kees ventevogel

Horren.

Uw ervaring met Horren.com:

goede kwaliteit /prijs verhouding. snelle levering,

Smeets

Tevreden.

Uw ervaring met Horren.com:

Tot op de milimeter perfect! Prettig contact en super service. No nonsense, makkelijk en snel.
Ik ben dik tevreden en raad horen.com al bij mijn buren aan.

Doede

Levering horren

Uw ervaring met Horren.com:

Makkelijke site met duidelijke uitleg.

Danielle

Super tevreden..

Uw ervaring met Horren.com:

Goede ervaring met horten.com. Toen ik er niet uit kwam op internet even gebeld en mijn vraag werd direct beantwoord.

Anne

Voorzethor studentenkamer

Uw ervaring met Horren.com:

Voor kamer van mijn zoon in studentenflat zocht ik een goede en niet te dure oplossing om de insecten buiten te houden. Na telefonische raad en hulp bij de bestelling door de mensen van de klantenservice, werd de voorzethor zeer snel en keurig verpakt thuis bezorgd. Een degelijk gefabriceerde en modern uitziende hor die perfect past en zeer functioneel is!

Anja van Opstal- van Bokhoven

Reageren

Uw ervaring met Horren.com:

Super tevreden over horren.com!

Theo

Horren

Henk Vermaat

Prima aankoop rolhor voor raam.

Uw ervaring met Horren.com:

Duidelijke website, handige manier om te bestellen, snelle levering. Zeer degelijke contructie, eenvoudig te monteren.

Loes

6 horren, 3 verschillende types in 2 keer perfect

Uw ervaring met Horren.com:

Fijn dat je makkelijk persoonlijk contact hebt. Fouten werden zonder veel extra kosten snel hersteld.

Henri Van Essen

Ervaring horren.com

Uw ervaring met Horren.com:

Gebeld over technische zaken en hebben kennis van zaken+++
Bezorging +++
Het product simpel te monteren en goede kwaliteit+++
Site en informatie voorziening +++
Kan maar 1 klein minpuntje bedenken dat de plakkers van horr niet sterk genoeg zijn bij het eraf trekken horr bleven beugels niet op kozijn zitten en dat is simpel op te lossen door uit meten en handmatig te plakken. Iwts meer werk