Karin Ka

Blij met mijn horren!

Uw ervaring met Horren.com:

Het bestelproces ging heel makkelijk. De instructiefilmpjes helpen bij het meten en aanbrengen van de horren. Ook de levering was top. De horren waren goed verpakt. Het aanbrengen van de horren... Het bestelproces ging heel makkelijk. De instructiefilmpjes helpen bij het meten en aanbrengen van de horren. Ook de levering was top. De horren waren goed verpakt. Het aanbrengen van de horren kostte 5 minuten. Sinds ik de horren heb, is er geen mug meer in huis te bekennen.

Eric Belien

Zeer tevreden

Uw ervaring met Horren.com:

Duidelijke site, makkelijk te bestellen, duidelijke instructie voor plaatsing, past perfect.

P W Scheffer

Goed product

Henri Popma

Goede hor van goede kwaliteit

Uw ervaring met Horren.com:

Goede hor en duidelijk uitleg hoe je moet meten.

Anja

Perfect

Uw ervaring met Horren.com:

Goede service, duidelijke uitleg, helemaal tevreden

H. Visser

Prima goed passende horren

Zeer tevreden.

GK

Goede oplossing

Snel en simpel

Isabelle

Goede kwaliteit en nette levering

Uw ervaring met Horren.com:

Levering was er goede communicatie, installeren ging soepel en zonder problemen. Tevreden over de kwaliteit en blij dat er geen vliegen en muggen meer binnen zijn maar we wel de deuren lekker open... Levering was er goede communicatie, installeren ging soepel en zonder problemen. Tevreden over de kwaliteit en blij dat er geen vliegen en muggen meer binnen zijn maar we wel de deuren lekker open kunnen laten.

André Meegdes

Zeer tevreden

Uw ervaring met Horren.com:

Wij hebben de horren volgens afspraak ontvangen en zijn zeer tevreden over het resultaat. Goede kwaliteit, netjes afgewerkt, prima horren.

Tanja

Zeer tevreden met plissé hordeur

Uw ervaring met Horren.com:

We hebben een goede ervaring met Hooren.com Snelle levering en duidelijke instructies. We zijn zeer tevreden en heel blij met de plissé hordeur!