Ad Murck

Eindelijk goede horren

Uw ervaring met Horren.com:

Na twee minder geslaagde bouwmarkt-horren voor onze slaapkamerramen hebben we eindelijk een perfect hor gevonden bij Horren.com. Je hoeft alleen maar de goede maten op te geven en dan volgt een snelle levering en eenvoudige montage.

Moni Otte

Super snelle service, mooie producten

Uw ervaring met Horren.com:

Dit is de tweede keer dat ik iets bij Horren.com bestel. En wederom ben ik zeer tevreden. Omdat ik twijfels had over het type hor dat ik de laatste keer moest kiezen, had ik per e-mail contact opgenomen en foto's van de situatie toegestuurd. Vrijwel direct kreeg ik antwoord en dat was ook nog eens in het weekend. Ik kan niet anders zeggen dan dat Horren.com een aanrader is.

Schoovaerts Eddy

Horrenraam ro50

Uw ervaring met Horren.com:

Geweldige website ,matige prijzen, perfecte service.

piet huppelepup

Nieuw rolhor

Uw ervaring met Horren.com:

Super hor precies op maat

Stan muffels

Tevreden aankoop

Uw ervaring met Horren.com:

Prettige website, duidelijke meetinstructie en snelle communicatie en levering

N. Goedhart

Uitstekende ervaring met Horren.com

Uw ervaring met Horren.com:

Goed product. Voor de tweede keer een plisse hordeur besteld, mede vanwege goede ervaringen met de eerste, die we al een aantal jaren in gebruik hebben. Ook dit keer met de exacte afmetingen en correcte aflevering Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Marcel

Helemaal goed

Uw ervaring met Horren.com:

Hor voor draai-kiep deur besteld in kleur. Snel geleverd en past perfect.

C. van Driel

Wederom zeer tevreden

Uw ervaring met Horren.com:

Na onze verhuizing hebben we weer horren besteld; dit vanwege volledige tevredenheid met de vorige leveringen. En jawel, weer zeer snelle levering, keurig verzorgd en alles perfekt in orde. Alle 4 horren passen prima, blij, dat we ze gekocht hebben.

Fred

Perfecte Plissé hordeur en uistekende service

Uw ervaring met Horren.com:

Perfecte hordeur, eenvoudige montage (zonder schroeven) en leverbaar in vele RAL kleuren. Opmeet- en montage video's zijn een pluspunt. Halfuur voor bezorging even een SMS met de verwachte aankomst.

Ruud

Top

Uw ervaring met Horren.com:

Zeer gemakkelijk te monteren en het ziet er mooi uit