Ad van Bergen

Heel tevreden over inzethorren

Uw ervaring met Horren.com:

We hadden vier ramen die in aanmerking kwamen voor een inzethor. Voor de zekerheid bestelden we er eerst één. De duidelijke instructiefilmpjes op de site waren een grote steun bij het opmeten en... We hadden vier ramen die in aanmerking kwamen voor een inzethor. Voor de zekerheid bestelden we er eerst één. De duidelijke instructiefilmpjes op de site waren een grote steun bij het opmeten en naderhand bij het plaatsen. Het bestelproces, de levering en de plaatsing verliepen dusdanig goed, dat we ook de overige drie horren bestelden, die laatste drie met een kleine korting. Bij ons fungeren de sluitingen van de draaikiepramen ook mèt hor zonder problemen. Het gekozen standaard-gaas is heel goed doorzichtig. Al met al zijn we een tevreden klant die horren.com van harte aanbeveelt.

Mooi product!!

Geleverd conform verwachtingen

Peelman

Horren voor ramen en deur

Van horen zeggen

Bart v/d Sigtenhorst

Perfecte service

Uw ervaring met Horren.com:

8 jaar geleden een plissé hordeur gekocht en deze werkt nog perfect. Vanwege schilderwerk moest de hordeur eruit waardoor de montage klemmetjes braken. Horren.com heeft geheel gratis nieuwe klemmen... 8 jaar geleden een plissé hordeur gekocht en deze werkt nog perfect. Vanwege schilderwerk moest de hordeur eruit waardoor de montage klemmetjes braken. Horren.com heeft geheel gratis nieuwe klemmen opgestuurd. Superservice met een goed product.

Smolders

Super

Uw ervaring met Horren.com:

Mooie horren voor een prima prijs

particulier

Tevreden over de geleverde plisse hor

goed perfect

Bram

Kwaliteit super. Dik het geld waard

Uw ervaring met Horren.com:

Als nu eens alle bedrijven zo werken als jullie, was er nooit meer een klagende klant. Vanaf bestelling tot aan bezorging exact tijd van aankomst. Echt zo voel je je weer klant

Riekie van Will

Top

Snelle levering, goed product,kortom 100 punten

C. Das

Zeer tevreden

Uw ervaring met Horren.com:

Via de site de maten door gegeven, snelle levering van product en in no time geïnstalleerd.

Derk Jan Tepper

Beoordeling