Horren.com

Horren.com Ook benieuwd naar feedback over de webshop Horren.com? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company4417
9.5/10
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Horren.com met 9.5/10. Gebaseerd op 4417 ervaringen.

H van Schooten
H van Schooten

Uw ervaring met Horren.com:

we hadden een bijzonder kozijn met een strip onder en boven. Na een kort telefoon gesprek was er een oplossing voor dit probleem. De hor paste perfect en is met een simpele beweging aan te brengen en weer weg te nemen. En niet onbelangrijk de zending was precies volgens afspraak

Erg tevreden.

Paul Akkermans
Paul Akkermans

Uw ervaring met Horren.com:

Op zoek naar een voorzethor kwam ik al snel uit bij Horren.com.
Een prima internet site alwaar je met behulp van duidelijke meetinstructies en filmpjes snel tot een bestelling kan komen.
Twee dagen later werdt hij al keurig netjes afgeleverd, alles was netjes verpakt en voorzien van een gedetailleerde gebruiksaanwijzing dus een kind kan de was doen.
De kwaliteit van deze voorzethor was dik in orde en niet geheel onbelangrijk hij was in een paar minuten geplaatst.
Kortom ik ben Super tevreden.

Super tevreden.

i vries
Prima (7/10)
i vries

Uw ervaring met Horren.com:

op afgesproken tijd geleverd, keurig afgewerkte hor

Score voor Horren.com:3.5/5

Hor voor kunststof raam.

Frans
Zeer goed (9/10)
Frans

Uw ervaring met Horren.com:

Goede raad ontvangen na telefonisch contact, hierna bestelling geplaatst. Perfect op tijd geleverd en een prima kwaliteit raamhor! Super

Score voor Horren.com:4.5/5
Beveelt u Horren.com aanJa

Goede deal en goede zaak!.

JK Alphen
JK Alphen

Uw ervaring met Horren.com:

Ik had als breedte 52cm ipv 50,2cm besteld. De geleverde hor paste dus niet. Contact opgenomen met klantenservice. Met betaling van de extra transportkosten levert horren.com een nieuwe op met de juiste maten. Geen ingewikkelde retourprocedure. Ruilen bij levering van nieuwe hor.

Beveelt u Horren.com aanJa

Coulante regeling bij opgave verkeerde maten.

annet

van der Gaag
Prima (7/10)
van der Gaag

Uw ervaring met Horren.com:

Na een korte levertijd werden er 3 horren geleverd naar onze volle tevredenheid.

Score voor Horren.com:3.5/5

Tevreden.

Rob van den Brink
Rob van den Brink

Uw ervaring met Horren.com:

In augustus hebben wij een rolhordeur besteld bij Horren.com Netjes de maten doorgegeven. Constant op de hoogte gehouden over de stand van zaken. De hordeur werd geleverd en wat gebeurde er de hordeur liep vast. Ik weer opmeten bleek er verschil in het plafond te zitten van 2 cm tussen de linker en rechter deurstijl..... Met schaamrood contact opgenomen met Horren.com. Geen probleem. Wij sturen gewoon een nieuwe hordeur 2 cm korter u moet alleen de transportkosten van € 20,00 betalen. Netjes thuis afgeleverd en de oude werd gelijk mee teruggenomen. Dit is wat ik dus erg belangrijk vind, goede service en verder niet moeilijk doen. Ik beveel jullie dus bij iedereen aan, wel met de mededeling om vooral goed de maat te nemen zodat zij geen gebruik hoeven te maken van jullie service.,,,

Over service gesproken.

S. uit Hoofddorp
S. uit Hoofddorp

Uw ervaring met Horren.com:

Op de bon van het vorige en inmiddels kapotte hor (elders aangekocht) stonden andere maten dan ik met behulp van de meetinstructie van horren.com opmat. Ik kreeg aan de telefoon duidelijke en kundige uitleg waar dit verschil vandaan kwam. Het nieuwe hor paste perfect en we hoefden zelfs de ophanging en rails van het oude hor niet te vervangen. Inklikken en klaar. Het hor loopt soepel en ziet er perfect uit. Hopelijk gaat het nog heel lang mee.

Hor voor de schuifpui.

Bedrijfsinformatie

Haal de zomer in huis, houd de insecten buiten! Horren.com levert luxe raamhorren en hordeuren op maat. Razendsnel geleverd zonder verzendkosten. De horren zijn eenvoudig te plaatsen, ook als u géén klusser bent! En past de hor toch niet? Dan ruilt Horren.com de hor gewoon om.
Adres
Arnesteinweg 27