Je aankoop wordt beschermd

Hennykleinschiphorst

Goede ervaring

Super snelle levering.

Arjan

Snel zonder ongewenste beestjes 😊!

Uw ervaring met Horren.com:

Makkelijk te bestellen, snellen levering, easy montage, prettig gebruik na plaatsen, heerlijk comfort met bries door opening en ongewenste insecten buiten!

Kim

Perfect

Uw ervaring met Horren.com:

We waren wat onzeker of het de horren wel zouden passen. Wat nou als het toch verkeerd was of niet zou passen. Op andere sites waren de horren goedkoper. De service van gratis levering en de mogelijkheid om te ruilen deed ons besluiten toch te bestellen. Betaling bij aflevering is altijd fijn. Vriendelijke meneer die mij heeft geholpen bij een achteraf stomme vraag :). Meten bestellen wachten betalen installeren. Koekkie eitje. Ik ben helemaal tevreden.

Markku Willems

Wát een service!

Uw ervaring met Horren.com:

Prima plisé rolhordeur binnen vijf dagen geleverd en eenvoudig gemonteerd. Zelf ík kan het :-). En daarna zeer snelle reactie op een vraag per mail en keurige afhandeling. Chapeau!

J. Schot

Perfecte hor op maat, hoogstaande kwaliteit, goede service.

Uw ervaring met Horren.com:

Na jaren gezocht te hebben naar een hor voor een schuifpui, een perfect hor gevonden bij Horren.com. Bij de wat oudere schuifpuien passen niet alle horren, maar deze is perfect.Niet alleen een hoogstaande kwaliteit, ook de service is goed. Een bedrijf dat de afspraken nakomt. Na een fout bij het doorgeven van de maten, is de cassette zonder problemen omgeruild.

Willem

Rolhorren

Positief, snelle levering

Lex Ritman

Feedback

Uw ervaring met Horren.com:

Uitstekende website met instructies, aflevering produkten zoals afgesproken.

Stijn

Prettige service bij het op goede maat bestellen

Uw ervaring met Horren.com:

Ik had vooraf wat vragen over de maten en de soorten gaas. Die hebben ze zeer goed, snel en vriendelijk beantwoord. Anders had ik waarschijnlijk nu gezeten met een hor die niet past omdat ik dacht het zelf beter te weten. ;-)

Henk Helder

3 stuks horren gekocht

Uw ervaring met Horren.com:

Correcte en snelle levering. Installeren ging snel en eenvoudig met het bijgeleverde materiaal. Horren precies op maat. Perfecte levering.