Luus Habets

Prima !!!

Uw ervaring met Horren.com:

Het bestellen, hoe je moet meten, allemaal heel duidelijk weergegeven!
Prima website.
Het uitgeleverde product is ook prima!

Reactie Horren.com:

Bedankt voor de beoordeling! Goed om te horen dat het eenvoudig was om te meten en te bestellen en vooral natuurlijk ook dat de hor naar wens is. Veel plezier ervan! Marco van Horren.com

Henk Floor

Mooi hor

uitstekend

Constant de Jonge

Prima hor

Uw ervaring met Horren.com:

uitstekend bedrijf alles goed geregeld

Marleen

Feedback

Prima!

Johan

Rolhor geen passende oplossing

Uw ervaring met Horren.com:

Raamsluiting zat helaas in de weg. Eerst werd er nog meegedacht. Maar uiteindelijk mag je het zelf oplossen.

Reactie Horren.com:

Beste Johan, dank voor de review! Eerlijk gezegd dachten we nog in gesprek te zijn over het probleem, dus deze review komt wat onverwacht. We hebben meerdere keren geprobeerd om met u in contact te... Beste Johan, dank voor de review! Eerlijk gezegd dachten we nog in gesprek te zijn over het probleem, dus deze review komt wat onverwacht. We hebben meerdere keren geprobeerd om met u in contact te komen, maar kregen geen gehoor. Zou u contact met ons willen opnemen? Dan gaan we er zeker uit komen samen. We zorgen sowieso voor een oplossing! Marco van Horren.com

Roy vK

Pollenhor kiepraam

Uw ervaring met Horren.com:

Pollenhor gekozen voor een kiepraam. Goede kwaliteit, zeer snelle levering. Was verbaast dat ik hem al binnen kreeg.

Er wordt goed gekeken naar de opgegeven maten en indien nodig...

Er wordt goed gekeken naar de opgegeven maten en indien nodig gecorrigeerd in overleg met jou.

Minpunt voor mij is dat ik de exacte maten heb opgegeven van grootte en hij toch kleiner is gemaakt. Hierdoor heb ik iets te veel speling naar mijn zin, maar blijft wel gewoon zitten.

Thomas

Uitstekende service

Uw ervaring met Horren.com:

Website gemakkelijk te gebruiken; video's leggen echt goed uit; geen problemen met bestelling + levering; montage is echt makkelijk, makkelijker dan simpele ikea producten; erg blij!!

Mareike Hoekstra

Horren besteld

Uw ervaring met Horren.com:

prima ervaring, horren worden keurig verpakt geleverd

Axel

Zeer goed