Ruben D

Zoals het horrt :-)

Uw ervaring met Horren.com:

Net twee pe100 horren besteld, zitten goed stevig in elkaar, makkelijk draagbaar en passen perfect!

Richard

Superservice!

Uw ervaring met Horren.com:

Zelf hor ingemeten, besteld en binnen een week geleverd. Helaas werden einddopjes in verkeerde kleur geleverd. Daarover gemaild en (buiten 'sluitingstijd?') toch binnen een uur reactie. De juiste dopjes had ik een dag later alsnog in huis, plus (kosteloos) een extra handgreepje die ik zelf was vergeten te bestellen. Top opgelost!

Lowie van Mil

Tevreden !

Uw ervaring met Horren.com:

Uitstekend. Past perfect en ziet er goed uit.

Ivan Šuman

Feedback horren.com

Uw ervaring met Horren.com:

Tevreden met het geleverde product, levertijd en assistentie.

Marc

Perfecte service!

Uw ervaring met Horren.com:

Vanavond schreef ik een mail aan de klantenservice over problemen met passende montage. Binnen een kwartier kreeg ik een uitgebreide reactie van Marco met de oplossing. Wat een super service! De horren zijn van zeer goede kwaliteit, net als de after sales van het bedrijf!

Brenda

Mooie horren, snelle levering

Uw ervaring met Horren.com:

Mooie horren met snelle levering. Prijs is prima. We zijn er blij mee!

Johan

Zeer tevreden

Gino D.

Plissé hordeur SE100

Eenvoudige installatie
Top

\tonnie |Jansen

Prima hor.
Past precies in het kozijn en raam kan mooi helemaal of deels open. mooie oplossing. Nette degelijke constructie. Prima levering. We zijn er heel blij mee.

Uw ervaring met Horren.com:

Goed. Ook duidelijke uitleg middels YouTube filmpjes. Breed aanbod. Zeer tevreden.

Inge

Zeer tevreden

Uw ervaring met Horren.com:

Goed telefonisch geholpen, snelle levering van de hor, goede kwaliteit en heel makkelijk zelf in elkaar te monteren!