Maurice Keuter

Goed hor, voor een mooie prijs

Uw ervaring met Horren.com:

Makkelijk, snel, niet duur en zeer goede kwaliteit

Jacolien

Raamhor

Uw ervaring met Horren.com:

Goede website en duidelijk. Levering gaat snel. Hor ziet er netjes uit en makkelijk om te monteren.
Wij zijn zeer tevreden.

Ard

Super

Uw ervaring met Horren.com:

2e keer besteld. Leverdata afgegeven bij bestellen is ook leverdata. Netjes track en trace erbij. goed verpakt alles alles in 1x goed. En mocht het niet goed geweest zijn door een eigen meetfout dan dekken zij dit niet af in de voorwaarden! dat geeft mij goed gevoel bij bestellen.

NN

2 horren

Uw ervaring met Horren.com:

Duidelijke meetinstructies en gemakkelijk invulformulier gaven binnen een week na bestelling 2 prima rolhorren die zo bevestigd waren. Nu afwachten hoe de horren zich in de praktijk bewijzen.

Peters

Plisse hordeur

Uw ervaring met Horren.com:

Ben echt supertevreden met mn plisse hordeur. Ook een mooie aansluiting

Rob

Super snel geplaatst.

Uw ervaring met Horren.com:

Het bestellen van de hor ging zeer makkelijk en snel. De site is erg duidelijk. De levering was ook precies op de vooraf geplande dag en het juiste tijdstip. Het plaatsen van de hor was helemaal simpel en snel gedaan. Wij hadden een grote rolhor besteld om in een dubbele openslaande deur te plaatsen die wij toch niet als doorgang gebruiken maar wel graag open willen zetten. Vandaar dat wij voor een rolhor ipv een hordeur hebben gekozen. Wij zijn dus echt heel tevreden over horren.com

Bestelling 1 van de 5 welke nog gaan volgen.

Uw ervaring met Horren.com:

Uitstekende , betaalbare en eenvoudige zelf te monteren producten.
Uit veiligheid eerst 1 raam besteld. Niet direct te verwijten aan Horren.com , maar de hele middag zitten wachten op de chauffeur, welke te volgen is. En om half 6 staat ie voor de kruising en vertrekt ie, bij het refreshen van de pagina moet er een vervolg afspraak worden gemaakt. bel dan even op in de middag dat je het niet gaat redden of rijd door maar niets laten weten zegt ook weer genoeg over de huidige leveringsdienst.

Dat daar gelaten, product is fantastisch, zit goed, meten zelf is eenvoudig en tot dusver ivm storm en regen geen enkele opmerking behalve dat het een bijzonder goed product is.

Wij gaan er zeker nog 4 bestellen!

Rosa

Goede kwaliteit hor, past perfect en is snel geleverd!

Uw ervaring met Horren.com:

Van tevoren vonden we het een beetje spannend, online bestellen en alles zelf opmeten. Maar met de instructievideo en online hulp ging het prima. Tevens telefonisch nog goede uitleg gehad en binnen een week was de hor geleverd. Goede kwaliteit prijs verhouding en het past perfect. We gaan er nog een paar bestellen!

Vlaanderen

Hor voor achterdeur

Uw ervaring met Horren.com:

Een prima product tegen een redelijke prijs en op tijd geleverd

Fraanje

Weer mooi product van horren.com

Uw ervaring met Horren.com:

Verleden jaar prima raamhorren gekocht bij Horren.com. Dit jaar deden we een plisse hordeur. Telefonisch informatief contact vooraf, aanvullend via de mail, allemaal even voorkomend en uiteindelijk een perfect product thuis bezorgd gekregen. Garantiebepalingen zijn overigens ook dik in orde.
Fijn bedrijf om je betere horren bij te kopen. Bezorging gaat trouwens ook even verzorgd.