Frans

Opnieuw weer mooie horren.

Uw ervaring met Horren.com:

De nieuwe horren zijn weer uitstekend. Goed overleg gehad over de maatvoering en aflevering. De enkele jaren eerder gekochte horren weken nog steeds uitstekend!

Martin J

Prima producten. Prima advies.

Uw ervaring met Horren.com:

Produkt werd snel geleverd. Paste niet precies door niet juiste meting. Na goed meetadvies werd produkt omgeruild voor een prima passend exemplaar.

Corry

Heel fijn bedrijf, geweldige service!

Uw ervaring met Horren.com:

Onlangs heb ik bij horren.com een paar horren besteld. Wat een mooie horren en wat een geweldige service! Ik had zelf een probleempje veroorzaakt (eigen schuld) maar horren.com heeft het geweldig en gratis opgelost. Dank jullie wel! En de horren zijn prachtig, heel degelijk en je ziet gewoon dat het goede kwaliteit is. Ik ben zeer tevreden en heb jullie al aangeraden bij de buren.

Van Oerle.

Maatvoering klopt niet. Dopjes laten los.

Uw ervaring met Horren.com:

3 horen besteld. Sercuur opgemeten. Alle 3 ettelijke mm’s te lang. Zelf op maat moeten zagen. Niet goed dus.
Doppen in zijgeleiding verkeerde plastic (worden vies) en worden er uit gedrukt door de horizontale onderbalk. Moeten dus worden vastgelijmd. Niet goed dus.

Reactie Horren.com:

Beste Dirk van Oerle, Wat jammer dat u problemen ondervond bij het plaatsen van de horren! We hebben u zojuist hierover gebeld. Jammer dat we hiervan niet op de hoogte waren, we hadden het... Beste Dirk van Oerle, Wat jammer dat u problemen ondervond bij het plaatsen van de horren! We hebben u zojuist hierover gebeld. Jammer dat we hiervan niet op de hoogte waren, we hadden het natuurlijk heel graag direct voor u onderzocht en opgelost. U gaf daarnet in ons gesprek aan dat u verder blij bent met het eindresultaat, dus dat is fijn om te horen. Mocht er in de toekomst toch iets aan de hand zijn met de geleverde producten, neem dan gerust telefonisch of per e-mail contact met ons op. Dan helpen we u graag! Met vriendelijke groet, Marco van Horren.com

W.Mulder

Tevreden klant

Uitstekend

Bekker

Zeker een aanrader!

Uw ervaring met Horren.com:

Goede website, duidelijk voor bestellingen en een zeer goed product dat netjes geleverd word. Top bedrijf!

Gerard Grootes

Een aanrader!

Uw ervaring met Horren.com:

Nodigt uit voor een tweede keer!

Ronald

Horren van horren.com

Uw ervaring met Horren.com:

Overzchtelijke website. Duidelijk advies bij vragen. Prima product.

Fré van den Berg (particulier)

Beoordeling aankoop RO-100 Raam-rolhor Grandeur

Geachte Heer/Mevrouw,
Na 2 plissé Grandeur schuif-horren heb ik nu de Ro-100 ontvangen,
De maten zijn correct.Het raam-rolhor ziet er vakkundig en stabiel uit. Ik meet en monteer zelf,en ga het hor later plaatsen omdat eerst het oude UNILUX hor(waar het gaas aan beide zijden is geseald) moet worden verwijderd.Momenteel heb ik behoorlijk de griep.
Nadat ik het raam opnieuw heb geschilderd wordt het grandeur hor
gemonteerd.Het Unilux-hor is 3 jaar geleden geplaatst( en nu is het seal-lint gescheurd van het gaas) en gemeten door Fa.Gehlen Sittard
Dus nooit meer Gehlen! Uw tevreden klant,
Mvg Fré van den Berg

Bot

(af) montage systeem onhandig.

Montage kan beter

Reactie Horren.com:

Beste meneer Bot, Dank voor de beoordeling! We hebben elkaar inmiddels telefonisch gesproken. Wat jammer om te horen dat u moeite had met vastdraaien van de inbusschroefjes, die feedback nemen we... Beste meneer Bot, Dank voor de beoordeling! We hebben elkaar inmiddels telefonisch gesproken. Wat jammer om te horen dat u moeite had met vastdraaien van de inbusschroefjes, die feedback nemen we uiteraard mee. Wel fijn dat u aangaf verder zeer tevreden te zijn met de hor, en we hopen dat u er veel plezier van zult hebben! Met vriendelijke groet, Marco van Horren.com