Marja den Ridder

Perfect, 100% prima!

Uw ervaring met Horren.com:

Dit is al de 10de keer dat ik een hor voor een raam of deur kocht bij horren.com en élke keer is het perfect. En de meegeleverde installatie-folder is overduidelijk. Top dus!

Pia

Blij

Uw ervaring met Horren.com:

Ben zo blij met de door mij bestelde horren.
Volgens afspraak geleverd en prima en netjes op maat gemaakt!

Crombach

Fam Crombach

Uw ervaring met Horren.com:

Vandaag is de bestelde hor geleverd.
Netjes ingepakt en ziet er mooi afgewerkt uit.
Past precies.....zeer tevreden.