Leonie

Hordeur

Uw ervaring met Horren.com:

Heldere site. Makkelijk te bestellen. Snelle levering.

Rita

Goede service, correcte afspraak

Uw ervaring met Horren.com:

We bestellen voor de tweede maal bij jullie

Inge

Niets dan lof

Uw ervaring met Horren.com:

Niets dan lof. Het bestellen ging heel soepel, goed gemeten, de website ingevuld en foto's meegestuurd. Eerst nog even gebeld met een zeer vriendelijke medewerker.
Ik kon zelf de dag van bestelling uitkiezen, kreeg de dag ervoor keurig een tijdvak en een half uur van tevoren een sms. Het plaatsen van het hor vond ik spannend, maar dat bleek nergens voor nodig. Het paste precies en was werkelijk binnen 10 seconden geplaatst. Het extra transparante grijze gaas is zo goed doorzichtig dat je nauwelijks ziet dat er een hor voor zit. Ook het raam sluit nog prima. Wat een goede uitvinding.
En wat een fijn bedrijf, zeer goede service en alles perfect. Wow, kan echt niet beter.

Kegeleers - Daems uit Schoten

Aankoop horrenschuifdeur

Uw ervaring met Horren.com:

Wij zijn momenteel heel tevreden over de aankoop/levering en zijn dan ook van plan om een tweede bestelling te doen.

(Een vraagje: hebben jullie een kortingscode?)

Met vriendelijke groeten.

Martijn Plevier

Feedback

Uw ervaring met Horren.com:

Ik heb een goede ervaring met Horren.com. Ondanks dat er bij verzending wat is mis gegaan mij de vervoerder hebben wij een goed contact gehad en hebben zij alles goed gevolgd.
Het product is inmiddels gemonteerd en ziet er heel mooi uit.

Ellen

Klantenservice, Kwaliteit product, Aflevering

alles naar wens! :)

Willem Van der Voort

Weer een voorzet hor gekocht

Uw ervaring met Horren.com:

2 de voorzet hor gekocht zo tevreden was ik.
Plaatsen is een fluit van een cent, ik heb tegen mijn vrouw gezegd wat ze moest doen, en zij deed het exact zoals ik het bevolen had. Hoge kwaliteit en mooi, meer moet dat niet zijn

Bedankt.

WL

Super tevreden over de correcte levering en de kwaliteit

Top

I. den Hertog

Supersnelle en goede service!

Uw ervaring met Horren.com:

Duidelijke website, goede uitleg en instructies voor het juist meten van de horren. En een supersnelle levering.

Hage

Plisee Hordeur
zeer goede kwaliteit en snel geleverd

Uw ervaring met Horren.com:

goed en betrouwbaar bedrijf - Ga zo door.