Mac Zondervan

Zeer tevreden klant

Uw ervaring met Horren.com:

Ons raam leek ingewikkeld, maar Horren.. gaf telefonisch na opsturen foto perfect advies. Daarna nogmaals hor besteld was ook weer prima.

Klaas van Malsen

Een aanrader en goedkoop.

Uw ervaring met Horren.com:

Geleverd op de afgesproken tijd en perfect op maat.
Een aanrader voor diegene die een hor zoekt.

G.H. Beijert

Prima hor.

Snelle levering.

Paul

Prima raamhor

Uw ervaring met Horren.com:

De hor is mooi, functioneert prima en de montage was eenvoudig en snel

F.J. Kaffa

Prima hor voor een goede prijs

Uw ervaring met Horren.com:

Makkelijk te bestellen, snel geleverd. wat ik persoonlijk jammer vind dat je de bestelde hor niet kan laten afleveren bij een post nl adres. de bezorgtijden zijn erg ruim. past bijna nooit in onze situatie.

Reactie Horren.com:

Beste Frans,
Bedankt voor de review en het mooie cijfer! Op de dag van levering wordt u via e-mail en SMS op de hoogte gehouden hoe laat u de chauffeur kunt verwachten zodat u niet de hele dag hoeft te zitten wachten. Indien gewenst kunt u ook kiezen voor een tijdvak, bijvoorbeeld 's avonds, als u dat beter schikt. We wensen u veel plezier van de hor!

Marco van Horren.com

van Dijk

Ik via Horren.com een plissedeur aangeschaft en dat was zo goed bevallen dat ik later nog een hor heb
besteld voor een dakraampje. Goed en betrouwbaar bedrijf, ook voor advies zijn ze...

Hendrik Heemstra

Deze keer ook zeer tevreden!

Uw ervaring met Horren.com:

Fijne klantenservice, snelle reactie bij mailen, mooi product.

Wendy

Horren voor meerdere slaapkamers

Heel goed

joop

Meetfout bij inzethor

Uw ervaring met Horren.com:

Bestelprocedure is eenvoudig en duidelijk. Als leek toch een meetfoutje gemaakt. Telefonisch contact opgenomen en binnen een week de nieuwe hor. Uitstekende service, alleen verzendkosten werden berekend. Prima kwaliteit ook!

Joop

vanRijswijk

Kwaliteit en Service!

Uw ervaring met Horren.com:

Zeer tevreden over horren.com.
Een plissé hordeur besteld, het bestelproces is duidelijk met goede instructies hoe te handelen.
De levering is zeer correct en flexibel.
De leverdatum kan eenvoudig aangepast worden, een melding een half uur voordat de bezorger op de stoep gaat is top.
Kwaliteit van het product is prima, ook weer met duidelijke instructies hoe te installeren.
Een onderdeel dat ik was vergeten te bestellen is kosteloos nageleverd, Service met de hoofdletter S!