Joop van Dijk

Goed hor met kleine foutjes

Uw ervaring met Horren.com:

Ervaring is goed maar hor heeft wel een paar afwerkings foutjes 45 graden hoek zit niet mooi aangesloten. Daarom 3 sterren.

Reactie Horren.com:

Bedankt voor de feedback Joop. Fijn dat u het een goede hor vindt, maar uiteraard jammer dat de afwerking bij uw hor niet helemaal naar wens is. We waren hiervan helaas niet op de hoogte, en we... Bedankt voor de feedback Joop. Fijn dat u het een goede hor vindt, maar uiteraard jammer dat de afwerking bij uw hor niet helemaal naar wens is. We waren hiervan helaas niet op de hoogte, en we hebben u ook niet kunnen bereiken naar aanleiding van de review. Zou u ons even willen bellen of mailen? Dan kijken we graag naar een oplossing! ^Marco van Horren.com

Trudy Oostmeijer

Rolhor op maat voor slaapkamer

Uw ervaring met Horren.com:

Prima! Keurig op maat geleverd en verpakt binnen 2 wk.

Marlijn

Eenvoudig te monteren

Remco

Mooi en goed!

Uw ervaring met Horren.com:

Super, zeker met de handleidingen en de filmpjes met Kim.

Joop Rijkhoff

Voldoe gaarne aan uw verzoek deelname ervaring met Grandeur Horren.

Uw ervaring met Horren.com:

Bij een eerdere bestelling verliep het algehele plaatje al vlekkeloos betreffende telefonisch contact, levering en montage , wat ook gezegd kan worden van deze laatste bestelling.
Ik had even...
Ik had even een twijfel moment betreffende mijn hoogte meting maar na telefonisch contact alles helder uiteengezet en levering op perfecte maatvoering afgeleverd.

A. de Koning

Plissé hordeur SE-100

Uw ervaring met Horren.com:

Wat op de website staat vermeldt klopt met de werkelijkheid - Kwaliteit, Materiaal, aangevraagde afmeting, kleur en levertijd- prima ervaring. Erg tervreden met het product SE-100

Christiaan

Altijd goed!

Uw ervaring met Horren.com:

Zowel voor de deurhor als raamhor veel plezier van gehad.

Zowel voor de deurhor als raamhor veel plezier van gehad.

Enige minpuntje is dat de lijm van de deurhor zo sterk is dat er geen ruimte is voor herplaatsing, de instructie gaat daar nogal snel overheen en zegt niks over of je de tape beter kan laten zitten (behalve bij de onderstrip).

Twee personen voor montage en wat slim tapegebruik, vooral in kleine ruimtes, is dus echt nodig.

H. de Beijer

Horren op maat

prima

Wanda Woltman

Hor voor raam

Uw ervaring met Horren.com:

Ik ben erg tevreden met de aankoop bij horren.com! De hor past perfect in het raam en was makkelijk in te zetten, de hor voldoet zeer zeker aan mijn verwachtingen. Het feit dat de levering flexibel... Ik ben erg tevreden met de aankoop bij horren.com! De hor past perfect in het raam en was makkelijk in te zetten, de hor voldoet zeer zeker aan mijn verwachtingen. Het feit dat de levering flexibel en op tijd was, is ook een groot pluspunt. Het was een aangename ervaring met horren.com en ik ben blij dat alles zo soepel is verlopen.