Ron Van Renswoude

Bedrijf met superservice

Uw ervaring met Horren.com:

De afgelopen jaren in totaal 11 producten gekocht. Op 1 na allemaal perfect passend. Deze werd zonder enig probleem omgeruild.
Vriendelijke en bekwame medewerkers.
Levering via Dynalogic...
Vriendelijke en bekwame medewerkers.
Levering via Dynalogic is ook uitstekend.

Broeze

Goede kwaliteit horren

Uw ervaring met Horren.com:

Prijs/kwaliteit verhouding goed, gemakkelijk te monteren

Wim Vanhastel

Hor zoals het hoort

Uw ervaring met Horren.com:

Ik bestelde mijn 1e hor via de website en werd daar zeer goed in begeleid. Het opmeten en soort raam en hor werden duidelijk bevraagd. Eenmaal ik met koeriersdienst dynalogic kon tot op de 30min.... Ik bestelde mijn 1e hor via de website en werd daar zeer goed in begeleid. Het opmeten en soort raam en hor werden duidelijk bevraagd. Eenmaal ik met koeriersdienst dynalogic kon tot op de 30min. volgen waar mijn levering was en wanneer ze zou geleverd worden. Top, zodat ik niet de hele dag moest zitten wachten. Daar dit 1e hor perfect paste en alles zo vlot was heb ik nog een 2e ietwat groter/duurder besteld en wederom perfect op maat en stipt geleverd. Zeer tevreden over Horren.com en koeriersdienst dynalogic.

Willy Keersmaekers

Aankoop deurhor

zeer tevreden

Rob Hulscher

Zeer goed

Uw ervaring met Horren.com:

vlot geleverd, past precies, goed kwaliteit

Peter Brouwer

Echt goed product

Uw ervaring met Horren.com:

Makkelijk te bestellen. Vlotte levering. Makkelijk montage. Heel schappelijke prijs

Peter Zuiderwijk

Zeer tevreden

Uw ervaring met Horren.com:

Dit is mijn tweede ervaring met horren.com en wederom ben ik weer zeer tevreden. Goede kwaliteit, eenvoudig te monteren door uitgebreide montage handleiding.

Mevr.Van Diessen

Antwoord

Uw ervaring met Horren.com:

Zeer tevreden ziet er keurig uit. Bestelling volgens afspraak.

Cor Nijpels

Aankoop horren

Uw ervaring met Horren.com:

zeer goed, professionele firma, goede website, accurate levering

Diana

Helemaal top!

Uw ervaring met Horren.com:

Ik sta niet als bijster handig bekend, dus voor een beslissing te nemen heb ik eerst het instructie filmpje op YouTube bekeken. Met een gerust hart dacht ik: Dat kan ik ook! Volgens de duidelijke... Ik sta niet als bijster handig bekend, dus voor een beslissing te nemen heb ik eerst het instructie filmpje op YouTube bekeken. Met een gerust hart dacht ik: Dat kan ik ook! Volgens de duidelijke aanwijzingen de maten genomen en ingevoerd, en besteld. De hordeur werd snel geleverd, en ondanks dat ik minder valide ben en maar kort kan staan, zat ie er zó in! Hij staat perfect, gaat makkelijk open en dicht, en er komt geen vlieg meer in!( door die deur tenminste) Ik ben er echt heel blij mee. Had ik veel eerder moeten doen.