Sylvia Dirkzwager

Vijf horren voor draai-/kiepramen besteld.

Uw ervaring met Horren.com:

Vijf keurig verpakte, netjes afgeleverde en perfect passende horren ontvangen. De site werkt heel vriendelijk en door het meesturen van foto's weet je zeker dat je de juiste horren bestelt. Ja, het is jammer dat ons draai-/kiepsysteem niet meer overal perfect sluit, maar dat weet je van tevoren. Er komt toch een extra stuk tussen het raam en het kozijn. De horren staan wel erg mooi, zeker met het grijze gaas.

Theo Verstegen

Wa op zoek naar buitenhor i.v.m ongedierte en kwam per toeval bij u terecht.

Uw ervaring met Horren.com:

Prima ondersteuning en zeer vriendelijk als wel flexibel.
Complimenten voor de begeleiding en nakomen van afspraken.

Guido Van den Broek

Plissée hordeur

Uw ervaring met Horren.com:

vriendelijk ontvangen in toonzaal,plissée hordeur se-100 besteld.vlot geleverd in belgie. plaatsenwas geen probleem,past perfect en is heel mooi , heel tevreden

wolde

Mooie hordeur ben er erg tevreden mee

Uw ervaring met Horren.com:

Uitstekend verzorgt en een snelle levering

Ricardo

Wat een perfectie

Uw ervaring met Horren.com:

Heel erg tevreden over de producten. Zowel de inzethorren als de plissee hordeur. Past op de milimeter en in combinatie met de handleiding just a peace of cake.
Tevens is de klantenservice ook zeer behulpzaam en komen ze met goede oplossingen.

Van leeuwen

Supertevreden

Uw ervaring met Horren.com:

Als je belt wordt je gelijk en vriendelijk geholpen. Duidelijke site en instructies. Snelle levering en geweldig mooi en makkelijk eindproduct. Echt ideaal en heb het al diverse malen gepromoot bij anderen

A. Mooiman

Goede voorlichting en snelle levering na bestelling. Had nog wat vragen, en ben zeer tevreden over de adviezen die ik kreeg.

Uw ervaring met Horren.com:

Prachtige horren. Grote klasse. Kan wel zien dat ze in een hoger segment zitten.

Link

Wat een gemak

Uw ervaring met Horren.com:

Via de site van horren.com de juiste maten voor een hor doorgegeven via het stappenplan.
Kleur geselecteerd en besteld.
Met een dikke week kwam het hor, wat ik met 6 schroeven kon vastzetten.
Dopjes op de schroefgaten en klaar.
Ik heb een hekel aan klussen, maar dit is ideaal.

Piet Zegers

Raamhor

Uw ervaring met Horren.com:

Hot geleverd op de afgesproken dag; wel wat laat (tegen 8:00 uur 's Avonds.
De dag erna heb ik de hor geplaatst in een uurtje. De hor werkt goed; alleen lostter het wst moeite met behulp van de grepen de hor goed vast te zetten, nadat ik die maar beneden had getrokken. Je moet toch leren hoe schuin je de grepen moet houden om dat goed te doen
De hor ziet er goed uit en was precies op maat en de gebruiksaanwijzing was kort, maar goed.

Kaj Schulten

Prima winkel: servicegericht met kennis.

Uw ervaring met Horren.com:

Afgelopen zomer bij Horren.com mijn hele huis voorzien van horren op maat. De klantenservice is vriendelijk en geduldig, en denkt goed met je mee.
De horren passen uitstekend in onze ramen en voelen stevig aan. De deurhorren die we kochten hebben tot nu toe goed weerstand kunnen bieden tegen onze jonge kinderen. Ook toen bleek dat de dubbele hor bij enkel gebruik niet mooi aansloot op de extra deur, stuurde de klantenservice me kosteloos nog een stuk borstel om daarmee het gat te dichten, wat een elegantere oplossing bood dan de oplossing die ik zelf bedacht.
Ons huis is nu geheel voorzien, en ik raad deze winkel graag aan.