Babeliowsky

Mooi product, goede kwaliteit

Ruud Steijn

Plisse hordeur

Prima service
Plisse s200 gekocht zonder handvatten mailtje gestuurd of ik er 2 bij kon bestellen meteen mailtje terug gekregen worden gratis opgestuurd top service ik beveel deze zaak zeker aan.

Hartman

Heb onlangs een Plissé hordeur SE-100 gekocht.

Uw ervaring met Horren.com:

Uitleg op de site heb ik als duidelijk ervaren.
Na plaatsing van de bestelling correcte communicatie en levering

Joke Pennekamp

Uitstekende service

Uw ervaring met Horren.com:

Ik schrijf bijna nooit een beoordeling maar de service van Horren.com is uitstekend dus wilde dit deze keer toch graag delen.
Wij hadden, tot 2x toe, een hordeur ontvangen die niet naar onze zin was. Beide keren zonder problemen direct omgeruild, zonder bijkomende kosten. Nu een hordeur die perfect is.

Bert

Horren. Com = betrouwbare kwaliteit.

Uw ervaring met Horren.com:

Zeer goede ervaring. Goede en betrouwbare service.

ruud

10 horren allemaal prima!!!

Uw ervaring met Horren.com:

vlotte levering, 3 dagen voor de aangegeven dag, horren passen perfect!!!

Joop Moonen

Uitstekend schuif hor, ik kan het iedereen aanbevelen

Uw ervaring met Horren.com:

de Hor is makkelijk te bestellen, snelle levering en snel in elkaar te zetten.
ik kan Horren.nl aan iedereen aanbevelen.

Vincent

Dik voor elkaar!

Alles top.

Sven Wynsberghe

Onvoldoende

Uw ervaring met Horren.com:

Product past niet goed en enige oplossing die wordt aangeboden is werken met tape.

Reactie Horren.com:

Beste Sven,
Wat jammer dat u niet tevreden bent! We hebben elkaar gesproken over een raam waar u een hor voor had besteld maar waar het plaatsen van een hor niet mogelijk bleek te zijn. We hebben u toen een suggestie gedaan om een door ons gratis opgestuurde opvulstrip aan te brengen zodat de hor alsnog past. We vinden het jammer dat u onze suggestie niet heeft gewaardeerd. We hopen dat u alsnog plezier zult hebben van de hor.

Mario van Horren.com

Ank

Levering op tijd , zelfs de vervoerder stipt op aangegeven tijdstip . Na wat moeilijkheden ( het hor dat overigens precies paste), met het openen ( hor wilde na de montage niet meer omhoog ) goed...