Ger Lardenoye

Geweldige producten en service

Uw ervaring met Horren.com:

Ik had in eerste instantie een klein horretje besteld voor het toilet. Binnen de gestelde tijd is het horretje geleverd en paste perfect (op de site wordt duidelijk uitgelegd hoe te meten).
Ik...
Ik heb toen gelijk voor de overige ramen horren besteld, 5 stuks. Hiervan was 1 grotere, bestemd voor het raam/deur van het balkon.
Ook hiervan waren de de maten perfect. Maar jammer dat van de grote hor een profiel was geknikt waardoor de deur/raam niet meer kon worden gesloten.
Heb vervolgens telefonisch contact gezocht. Wat was het een prettig gevoel dat de telefoon gelijk werd beantwoord door een medewerker en niet een of ander keuze-menu/computerstemmetje.
Ik heb gelijk het probleem voor kunnen leggen. Op verzoek heb ik foto’s gemaakt en opgestuurd.
Er werd een voorstel gedaan om de schade te herstellen, echter dit lukte niet. Hierop het antwoord gekregen dat een nieuwe hor wordt gemaakt en opgestuurd.
Inmiddels heb ik deze mogen ontvangen, nu perfect in orde.
Ik kan dus alleen maar zeggen TOPPIE, wat een service!!
HORREN.com bedankt!!

Fam. van Baarsen

Goede ervaring en kwaliteit!

Uw ervaring met Horren.com:

We zijn heel tevreden. De communicatie was goed en de horren zijn goed.

P Loeffen

2 raamhorren

Uw ervaring met Horren.com:

Snelle en correcte levering, netjes afgewerkt en goed passend

John

Aanschaf horren

Uw ervaring met Horren.com:

Het bestellen ging eenvoudig en er was duidelijke informatie op de site over het meten met mbv video. ook het ophangen ging eenvoudig en met prima folder en filmpje.

F.J.

Uw ervaring met Horren.com:

Duidelijk beschrijving hoe te meten.draagt bij tot precies passend hor

Pauline

Prima rolhor

Uw ervaring met Horren.com:

Website is verhelderend bij het maken van je keuze . Hele duidelijke beschrijving hoe je de rolhor zelf kan monteren.

Eric van Gils

Horschuifdeur

Uw ervaring met Horren.com:

Yopartikel. Snel geleverd, maatwerk en de plissedeur loopt geweldig soepel.

Marco

Prima systeem

Past goed prima kwaliteit

Jacob van den Berg

Hor tbv badkamerraam

Uw ervaring met Horren.com:

Snelle levering, goede verpakking en leuke prijs

Reactie Horren.com:

Dat horen we graag Jacob, fijn dat u ons zo positief beoordeelt! Raymond van Horren.com

Bart

Goed en snel

Uw ervaring met Horren.com:

Mooi product voor redelijke prijs.

Reactie Horren.com:

Dank u voor uw goede beoordeling, dat doet ons goed! Raymond van Horren.com