Prima service, prima product

Uw ervaring met Horren.com:

De klantenservice heeft super goed meegedacht voor de meest geschikte oplossing voor ons raam!

Onderdeeltjes waren kapot gegaan

super service!!

Everdien Richters

Helaas hor nog niet kunnen (laten) plaatsen, sterke man nodig, kan het zelf niet, spierziekte šŸ˜©

? ?

Michel

Zeer tevreden

Uw ervaring met Horren.com:

Goede kwaliteit horren voor een goede prijs

P.A van Diepen

Horren .com

Uw ervaring met Horren.com:

Heel erg bedankt voor de snelle levering maten kloppen precies netjes afgewerkt ben zeer tevreden

Dirk

Snelle en accurate levering, wel een klein foutje deze keer.

Uw ervaring met Horren.com:

Enkele jaren gelden bestelde ik 3 horren bij horren.com. Dit was zeer goed bevallen en een aanrader voor iedereen. Nu had ik weer een hor nodig en kwam dus vanwege mijn goede ervaringen weer hier... Enkele jaren gelden bestelde ik 3 horren bij horren.com. Dit was zeer goed bevallen en een aanrader voor iedereen. Nu had ik weer een hor nodig en kwam dus vanwege mijn goede ervaringen weer hier terecht. Ook nu werd de bestelling weer snel verwerkt en geleverd. Het product ook weer zo goed als ik gewend was. Alleen deze keer een klein foutje: het ene geleide profiel was wat korter dan de andere. Het monteren lukt wel.

Daan

Muggen vrij slapen

Uw ervaring met Horren.com:

Duidelijke website, je kan via link bestelling volgen. Binnen afgesproken levertijd geleverd. Inzethorren passen prima en ramen kunnen gewoon dicht. Extra doorzichtig zwart gaas gekozen, je ziet van... Duidelijke website, je kan via link bestelling volgen. Binnen afgesproken levertijd geleverd. Inzethorren passen prima en ramen kunnen gewoon dicht. Extra doorzichtig zwart gaas gekozen, je ziet van binnen naar buiten niet eens dat er gaas inzit.

Review

perfect

Peter Brouwer

Prima aankoop

Uw ervaring met Horren.com:

goede uitleg via de site; begrijpelijke toelichting wat het opmeten betreft

Perfect product

Uw ervaring met Horren.com:

Perfect, snel, scherpe prijs, netjes geregeld