F.J. Kaffa

Prima hor voor een goede prijs

Uw ervaring met Horren.com:

Makkelijk te bestellen, snel geleverd. wat ik persoonlijk jammer vind dat je de bestelde hor niet kan laten afleveren bij een post nl adres. de bezorgtijden zijn erg ruim. past bijna nooit in onze situatie.

Reactie Horren.com:

Beste Frans,
Bedankt voor de review en het mooie cijfer! Op de dag van levering wordt u via e-mail en SMS op de hoogte gehouden hoe laat u de chauffeur kunt verwachten zodat u niet de hele dag hoeft te zitten wachten. Indien gewenst kunt u ook kiezen voor een tijdvak, bijvoorbeeld 's avonds, als u dat beter schikt. We wensen u veel plezier van de hor!

Marco van Horren.com

van Dijk

Ik via Horren.com een plissedeur aangeschaft en dat was zo goed bevallen dat ik later nog een hor heb
besteld voor een dakraampje. Goed en betrouwbaar bedrijf, ook voor advies zijn ze...

Hendrik Heemstra

Deze keer ook zeer tevreden!

Uw ervaring met Horren.com:

Fijne klantenservice, snelle reactie bij mailen, mooi product.

Wendy

Horren voor meerdere slaapkamers

Heel goed

joop

Meetfout bij inzethor

Uw ervaring met Horren.com:

Bestelprocedure is eenvoudig en duidelijk. Als leek toch een meetfoutje gemaakt. Telefonisch contact opgenomen en binnen een week de nieuwe hor. Uitstekende service, alleen verzendkosten werden berekend. Prima kwaliteit ook!

Joop

vanRijswijk

Kwaliteit en Service!

Uw ervaring met Horren.com:

Zeer tevreden over horren.com.
Een plissé hordeur besteld, het bestelproces is duidelijk met goede instructies hoe te handelen.
De levering is zeer correct en flexibel.
De leverdatum kan eenvoudig aangepast worden, een melding een half uur voordat de bezorger op de stoep gaat is top.
Kwaliteit van het product is prima, ook weer met duidelijke instructies hoe te installeren.
Een onderdeel dat ik was vergeten te bestellen is kosteloos nageleverd, Service met de hoofdletter S!

Niels Oostveen

Uw ervaring met Horren.com:

Bestellen ging makkelijk en meetinstructies waren duidelijk. Product binnen aangegeven termijn geleverd en past perfect. Eerste indruk van de kwaliteit van het product is goed.

barbara Zwaan

Helemaal goed

Uw ervaring met Horren.com:

snelle levering, goede hor en past precies.
helemaal positief dus

Ben van der Meer

Inzethorren

Uw ervaring met Horren.com:

Goede site met duidelijke instructie over hoe en wat. Goede koeriersdienst zodat je precies weet wanneer en hoelaat.

R laurens

Snel te installeren

Uw ervaring met Horren.com:

Stevige bouwkwaliteit en goed in elkaar te zetten. Ik was slechts 10 minuten bezig (alleen)