B Launy

Goede kwaliteit deurhor

Uw ervaring met Horren.com:

De levering was keurig op tijd. De website is duidelijk en het plaatsen van de hor gaat ook vrij eenvoudig. Over de kwaliteit kan ik nog vrij weinig zeggen behalve dat het beter oogt en aanvoelt dan... De levering was keurig op tijd. De website is duidelijk en het plaatsen van de hor gaat ook vrij eenvoudig. Over de kwaliteit kan ik nog vrij weinig zeggen behalve dat het beter oogt en aanvoelt dan mijn vorige Bruynzeel hor.

Karin Van Duinen

Superrrr netjes

Uw ervaring met Horren.com:

Bestelling doorgegeven, binnen 14 dagen binnen, alles erbij geleverd gekregen, lezen ophangen 15 min werk. Helemaal top

Luc Verschuere

Tevreden klant

Zeer goed!

Barbara

Tweede keer dat we Horren besteld hebben.

Uw ervaring met Horren.com:

Degelijk materiaal, goede levering!

W. Nanninga

Tevreden, precies wat we er van verwacht hadden.

Uw ervaring met Horren.com:

Product besteld en binnen de afgesproken levertijd bezorgd (zelfs in de corona tijd). Erg makkelijk te installeren, zeker met de hulp van Kim :). Kortom erg tevreden. We hadden al veel goede... Product besteld en binnen de afgesproken levertijd bezorgd (zelfs in de corona tijd). Erg makkelijk te installeren, zeker met de hulp van Kim :). Kortom erg tevreden. We hadden al veel goede berichten en mooie resultaten gehoord/gezien bij anderen, maar is het geld meer dan waard. Je betaald wat, maar dan heb je ook wat.

Harry van den Eerenbeemt

Prima ervaring

Uw ervaring met Horren.com:

Prima ervaring met horren.com. Goed inmeten, naar het filmpje kijken op You Tube en plaatsen gaat dan gemakkelijk. Goede kwaliteit en snelle levering.

Danny Trouborst

Heel blij met deze plisse hordeur, mooie kwaliteit!!!!

Perfect, alles keurig geregeld

Bryan

Top service!

Goede service en kwaliteit

Janneke

Plise hordeur

Goed!
Had een vraag gesteld over het feit dat de drempel schuin afloopt. Na opsturen van een foto incl maten, antwoord terug dat het geen probleem zou zijn.

Roger Ravijts

Tevreden met mijn aankoop

Uw ervaring met Horren.com:

was mijn eerste aankoop maar rest zal volgen