Je aankoop wordt beschermd

Jan

Top hor

Uw ervaring met Horren.com:

Duidelijke omschrijving hoe in te meten, makkelijk te plaatsen en een zeer snelle levering.

J Batenburg

Bestelling hor

Zeer goed

Peter

Snelle levering !

Uw ervaring met Horren.com:

Sneller geleverd dan gepland, zeer eenvoudige montage

Gerbert van Dam

Wat een geweldig product!!!

Uw ervaring met Horren.com:

Van te voren vond ik het best spannend om online horren te bestellen. Maar na telefonisch contact te hebben gehad met één van de adviseurs en de keurige duidelijke website, toch gedaan.
Snelle levertijd en geen toeslag voor zwart ral 9005!
Binnen 6 dagen keurig in verpakking geleverd. Ik werd zelfs nog even gebeld om de maten te controleren.
Alle 4 de horren paste perfect,
Ik beveel iedereen dir bedrijf aan!

Peter

Dubbele hordeur

Uw ervaring met Horren.com:

Heel vlotte levering, duidelijke handleiding en makkelijk te plaatsen.

Bianca de Kruif

Horren mooie kwaliteit.

Uw ervaring met Horren.com:

Mooie kwaliteit horren. Past perfect.
Levering ook heel netjes. Van tevoren nog een sms ontvangen. Allemaal netjes verpakt.

I.E. Noppen

Uitermate tevreden

Uw ervaring met Horren.com:

Heb 3 horren besteld bij Horren.com en die werden binnen een paar dagen reeds bezorgd. Horren zijn prachtig afgewerkt en ik ben er zeer blij mee. Dikke pluim dus voor Horren.com, want daar kan menig bedrijf nog wat van leren!

Caty

Super en Simpel

Uw ervaring met Horren.com:

Ben bij diverse bedrijven geweest, niet kunnen vinden wat paste in mijn situatie.
Uitgekomen bij Horren.com heb ik precies gevonden wat ik wilde en wat paste. Op advies van de vriendelijke verkoper het handvat weggelaten omdat het millimeter werk was bij mij, het materiaal is mooi dun en je ziet de hor nagenoeg niet.
Niet technisch aangelegd maar met de video en de handleiding was het super simpel monteren.
Keurig verzorgd en een mooi product.

Ingrid

Goede kwaliteit horren

Uw ervaring met Horren.com:

Mijn ervaringen met Horren.com zijn uitstekend. Snelle levering, goede kwaliteit en goede service. Wij raden iedereen Horren.com aan!!

M. van der Heijden

Draai/kiep raam inzet horren

Uw ervaring met Horren.com:

Mooie strakke horren met diverse kleurkeuzes en bij juiste meting meteen passend!
Snelle levering in aparte dozen waardoor er geen beschadigingen kunnen ontstaan.
Vooraf tijdstip van levering met sms als bezorging binnen een half uur voor de deur staat.