Steemers

Pliché roldeur SE100

Uw ervaring met Horren.com:

Plaatsen gaat snel en makkelijk mede door goede gebruiksaanwijzing en duidelijke instructievideo. Dit was de 2e hordeur die wij bestelden. De deur was met een kwartiertje geplaatst. Maatvoering was... Plaatsen gaat snel en makkelijk mede door goede gebruiksaanwijzing en duidelijke instructievideo. Dit was de 2e hordeur die wij bestelden. De deur was met een kwartiertje geplaatst. Maatvoering was prima door de duidelijke instructies.

Ingrid Visser

Mooie horren!

Uw ervaring met Horren.com:

De horren zijn mooi en góed op maat gemaakt. Verder is het bedrijf telefonisch te bereiken voor advies. Aan de instructiefilmpjes heb ik ook heel veel gehad! Dat de bestelling op tijd en intact... De horren zijn mooi en góed op maat gemaakt. Verder is het bedrijf telefonisch te bereiken voor advies. Aan de instructiefilmpjes heb ik ook heel veel gehad! Dat de bestelling op tijd en intact aankomt hoeft eigenlijk niet eens gezegd te worden.

J Groenendijk

Prima product en past perfect

Erg tevereden

Jos van Muis

Goede en snelle service!

Uw ervaring met Horren.com:

We zijn goed geadviseerd er werd snel geleverd en vakkundig geïnstalleerd. En dat voor een scherpe prijs.

Stéphanie van Disseldorp

Heel blij mee!

Uw ervaring met Horren.com:

De horren passen perfect (klemmetjes zijn eventueel iets omhoog te buigen voor stevigere plaatsing). Ook super snelle levering, horren na 1 week al binnen. Erg tevreden!

Jan de Bruijn

Top hor

Uw ervaring met Horren.com:

prima product en zeer duidelijke website

Gerrit Reins

Prima service

M. van Groeningen

Prima levering en kwaliteit

Uw ervaring met Horren.com:

Mijn ervaring met Horren.com is uitstekend! Voor Horren.com gekozen omdat de hordeur op maat gemaakt wordt en gemonteerd kan worden met tape, ook voor een hoge nieuwbouw balkondeur met kunststof... Mijn ervaring met Horren.com is uitstekend! Voor Horren.com gekozen omdat de hordeur op maat gemaakt wordt en gemonteerd kan worden met tape, ook voor een hoge nieuwbouw balkondeur met kunststof kozijn. Zeer tevreden met de (snelle) levering en de prima kwaliteit van de hordeur!

M.H.A Van Loon

Prachtige rolhor, mooie zware kwaliteit, alleen was de montage toch lastiger dan ik dacht. Als je dikke vingers hebt krijg je de schroeven moeilijk in de zijgeleider vooral omdat je de schroefgaten... Prachtige rolhor, mooie zware kwaliteit, alleen was de montage toch lastiger dan ik dacht. Als je dikke vingers hebt krijg je de schroeven moeilijk in de zijgeleider vooral omdat je de schroefgaten niet kunt zien en de schroeven kort zijn. Ik heb het opgelost door aan de buitenkant van de geleider een potloodstreep te zetten op de hoogte waar het schroefgat zich bevindt en vervolgens de borstels in de geleider naar binnen te plakken met schilderstape dat er later zonder schade weer makkelijk af is te halen. Zo kan je de schroefgaten goed zien en is de montage veel makkelijker.

Goed, snelle levering

Geert van den Wittenboer