S.Krijnen

Inzethor

Uw ervaring met Horren.com:

Super, keurige horren, snelle levering.
Maken waar wat zeggen.

Joost Meerhoff

Fantastische service!

Uw ervaring met Horren.com:

Vanuit Frankrijk hebben we twee horren besteld. Men heeft de door ons gestuurde vervoerder de dozen goed gelabeld aangeleverd. Eerste klus voor het nieuwe jaar!!

Jeroen Wegh

Tevreden

Uw ervaring met Horren.com:

Goede horren, snelle en goede service.

Robert Resink

Levering vliegenhor.

Uw ervaring met Horren.com:

Goede snelle levering, duidelijke instructies.

Leon Oerlemans

Draaikiepraam horren

Uw ervaring met Horren.com:

Onlangs heb ik 4 horren voor onze draaikiep ramen gekocht. Met de handige meetinstructie was het zelf inmeten geen probleem. Binnen de afgesproken levertijd zijn ze uiterst netjes verpakt... Onlangs heb ik 4 horren voor onze draaikiep ramen gekocht. Met de handige meetinstructie was het zelf inmeten geen probleem. Binnen de afgesproken levertijd zijn ze uiterst netjes verpakt geleverd. Het plaatsen ging heel gemakkelijk.

J. Hegeman

Zeer goed en prettige ervaring

Uw ervaring met Horren.com:

De website was zeer duidelijk met goede instructies voor het opmeten. De producten waren vervolgens goed verpakt en makkelijk te monteren met behulp van de instructievideo's. We hebben nu stevige... De website was zeer duidelijk met goede instructies voor het opmeten. De producten waren vervolgens goed verpakt en makkelijk te monteren met behulp van de instructievideo's. We hebben nu stevige horren die er ook mooi uit zien. Ze zijn niet de goedkoopste, maar het is wel kwaliteit.

Wim Linskens

Uitstekende service bij aankoop van plissee-hordeur

Voor herhaling vatbaar

JeF Klaassens Architectuur in Beeld

Perfect product en goede service.

Uw ervaring met Horren.com:

Echt mooie horren. Precies op maat geleverd voor een goede prijs-kwaliteit.
Echt mooie horren. Precies op maat geleverd voor een goede prijs-kwaliteit.
Duidelijke instructies voor meten en plaatsen. Geduldige medewerkers bij telefonische vragen en adviezen. Goed betrouwbaar bedrijf, redelijk snelle levering met duidelijke instructies voor het plaatsen. Degelijk materiaal. Erg mooi vind ik het transparante zwarte doek die bijna onzichtbaar is.
Kleine kritische opmerking mag zijn dat ze bij ingewikkelde bouwkundige oplossingen die afwijken van standaard niet genoeg meedenken en dat er voor de verpakkingen erg veel karton wordt gebruikt. Een klein horretje wordt verpakt in een, waarschijnlijk standaard, hele grote kartonnen doos.
Verder een TOPbedrijf. Meer dan vijf sterren waard!

W Saarloos

Goed geholpen

Zeer goede ervaring

Jean Bingen

Vinden van het juiste rolhor en het plaatsen hiervan

Uw ervaring met Horren.com:

- formaat en kleur gemakkelijk op internet te vinden.
- installatie met handleiding goed te doen