Willem Hoff

Raamhorren

prima ervaring, alleen geen bericht ontvangen van verzending,
prima ervaring, alleen geen bericht ontvangen van verzending,
de snelle levering was dus een verrassing (voor het zelfde geld waren wij niet thuis. verder mooie horren keurig afgewerkt en goed verpakt, en zeer eenvoudig te plaatsen.

Reactie Horren.com:

Dank voor de review Willem! Er wordt altijd vanuit de vervoerder een mail gestuurd met de gegevens van de zending. Als u deze niet heeft ontvangen dan kan het zijn dat de mail in uw spam terecht is... Dank voor de review Willem! Er wordt altijd vanuit de vervoerder een mail gestuurd met de gegevens van de zending. Als u deze niet heeft ontvangen dan kan het zijn dat de mail in uw spam terecht is gekomen. Onze excuses daarvoor! Fijn dat u tevreden bent met de inzethorren, veel plezier ermee! Marco van Horren.com

Anouk Kammerman

Geweldige horren en service!!

Uw ervaring met Horren.com:

6 horren besteld. Binnen 10 dagen geleverd. Passen prefect, hele goede kwaliteit. Had de lichtgrijze hor besteld en deze valt nauwelijks op als je naar buiten kijkt. Een hor hadden wij zelf verkeerd... 6 horren besteld. Binnen 10 dagen geleverd. Passen prefect, hele goede kwaliteit. Had de lichtgrijze hor besteld en deze valt nauwelijks op als je naar buiten kijkt. Een hor hadden wij zelf verkeerd opgemeten. We hebben dit doorgegeven en binnen 1 week werd de deze omgeruild voor de juiste maat. Contact via mail verliep super. Zelfde dag nog een reactie terug! Bij welke webwinkel gebeurt dat tegenwoordig nog?

Ik raad Horren.com absoluut aan aan anderen. Topservice!!! En… we hebben eindelijk geen muggen meer in huis!

Reactie Horren.com:

Wat een super beoordeling Anouk. Fijn dat u het allemaal zo goed heeft ervaren en u dit met ons deelt. Hartelijk dank! Marco van Horren.com

W.J. de Konink

Fantastisch geholpen en mooi product

Uw ervaring met Horren.com:

Wij hadden een hor besteld voor een kunststof raam, maar bleek een houten kozijn te zijn. Zelfs op zondag kreeg ik antwoord dat we het hor kosteloos konden omruilen.
Heel vriendelijk...
Heel vriendelijk mailcontact en nieuwe hor werd snel geleverd.
Het tijdstip van bezorgen word ook steeds nauwkeuriger aangepast, zodat je niet de hele dag hoeft thuis te blijven.

Reactie Horren.com:

Mooi dat de omruilservice u heeft geholpen, dat is goed om te horen! De hor zal met dit mooie weer waarschijnlijk goed van pas komen. :-) Marco van Horren.com

Erik Hölscher

Voorzet hor: klasse

Uw ervaring met Horren.com:

Uitstekend product. Netjes geleverd past uitstekend

S Lammers

Fantastisch service

Uw ervaring met Horren.com:

Naast een extra plissé hordeur besteld te hebben, was er een klein defect aan een bestaande hordeur. Dit serviceonderdeel hebben zij kosteloos aan mij verzonden! Nogmaals dank voor de service @Marco... Naast een extra plissé hordeur besteld te hebben, was er een klein defect aan een bestaande hordeur. Dit serviceonderdeel hebben zij kosteloos aan mij verzonden! Nogmaals dank voor de service @Marco van Horren.com

Reactie Horren.com:

Het was heel graag gedaan, fijn dat u tevreden bent en bedankt voor uw vertrouwen! Marco van Horren.com

Joris Dinkla

Goede meetservice, Levering en kwaliteit

Uw ervaring met Horren.com:

Het geheel van bestelling en de kwaliteit van de inzethoren zijn uitstekend

Adriaan Elshout

Service

Raamhor

Irene M

Goede keuze!

Uw ervaring met Horren.com:

Duidelijke site, goede service, snelle levering en mooie producten!

J.G.1911

JG1911LD

Uw ervaring met Horren.com:

Duidelijke website, duidelijke instructies mbt inmeten, goede communicatie, snel geleverd, horren passen perfect

Lone Jorgensen

Mooi en makkelijk te monteren