G. Diertens

Super tevreden met retourservice

Uw ervaring met Horren.com:

Na een eerdere bestelling hebben we weer met veel plezier mooie horren besteld,helaas zat de uitzetstang van het desbetreffende raampje in de weg bij het uitrollen van de hor en hebben we de horren... Na een eerdere bestelling hebben we weer met veel plezier mooie horren besteld,helaas zat de uitzetstang van het desbetreffende raampje in de weg bij het uitrollen van de hor en hebben we de horren heel gemakkelijk mogen omruilen naar horren voor andere ramen waarbij het wel kan. Zoals eerder hebben we alleen maar een positeve ervaring met het bestellen bij Horren.com. Super service en de horren zijn ook echt gewoon heel mooi en staan helemaal niet lomp zoals bij sommige merken. Wij zijn erg tevreden!

Hans Fitz Verploegh

Rolhor én voorzethor

Zeer plezierig

Frans van Kesteren

Doen wat je belooft

Uw ervaring met Horren.com:

Na wat twijfel contact opgenomen met Horren.com. De medewerkers reageren snel en adequaat en helpen je de juiste maten door te geven. Zelfs nadat ik mijn bestelling geplaatst had, werd er nog... Na wat twijfel contact opgenomen met Horren.com. De medewerkers reageren snel en adequaat en helpen je de juiste maten door te geven. Zelfs nadat ik mijn bestelling geplaatst had, werd er nog contact opgenomen om er zeker van te zijn dat de specifieke situatie bij mij thuis overeenkwam met de bestelling.
De bestelling werd keurig op tijd en goed verpakt geleverd!
Een bedrijf dus wat doet dat zij belooft !

Stefan

Mooie en stevige raamhor tegen scherpe prijs

Uw ervaring met Horren.com:

De website is helder, intuïtief en genoeg info en instructie waar nodig. Het bestelproces is eenvoudig en de prijs wordt duidelijk weergegeven. De raamhor die wij besteld hadden zat goed verpakt en... De website is helder, intuïtief en genoeg info en instructie waar nodig. Het bestelproces is eenvoudig en de prijs wordt duidelijk weergegeven. De raamhor die wij besteld hadden zat goed verpakt en werd door een nette bezorger afgeleverd. eenmaal uitgepakt positief onder de indruk van de kwaliteit. Heldere montage instructie en vanaf dat moment genieten van de hor.

Halotronic

Supersnelle levering en goede kwaliteit

Uw ervaring met Horren.com:

Product uitgezocht met behulp van de duidelijke instructie video's op de site. Zeer gunstig geprijsde producten en de kwaliteit is prima.
Aanrader, zeker ook de snelle levering..(geen 6 weken...
Aanrader, zeker ook de snelle levering..(geen 6 weken wachten op een maatwerk product)

Gerrit Fikkert

Prima stevige horren

Goed.

René

Het past

Uw ervaring met Horren.com:

Goede meetinstructie, correcte levering en verpakking.

Stefan

Prima levering

Uw ervaring met Horren.com:

Goede levering en op gewenste datum, prima kwaliteit

Frank Thomassen

Prachthor

Uw ervaring met Horren.com:

Duidelijk bestelproces, goede prijs-kwaliteit, heldere communicatie, goede service (nemen tijd voor al je vragen), duidelijke instructies, (zowel voor inmeten als voor plaatsen), prachtig product !

Nick De Ridder

Omruilen bij verkeerde maat

Uw ervaring met Horren.com:

Een super service. Onlangs hadden mijn vrouw en ik een hor tot 30cm verkeerd gemeten (echt onozel van ons) en toch mochten we deze inruilen voor een nieuwe.