Sander de Goede

Uitermate tevreden

Uw ervaring met Horren.com:

wij hebben voor onze nieuwe woning bij horren.com horren besteld en deze paste perfect ! 1 hor was niet goed en dat kwam omdat in dat raam een raamrooster die we over het hoofd hadden gezien zat.... wij hebben voor onze nieuwe woning bij horren.com horren besteld en deze paste perfect ! 1 hor was niet goed en dat kwam omdat in dat raam een raamrooster die we over het hoofd hadden gezien zat. maar deze werd zeer snel en gratis (alleen de verzendkosten niet ) omgeruild ! Wij gaan hier zeker nog een keer een hor voor de openslaande deuren bestellen. Over de levertijd en vriendelijke klantenservice waren wij ook zeer tevreden !

Jaap F

Drie gelijke inzethorren voor draai-/kiepramen besteld

Uw ervaring met Horren.com:

Uitstekend: goed filmpje met meetinstructies, uitstekend, snel en goed passend geleverd.

Willem Van Looyen

Prima hor

Wilma T Hooft

In 1 woord..... Geweldig

Uw ervaring met Horren.com:

Echt een Heel goed product voor een mooie prijs en een super service.

M.R Heinsbroek

Mooi product

Uw ervaring met Horren.com:

Ik heb nu voor de 2de keer hier een bestelling gedaan, eerst voor de schuifpui en daarna voor een deur en ben erg tevrede over het product en de snelle levering, een echte aanrader dus.

Mark

Tevreden

Uw ervaring met Horren.com:

Mooi dat je de dag van bezorging zelf kunt aangeven. Wel is het jammer dat je op de dag van levering 's morgens bericht krijgt dat er tussen 9 en 5 uur wordt bezorgd. Deze tijd wordt in de loop van... Mooi dat je de dag van bezorging zelf kunt aangeven. Wel is het jammer dat je op de dag van levering 's morgens bericht krijgt dat er tussen 9 en 5 uur wordt bezorgd. Deze tijd wordt in de loop van de dag wel steeds preciezer, maar het zou beter zijn als je direct weet waar je aan toe bent.

De horren zelf zijn van goede kwaliteit met duidelijke meet instructies.

Reactie Horren.com:

Bedankt voor de mooie review Mark! In de e-mail die u 's ochtends ontvangt wordt een tijdvak genoemd. We vermoeden dat u de e-mail bedoelt die u een dag eerder ontvangt waarin nog geen tijdvak... Bedankt voor de mooie review Mark! In de e-mail die u 's ochtends ontvangt wordt een tijdvak genoemd. We vermoeden dat u de e-mail bedoelt die u een dag eerder ontvangt waarin nog geen tijdvak staat. U ontvangt namelijk altijd twee e-mails van de vervoerder. Goed om te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit en de instructies! Met vriendelijke groet, Mario van Horren.com

Bert Kool

Goed en fraai product .

Uw ervaring met Horren.com:

Goede site met instructies en correcte snelle levering

Hans Smit

Mening uitvoering horren

Uw ervaring met Horren.com:

horren netjes afgeleverd, keurig afgewerkt alleen opmeten maatvoering niet helemaal goed gegaan, zelf de maat genomen minus 2 mm minder opgegeven, bij levering waren de maten nog eens 5 mm minder... horren netjes afgeleverd, keurig afgewerkt alleen opmeten maatvoering niet helemaal goed gegaan, zelf de maat genomen minus 2 mm minder opgegeven, bij levering waren de maten nog eens 5 mm minder gemaakt

Reactie Horren.com:

Beste Hans, dank voor de review! U kunt het beste echt de maten van de opening doorgeven die u meet. Wij zorgen voor de juiste speling zodat de hor goed past voor de door u opgegeven maten. Als u... Beste Hans, dank voor de review! U kunt het beste echt de maten van de opening doorgeven die u meet. Wij zorgen voor de juiste speling zodat de hor goed past voor de door u opgegeven maten. Als u zelf ook speling toepast dan wordt er twee keer speling gehanteerd en dan wordt de hor aan de kleine kant. Gelukkig is dit eenvoudig op te lossen, we zullen contact met u opnemen hierover. Met vriendelijke groet, Erik van Horren.com.

Thom

Kwaliteit die snel geleverd is

Uw ervaring met Horren.com:

Bewust gekozen om een kwalitatief goede hor te bestellen. Je betaalt er wat meer voor, maar voor mij is dit maatwerk het waard. Levering was eerder dan gepland en je kunt de voortgang online... Bewust gekozen om een kwalitatief goede hor te bestellen. Je betaalt er wat meer voor, maar voor mij is dit maatwerk het waard. Levering was eerder dan gepland en je kunt de voortgang online inzien.

De installatie is eenvoudig en vereist enkel een schroevendraaier en een waterpas. Het geheel ziet er netjes uit en komt degelijk over.

Nog geen ervaring met de klantenservice, maar heb er vertrouwen in dat deze hor wel een tijdje mee kan gaan.

Henry Chornelis

Top product