Cor Nijpels

Aankoop horren

Uw ervaring met Horren.com:

zeer goed, professionele firma, goede website, accurate levering

Diana

Helemaal top!

Uw ervaring met Horren.com:

Ik sta niet als bijster handig bekend, dus voor een beslissing te nemen heb ik eerst het instructie filmpje op YouTube bekeken. Met een gerust hart dacht ik: Dat kan ik ook! Volgens de duidelijke... Ik sta niet als bijster handig bekend, dus voor een beslissing te nemen heb ik eerst het instructie filmpje op YouTube bekeken. Met een gerust hart dacht ik: Dat kan ik ook! Volgens de duidelijke aanwijzingen de maten genomen en ingevoerd, en besteld. De hordeur werd snel geleverd, en ondanks dat ik minder valide ben en maar kort kan staan, zat ie er zó in! Hij staat perfect, gaat makkelijk open en dicht, en er komt geen vlieg meer in!( door die deur tenminste) Ik ben er echt heel blij mee. Had ik veel eerder moeten doen.

Anne De Jongste

Opmaak gemaakte plissé hordeur

Uw ervaring met Horren.com:

Erg mooie deur, makkelijk en alleen te monteren, sluit perfect.

Natasja

Super service

Uw ervaring met Horren.com:

Wij hadden een mooie hoor voor onze schuifpui besteld en wilde graag een extra snelle levering de hor werd dan ook al met 4 dagen geleverd echt top!!
Later kwamen wij erachter dat we een...
Later kwamen wij erachter dat we een verkeerde onderstrip hadden besteld , Ook
De goede strip hebben ze kosteloos nagestuurd. Echt een super service!!!

H. Lenssen

Écht, goede service!

Uw ervaring met Horren.com:

We hebben nu een inzethor en een plisséhordeur van Horren.com. Ik moet zeggen dat het materiaal van zeer goede kwaliteit is. Van de hor hebben we al jaren plezier en wat betreft de hordeur, is er na... We hebben nu een inzethor en een plisséhordeur van Horren.com. Ik moet zeggen dat het materiaal van zeer goede kwaliteit is. Van de hor hebben we al jaren plezier en wat betreft de hordeur, is er na een paar foutjes van mezelf een zeer goede service verleend, door het geven van gratis nieuwe tape en bevestigingsclips. Prima service en hartelijk bedankt.

Dominique Jaspers

Ervaring horren.com

goed

H.J. van Dinter

Prima bedrijf !

Uw ervaring met Horren.com:

Eenvoudig bestellen, goede feedback, correct en volgens afspraak exact op afgesproken dag geleverd. Past perfect.

Maarten A.

Mooie strakke hor en gemakkelijk gemonteerd

Uw ervaring met Horren.com:

De hor was snel geleverd en de instructies zijn erg duidelijk, zeker na het bekijken van het filmpje op de website. De hor hangt mooi strak voor de openslaande deur en zit niet in de weg als hij... De hor was snel geleverd en de instructies zijn erg duidelijk, zeker na het bekijken van het filmpje op de website. De hor hangt mooi strak voor de openslaande deur en zit niet in de weg als hij niet nodig is.

Margaretha

Prima geregeld!

Uw ervaring met Horren.com:

Hor besteld voor een kiepraam. Ik kon me niet zo goed voorstellen dat dit zo zou werken met die afmetingen, maar het past perfect. Gemakkelijk zelf in te zetten.

Danny

Alles gewoon erg goed

Uw ervaring met Horren.com:

Makkelijke instructies, relatief snelle levering en een kwalitatief goed product.