Marcel

Snelle services, goed product.

Uw ervaring met Horren.com:

Snelle services, goed product.

J. Molenkamp

Weer horren besteld

Uw ervaring met Horren.com:

Nu onze 5e hor besteld. Wij hebben ca 5 jaar geleden een hor voor een houten draaikiep besteld en na tevredenheid bij Horren.com wederom en wederom. Alles is gewoon goed. Ervaringen met het bedrijf? Eigenlijk geen. De horren die wij ontvangen zijn gewoon keurig geleverd en passen goed. Dus dan heb je verder geen contact nodig!

R. Stokkerman

Mooie degelijk product.

Uw ervaring met Horren.com:

Eenvoudige montage en mooi product!

Wilco Visser

Mooie horren

Uw ervaring met Horren.com:

Door de filmpje te bekijken hoe je moet opmeten voor te bestellen klopt het hor nu super goed Ben er heel blij mee het voelt allemaal degelijk aan geen rommel šŸ‘šŸ»

Wolfis

Zeer tevreden!

Uw ervaring met Horren.com:

De bestelling van de hor op de website was heel eenvoudig. In een paar stappen is het formaat en de afwerking geregeld. Ik had de pech dat mijn order bleef hangen in het proces. De klantenservice pakte dit kordaat op en hield mij goed op de hoogte van de voortgang! Ondanks de stagnatie zeer tevreden over de kwaliteit en pasvorm het geleverde product van horren.com.
Inmiddels ook de volgende hor al besteld en geleverd gekregen.!

P. Onland

Zeer tevreden over horren.com

Uw ervaring met Horren.com:

Zeer accuraat, nog telefonische controle en vragen over de foto's. Snelle levering.

R. Kramer

Bestelling van inzethorren

Uw ervaring met Horren.com:

Geweldige service en zeer aan te bevelen!

E. de Haan

Degelijke horren

Uw ervaring met Horren.com:

Ondanks de verschillende maten in de toch wat verouderde raamkozijnen, passen de inzet horren allemaal prima. Degelijk en ook netjes ogende schermen. Wij zijn erg tevreden ermee.

Ee postma

Na verschillende horren te hebben gekocht en geprobeerd deze te monteren is het telkens een groot fiasco..passen niet of een groot probleem met het monteren...nu is het hele probleem opgelost...

Uw ervaring met Horren.com:

het is niet een goedkope investering maar het is ideaal...de maten doorgegeven op tijd geleverd en dan het slotstuk is dat het monteren gemakkelijk gaat en het is afdoende ..we zijn er heel blij mee..

N. de Visser

Geweldige hordeur

Uw ervaring met Horren.com:

na enige strubbelingen met de vervoerder een perfekte hordeur
Wat de service betreft daar kan menige firma een puntje aan zuigen
Met name de heer Jansen heeft het goed opgepakt