J. Knubben

Feedback

Uw ervaring met Horren.com:

De hoeken zijn niet mooi afgewerkt

Reactie Horren.com:

Bedankt voor het schrijven van een review! We hebben naar aanleiding van de review contact met u gehad, en het bleek dat dit om een ander product ging dan de bij ons bestelde inzethor. We hopen dat... Bedankt voor het schrijven van een review! We hebben naar aanleiding van de review contact met u gehad, en het bleek dat dit om een ander product ging dan de bij ons bestelde inzethor. We hopen dat de aanbieder van dat product u verder kan helpen. We wensen u veel plezier van de inzethor toe! ^Marco van Horren.com

Aart de Jong

Perfecte organisatie en kwaliteit

Uw ervaring met Horren.com:

2x een bestelling gedaan. Op verzoek werd de 1e versneld geleverd. Vriendelijke en professionele service. De 2e werd net zo snel geleverd. Heel goede kwaliteit. Alles past keurig en ziet er goed uit.

Bert

Perfect passende en makkelijk gemonteerd

Uw ervaring met Horren.com:

Flink in de buidel getast voor een dubbele plissé hordeur voor onze opslaande deuren. Het is het geld meer dan waard gebleken. Uitstekende kwaliteit, zeer gemakkelijk makkelijk te monteren dankzij... Flink in de buidel getast voor een dubbele plissé hordeur voor onze opslaande deuren. Het is het geld meer dan waard gebleken. Uitstekende kwaliteit, zeer gemakkelijk makkelijk te monteren dankzij de heldere handleiding en instructievideo. Zelfs onze kinderen van 2 en 4 kunnen er mee omgaan.

Petra

Mooie hor, past precies

Uw ervaring met Horren.com:

Bestelproces was heel duidelijk en snel. Je kan zelf kiezen voor een leverdatum en het wordt ook echt op deze datum geleverd. De hor is van goede kwaliteit en kan eenvoudig in het kozijn geklikt... Bestelproces was heel duidelijk en snel. Je kan zelf kiezen voor een leverdatum en het wordt ook echt op deze datum geleverd. De hor is van goede kwaliteit en kan eenvoudig in het kozijn geklikt worden.

Bram

Fantastisch product

Uw ervaring met Horren.com:

Ik heb in totaal 4 horren besteld en ben erg tevreden. Het inmeet- en bestelproces verloopt heel eenvoudig. De geleverde producten zijn gemakkelijk te monteren en passen perfect.

Fam. Geurts

Heel erg goed alles past perfect 9alleen moet jezelf goed meten)

Zeer goed en betrouwbaar

Roland Volwater

Raamhor

Uw ervaring met Horren.com:

Top! Mooi, past perfect en optijd geleverd volgens afspraak! Zeer tevreden!

Natasja Blommers

TOP

Jan Kransse

Review Plissédeur SE100

Uw ervaring met Horren.com:

Uitstekende service als er iets niet in orde is