J.A. van Goor

Prima geregeld bij Horren.com

Uw ervaring met Horren.com:

Erg goed systeem, vooral de meetmodule is goed, geeft ook de buitenkant maat aan.

Dieter Cloet

Topproduct

Uw ervaring met Horren.com:

Handige website en bestelproces, snelle levering, top product!

M. Simons

Tevreden over levering van 2 rolhorren type RO50

Uw ervaring met Horren.com:

Ik ben zeer tevreden over de geleverde horren type RO50. De levering ging snel en de horren functioneren prima. We hadden weinig ruimte op de vensterbank ivm raamuitzetters. Dit smalle type hor is... Ik ben zeer tevreden over de geleverde horren type RO50. De levering ging snel en de horren functioneren prima. We hadden weinig ruimte op de vensterbank ivm raamuitzetters. Dit smalle type hor is bij ons een goede oplossing. De service heb ik als prima ervaren!

Dimphy Jacobs

Goeie horren met dierengaas

Erg tevreden, goeie service

Kim

Waar voor je geld!

Uw ervaring met Horren.com:

Horren werden in goed verpakte staat geleverd. Instructie was duidelijk en horren zater er binnen no time in.
Degelijke kwaliteit. De hond heeft de hor er na dag 1 uitgelopen, maar je kun hem zo weer in elkaar schuiven. Super gebruiksvriendelijk dus!

Frank

Dakraam en slaapkamerraam

goed

Hans Oosterom

Uitstekend product en adequate en vriendelijke service

Uw ervaring met Horren.com:

Je zou willen dat alle bedrijven zich zo gedragen: een prima product leveren en snel en goed reagerende klantenservice die ook nog gewoon vriendelijk zijn.

F.J.

Horren.com levert een goede service

Uw ervaring met Horren.com:

Prima service en goede kwaliteit

Adri Verweij

Horren en hordeur

Uw ervaring met Horren.com:

Zeer snelle service en goede kwaliteit

Johan Welling

Bestelde hor voor zolderraam

Uw ervaring met Horren.com:

Perfecte service en geheel volgens afspraak