JC Trox

Uitstekend product! Gemakkelijke installatie.

Uw ervaring met Horren.com:

Klantvriendelijk, klantgericht, komen afspraken na.

Jef

Goede indruk

Uw ervaring met Horren.com:

Duidelijke site en instructie, extra aandacht via mail contact, snelle levering, horren passen perfect en zien er goed uit. Ondanks hoog water in Zuid Limburg werd het netjes afgeleverd op... Duidelijke site en instructie, extra aandacht via mail contact, snelle levering, horren passen perfect en zien er goed uit. Ondanks hoog water in Zuid Limburg werd het netjes afgeleverd op afgesproken tijd terwijl de straat blank stond.

Martijn

Inzet hor

Uitstekend

Cora Gesell

Top

Uw ervaring met Horren.com:

Heel goede uitleg over hoe hor op te meten. Was heel gemakkelijk om te plaatsen en ziet er super mooi uit. Helemaal tevreden. Aanrader.

J Westerhof

De dubbele hordeuren hadden de juiste maat en kleur, door mijzelf gemonteerd, het geheel ziet er fraai uit, de werking is prima, ik ben zéér tevreden.

Uw ervaring met Horren.com:

Kwam betrouwbaar over, en bleek dat ook te zijn !

Suzanne

Perfecte horren - makkelijk zelf te regelen

Uw ervaring met Horren.com:

Voor de tweede keer horren besteld bij horren.com en weer ontzettend tevreden. Mijn horren werden zelfs binnen 1 week geleverd. Ze passen weer perfect tussen mijn raam. Klantenservice is... Voor de tweede keer horren besteld bij horren.com en weer ontzettend tevreden. Mijn horren werden zelfs binnen 1 week geleverd. Ze passen weer perfect tussen mijn raam. Klantenservice is vriendelijk, snel, behulpzaam en adviseert goed!

Peter van Ineveld

Goede zaak.

Plissé horrendeur besteld.
De deur werd voor de afgesproken datum afgeleverd. Alles netjes en compleet verpakt.
Het monteren is een fluitje van een cent en inderdaad net zo eenvoudig als...
Plissé horrendeur besteld.
Het monteren is een fluitje van een cent en inderdaad net zo eenvoudig als op het instructiefilmpje wordt gesuggereerd.
Super!

Jolanda Veldhuis

Hordeur

Tom Kamphuis

Duidelijk en kwaliteit!

Uw ervaring met Horren.com:

Erg goed, mooi en eenvoudig systeem dat totaal niet ten koste gaat van het uiterlijk van je woning. Nadat bleek dat er een greepje vergeten was werd deze kosteloos opgestuurd. Super

Caroline Ruijschop

Goed product, snelle levering

Uw ervaring met Horren.com:

Eerst één hor besteld "om te testen". Heel tevreden. Goede pasvorm. De meetinstructie op de website is dan ook zeer duidelijk. Heel prettig. Het draaikiepsysteem wordt niet gehinderd door de hor.... Eerst één hor besteld "om te testen". Heel tevreden. Goede pasvorm. De meetinstructie op de website is dan ook zeer duidelijk. Heel prettig. Het draaikiepsysteem wordt niet gehinderd door de hor.
Vervolgens nog 3 horren besteld. Supersnelle levering, goed verpakt.
Sinds we alle horren hebben, zetten we de ramen in de avond wagenwijd open zonder kans op vliegend ongedierte in het huis. Missie geslaagd!