Horren.com

Horren.com Ook benieuwd naar feedback over de webshop Horren.com? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company3852
Uitstekend (10/10)
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Horren.com met 9.6/10. Gebaseerd op 3852 ervaringen.

Elco
Goed (8/10)
Elco

Uw ervaring met Horren.com:

Horren zijn van degelijk materiaal. Enigste puntje de alu. lijst zou iets beter mogen worden afgewerkt. in de hoekjes waar de alu. hoeken bij elkaar komen gaapt deze net teveel. Super verzendservice met zeer nauwkeurige online track and trace!

Score voor Horren.com:4/5

Horren.

Tom Spin
Tom Spin

Uw ervaring met Horren.com:

alles makkelijk te installeren en perfect op maat. bestel mijn volgende horren ook hier.

Kwaliteits hordeur.

Ten Arve
Ten Arve

Uw ervaring met Horren.com:

Al meerdere keren horren besteld via dit bedrijf. Goede prijs en kwaliteit.

Beveelt u Horren.com aanJa

Goede prijs en kwaliteit.

Sandra van Stralen
Sandra van Stralen

Uw ervaring met Horren.com:

Makkelijk en met goede uitleg te bestellen.
Goed geleverd. Makkelijk te plaatsen. Ziet er super goed uit, qua kleur en maar. Jammer dat ik geen foto kan toevoegen, dan konden jullie het zelf zien. Erg blij!!!!

Fantastisch!.

J. de Boer uit Bolsward
J. de Boer uit Bolsward

Uw ervaring met Horren.com:

Duidelijke adviezen en aanwijzingen bij de bestelling.
Horren snel geleverd en keurig verzorgd.

Geleverde horren.

Linda
Zeer goed (9/10)
Linda

Uw ervaring met Horren.com:

Alles is goed en prima verlopen. Het is zeer makkelijk om een hor te bestellen via de site. Het is zeer eenvoudig om het te plaatsen. Over de kwaliteit kan ik nog niets zeggen, ik hoop wel dat deze het beter blijft doen qua open en dicht doen dan de Bruynzeel horren !

Score voor Horren.com:4.5/5
Beveelt u Horren.com aanJa

Makkelijke en snelle manier om een hor te plaatsen.

B de Boer, Drachten
B de Boer, Drachten

Uw ervaring met Horren.com:

Uitstekende website waarin je gemakkelijk navigeert naar hetgene wat je zoekt. De kwaliteit van het geleverde komt overeen met wat ze beloven. Je weet op het half uur nauwkeurig wanneer het wordt afgeleverd. Links naar youtube ondersteunen je eventueel in opmeten en plaatsen.

Beveelt u Horren.com aanJa

Zeer tevreden over deze firma.

Mickael
Mickael

Uw ervaring met Horren.com:

Duidelijke website, handige filmpjes, eenvoudige bestelwijze, levertijd keurig aangegeven. Telefonisch nog contact gehad. Vriendelijke medewerker met top service. Kwaliteitsproducten.

Beveelt u Horren.com aanJa

Producten, service, website en levertijd top!.

Peter van Leeuwen
Goed (8/10)
Peter van Leeuwen

Uw ervaring met Horren.com:

Het duurt wel even, maar dan heb je wel kwaliteit. Het zou nog beter zijn als je op de hoogte blijft van de voortgang van je bestelling.

Score voor Horren.com:4/5
Beveelt u Horren.com aanJa

Ik heb besteld een rol hor voor een slaapkamerraam.

H.W. van den Berg
H.W. van den Berg

Uw ervaring met Horren.com:

Het was uitpakken, inzetten een klik en het zit perfect in het raam. Ze zijn keurig afgewerkt en zitten als gegoten.

Beveelt u Horren.com aanJa

Ik had 3 horren via internet besteld, gelukkig was er een duidelijke omschrijving bij hoe ik de maten op moest geven en twee weken later werden de horren via een koerier bezorgd.

Bedrijfsinformatie

Haal de zomer in huis, houd de insecten buiten! Horren.com levert luxe raamhorren en hordeuren op maat. Razendsnel geleverd zonder verzendkosten. De horren zijn eenvoudig te plaatsen, ook als u géén klusser bent! En past de hor toch niet? Dan ruilt Horren.com de hor gewoon om.
Adres
Arnesteinweg 27