Horren.com

Horren.com Ook benieuwd naar feedback over de webshop Horren.com? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company4257
9.5/10
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Horren.com met 9.5/10. Gebaseerd op 4257 ervaringen.

Wim Smans
Wim Smans

Uw ervaring met Horren.com:

Bestellen ging makkelijk en de hor werd enkele dagen later al bezorgd en zat goed verpakt, zodat er geen schade aan kon ontstaan.

Hor.

Marek
Marek

Uw ervaring met Horren.com:

Zeer goed product gemaakt. Past perfect. Ik beveel iedereen aan. Groetjes.

Mooi.

A. Veenstra
A. Veenstra

Uw ervaring met Horren.com:

Na al eerder horren besteld te hebben, maakten wij een foutje mbt afmeting bij de laatste bestelling.
Dezelfde avond per mail nog opgelost en de hor inmiddels ontvangen en past perfect.
Uitstekende service dus.

Uitstekend.

Z. Huisman
Zeer goed (9/10)
Z. Huisman

Uw ervaring met Horren.com:

We zijn zeer tevreden over de aan ons geleverde hordeur. Voldoet volledig aan onze verwachtingen en het werkt uitstekend.

Score voor Horren.com:4.5/5

Feedback.

Jeroen Maas
Jeroen Maas

Uw ervaring met Horren.com:

Bij mijn leverancier van kozijnen gevraagd op 24 juli of we ook een plisse hor konden krijgen bij de schuifpui. Dit kon maar vanwege de vakantie van fabriek e.d en levertijd zou dit wel oktober worden. Nog 2 andere firma's geprobeerd, bijna zelfde verhaal. 2-3 maanden wachten. Via Google kwam ik op horren.com. Was verbaast over 7 dagen levertijd, ook in de zomer (want dan hebben wij het juist nodig!)

Beveelt u Horren.com aanJa

Snelle service, makkelijk te monteren, goede kwaliteit! zeer tevreden.

Youri van Truijen
Youri van Truijen

Uw ervaring met Horren.com:

Snelle service en goed advies

Beoordeling horren.com.

Pieter C. Korteweg
Pieter C. Korteweg

Uw ervaring met Horren.com:

In de woonkamer zat een schuifdeur met fijnmazige vitrage achtige stof. Als je die sloot bij open schuifpui was het invliegen van insecten voorbij en de hordeur een verfraaiing en geen noodzakelijk kwaad.
Bij de slaapkamer ontbrak deze hordeur. Voor het opgeven van de maten en de vraag 'binnen het kozijn' of 'op het kozijn' heb ik contact gezocht met de klantenservice, die mij prima adviseerde. Toen de deur arriveerde was hij binnen een half uur gemonteerd, conform de video instructie. Het is een simpele goedwerkende constructie met een fraai uiterlijk. Jammer voor de mugjes, maar that's life.
Pieter.

Hor erin, mug weg.

M. Hendrikse
M. Hendrikse

Uw ervaring met Horren.com:

Toen ik begon te zoeken naar inzethorren voor draai-/kiepramen, was Horren.com dé site die mijn aandacht trok. Groot assortiment, ruime keuze, maar wat vooral heel mooi was, waren de duidelijk aanwijzingen op het gebied van het zelf inmeten van de vereiste formaten.
Ik heb binnen de gestelde termijn de horren ontvangen de 6 kamers binnen een kwartier (inclusief uitpakken) kunnen voorzien van de zo broodnodige horren.

Feedback over horren.com.

Bennie
Bennie

Uw ervaring met Horren.com:

De productie van de hor viel ondanks de zomerdrukte binnen de voorziene marge. De geleverde hor past prima en de bezorgdienst was stipt op tijd. Geen klachten.

Feedback over hor.

Ruud.
Ruud.

Uw ervaring met Horren.com:

Bestelling verliep probleemloos. Hor was goed verpakt en het monteren verliep ook probleemloos.
De hor functioneert zoals verwacht, dus zeer tevreden.

Beveelt u Horren.com aanJa

Zeer tevreden over horren.com.

Bedrijfsinformatie

Haal de zomer in huis, houd de insecten buiten! Horren.com levert luxe raamhorren en hordeuren op maat. Razendsnel geleverd zonder verzendkosten. De horren zijn eenvoudig te plaatsen, ook als u géén klusser bent! En past de hor toch niet? Dan ruilt Horren.com de hor gewoon om.
Adres
Arnesteinweg 27