Elly

Blij met onze inzethorren.

Uw ervaring met Horren.com:

De meetinstructies zijn duidelijk, snelle levering en de horren passen perfect in onze draaikiepramen. Het ziet er mooi strak uit en geen mug die er nog door kan. De plaatsing ging heel makkelijk. Wij zijn er heel blij mee.

S. Baranyo

Prima product

Uw ervaring met Horren.com:

Makkelijk te vinden, duidelijke website, goede meetinstructie, snelle service. De horren passen perfect.

Frits Stol

Geweldig systeem

Uw ervaring met Horren.com:

Alles opgemeten, besteld via internet. Vlot geleverd en alles past precies. Eenvoudig te installeren.

P. Lazarom

Aanschaf plisé hordeur

Uw ervaring met Horren.com:

reeds jaren geleden ook raamhorren besteld. NU dus een hordeur. Kan niet anders zeggen dat de kwaliteit nog steeds perfect is en montage is een fluitje van een cent.

JH Seijger

2 horren besteld met afwijkende specificaties. Prima ondersteuning vis de telefoon. Snel en deskundig, vriendelijk bovendien.

Uw ervaring met Horren.com:

Ik ben een tevreden klant!

Elize Meulensteen

Zeer goede service, terugsturen was geen probleem.

Uw ervaring met Horren.com:

Zeer goede service, terugsturen was geen probleem.

Reactie Horren.com:

Graag gedaan Elize! Fijn dat u tevreden bent over onze omruilservice toen het niet bleek te passen. Bedankt voor uw mooie recensie en de volle 5 sterren! :-)

G.W. Galle

Plissé hordeur binnen het kozijn

Uw ervaring met Horren.com:

Snelle levering, gemakkelijke plaatsing; goede prijs.

Marja den Ridder

Raam-rolhor RO-50

Uw ervaring met Horren.com:

Na 2 x een plisserolhordeur te hebben gekocht (die beiden binnen 10 minuten gemonteerd was), deze keer een raamhor RO-50) besteld. Ook dit montagesysteem was zeer eenvoudig. Duidelijke handleiding die je eigenlijk niet eens nodig hebt. Elke keer snelle levering en elke exact de opgegeven maat. Zeer tevreden! Maar dat was ik al bij de eerste 2 bestellingen, anders had ik natuurlijk nooit een 3de bestelling gedaan. 👍

Aarjan

Horren

Uw ervaring met Horren.com:

Bestelproces was duidelijk. Geleverde paste onberispelijk.
Het aftekenen van gaatjes om voor te kunnen vóórboren was wat lastig, omdat ze door de borsteltjes niet te zien zijn, maar niet onoverkomelijk.

Vleugels

Reactie op aankoop

Uw ervaring met Horren.com:

Makkelijk besteld, snelle levering, perfecte online handleiding, goede kwaliteit.