anoniem (niet mijn eigen naam onder de feedback)

Aankoop plisse hordeur

Uw ervaring met Horren.com:

heel goed. Via de mails hele goede service. Er werd echt goed met me meegedacht (mijn buitendeur was niet een standaard rechte situatie). Ik heb niet zo veel kluservaring, maar ik heb hem toch zelf... heel goed. Via de mails hele goede service. Er werd echt goed met me meegedacht (mijn buitendeur was niet een standaard rechte situatie). Ik heb niet zo veel kluservaring, maar ik heb hem toch zelf ook kunnen aanbrengen.

Arie

RO-100 is prima raam rolhor

Uw ervaring met Horren.com:

Perfect op maat gemaakte raam rol-hor, doet degelijk aan.
levertijd was 10 dagen.
Perfect op maat gemaakte raam rol-hor, doet degelijk aan.
levertijd was 10 dagen.
Klein minpuntje was dat de schroeven, maar belangrijker, de afdekdopjes niet in de verpakking zaten, maar een mailtje naar de klantenservice, en het was zo geregeld, had ze de volgende dag in huis.
De op maat gemaakte rol-hor is zeer makkelijk te monteren, duurde nog geen 10 minuten, even goed uitrichten en 6 schroeven in het kozijn, en klaar is Kees, echt een fluitje van een cent.
Tijd zal leren of het goed zit met de degelijkheid, tot nu toe is het een top hor.

Richard Steinbach

Horren.com doet wat het belooft

Uitstekend

Frans Hagens

Komt geen mug meer binnen.

Uw ervaring met Horren.com:

Duidelijke tekeningen en uitleg on Line. Snel geleverd, passend volgens de opgegeven maten en eenvoudige montage. Het wijst zichzelf. Prima kwaliteit.

Bram Boelrijk

Echt perfect!

Uw ervaring met Horren.com:

Zeer goed, iedereen kan dit zelf door de duidelijke meet en montage instructies.

Dini van Beers

Rolhorren

Al 2 rolhorren gekocht bij horren.com
Passen alle twee precies
Goede kwaliteit en snelle levering
Goede communicatie

Lex Hartgring

Topkwaliteit

Uw ervaring met Horren.com:

Perfect verpakt dus puntgaaf ontvangen. Het systeem is inderdaad zo doordacht eenvoudig dat je met 6 schroeven het hele hor degelijk monteert.

Joan Deygers

Prima service

Uw ervaring met Horren.com:

Voor een tweede keer een bestelling geplaatst. Nu 2 rolhorren voor velux dakramen. Doordat het geen rechtdoorzee installatie zou worden, eerst uitvoerig ge-emaild en foto's doorgestuurd. Daarop werd... Voor een tweede keer een bestelling geplaatst. Nu 2 rolhorren voor velux dakramen. Doordat het geen rechtdoorzee installatie zou worden, eerst uitvoerig ge-emaild en foto's doorgestuurd. Daarop werd een gepaste oplossing gevonden. Beide horren passen perfect. Het contact met de klantendienst verliep zeer vlot.

Paulien van de Westelaken

Rolhorgordijn in de dag

Goed duidelijk

Hans Weinberg

Raam- en deurhorren

Uw ervaring met Horren.com:

Alles was tiptop voor elkaar!