Carola

Super tevreden

Uw ervaring met Horren.com:

Geweldig Geholpen. Telefonisch en per mail. Ze hebben geholpen dmv dat ik fotos heb op gestuurd. De horren passen perfect en simpel te plaatsen. Ben evht heel tevreden. Heel blij mee

X

Snel goede horren in huis

Uw ervaring met Horren.com:

Prima website met duidelijke instructies om te bestellen.
Mijn horren passen iets te precies, ik had wat meer speling verwacht om ze gemakkelijker uit de kozijnen weg te kunnen halen,

Paul

Snel en pasklaar geleverd 👍🏻
Duidelijke instructies, goed te volgen.

Arjan

Horren.com is GOED

Uw ervaring met Horren.com:

Horren.com lijkt niet al te goedkoop, maar leveren goed spul! Zeer de moeite waard, makkelijk te installeren, makkelijk in gebruik. Uiteindelijk dus géén duurkoop.
Let op: wél goed inmeten, dat kan echt op de millimeter nauwkeurig.

Richard vd Haring

Dikke vette duim omhoog voor het team van Horren.com

Uw ervaring met Horren.com:

Ik ben niet zo van het delen van recensies omdat ik het normaal vind dat wanneer je artikelen besteld, deze goed en degelijk moeten zijn en dat service gewoon goed moet zijn, maar in dit geval maak ik graag een uitzondering om toch mijn waardering uit te spreken over de uitstekende service van dit bedrijf. Bestelde rolhorren die net een 2 mm te breed waren en daardoor net niet waren te plaatsen in goed overleg kosteloos terug mogen sturen en in overleg met juiste maten nieuwe gekregen. Bij het plaatsen van 1 van deze rolhorren klikte deze aan de onderkant niet vast. Zondags gemaild met toegevoegde foto's van het ongemak. Binnen een uur antwoord terug van Marco. Had met een scherp oog op de foto gezien dat er een pennetje niet aanwezig was. Ik heb gekeken op de plek waar de hor uit de verpakking is gehaald en inderdaad daar lag het pennetje op de grond. Oog voor detail en scherp. Fantastische klantenservice en kennis van zaken daar houd ik van. Dikke duim omhoog ……………...

Christoffel

Het enige waar ik spijt van heb is dat ik dit niet VOOR de zomer besteld heb

Uw ervaring met Horren.com:

Na 5 werkdagen werden de horren geleverd. Het monteren op de kozijnen bleek eenvoudig.
Mijn vrouw haalde haar vinger open aan een scherpe braam - dat zou niet hoeven gebeuren. Een paar extra schroeven in het zakje zou voor deze prijs niet misstaan.
Het resultaat is prachtig geworden. Op onze zwarte kozijnen staan de zwarte horren prachtig en ze maken een degelijke indruk.

Robert Hermanns

Was allemaal prima gegaan. Geen klachten

Plissé hordeur

R. Stokkerman

Mooie degelijk product.

Uw ervaring met Horren.com:

Eenvoudige montage en mooi product!

Marcel

Snelle services, goed product.

Uw ervaring met Horren.com:

Snelle services, goed product.

J. Molenkamp

Weer horren besteld

Uw ervaring met Horren.com:

Nu onze 5e hor besteld. Wij hebben ca 5 jaar geleden een hor voor een houten draaikiep besteld en na tevredenheid bij Horren.com wederom en wederom. Alles is gewoon goed. Ervaringen met het bedrijf? Eigenlijk geen. De horren die wij ontvangen zijn gewoon keurig geleverd en passen goed. Dus dan heb je verder geen contact nodig!