van Dam

Perfect

Goede en snelle service.
Blij met onze horren past oerfect

Paul Boonen

Super service en flexible met de garantie periode

Uw ervaring met Horren.com:

Afgelopen zomer sprong een spandraad in de plisse hordeur.
De garantie periode liep tot augustus, maar het was geen probleem om de hor pas in Oktober op te sturen voor reparatie.
Ook toen bleek dat de spandraad vermoedelijk niet door slijtage maar door eigen toedoen was geknapt deed Horren.com niet moeilijk en is alles netjes onder garantie afgehandeld.

J Batenburg

Prima raam hor

Mooi product
Goede levering

H.J.J. Helmink

Reactie op uw vraag om beoordeling van laatste levering.

Uw ervaring met Horren.com:

Ben wel tevreden, maar de afwerking was niet zo als de vorige keer. Het alluminium profiel was niet zo zuiver haaks afgezaagd, maar alles functioneerd.

ger van niftrik

Ervaring met RO-50

Uw ervaring met Horren.com:

snelle levering. prima op maat, netjes verpakt.
installatie was eenvoudig. het secuur opmeten is wel van uiterst belang.

Hennie Ahlers

Goed geholpen!

Uw ervaring met Horren.com:

Voor mijn opnieuw geschilderde en van nieuw gaas voorziene horren, kon ik bij doe-het-zelf-zaken geen geschikte draaisluitingen vinden. Ik had ze wel gezien op horren.com.
Contact opgenomen met horren.com en daags erna had ik de ideale draaisluitingen al in huis voor een wel zeer vriendelijk prijsje!

Peter in 't Groen

Feedback

Uw ervaring met Horren.com:

Zeer goede service en perfecte aflevering. De horren zijn mooi en goed afgewerkt. Na een inmeet fout gebeld, ze hebben gelijk nieuwe gemaakt, en deze weer binnen 5 dagen toegestuurd.

Faasse

Feedback

Uw ervaring met Horren.com:

Goed product goeie kwaliteit makkelijk te monteren kan ik aanbevelen. MVG

Herman

Het advies en uitleg over het plaatsen van de horren waren erg nuttig en klantvriendelijk.

Het bedrijf is makkelijk bereikbaar en ze nemen alle tijd voor je.

De horren zijn...

Erg prettig

Cornelis van Driel

Voor de derde keer snel, uitstekende kwaliteit, perfect passende inzethor

Uw ervaring met Horren.com:

Fijne, duidelijke website, prima bestel/betalingstrafect, snelle levering, prima passend produkt (reeds voor de derde keer).