Bert

Tevreden

Uw ervaring met Horren.com:

Had probleem bij montage, achteraf mijn fout. Horren was probleemloos bereikbaar en snel opgelost. Klasse!

Reinier Schipper

Snel en duidelijk

Uw ervaring met Horren.com:

In vergelijking met andere sites, heeft Horren.com een hele duidelijke meetinstructie. De levering was 3 dagen eerder dan aangegeven👍🏻. De montage instructie folder met eventuele QR video is echt... In vergelijking met andere sites, heeft Horren.com een hele duidelijke meetinstructie. De levering was 3 dagen eerder dan aangegeven👍🏻. De montage instructie folder met eventuele QR video is echt heel duidelijk.

Jos Tomee

Drie inzethorren en een voorzethor

Uw ervaring met Horren.com:

Fijne ervaring met horren.com. De uitgebreide instructievideo' s gaven voldoende inzicht om de inzethorren te bestellen. Ik heb nog even telefonisch contact gezocht betreffende een raam dat slechts... Fijne ervaring met horren.com. De uitgebreide instructievideo' s gaven voldoende inzicht om de inzethorren te bestellen. Ik heb nog even telefonisch contact gezocht betreffende een raam dat slechts iets naar binnen geopend kon worden. Er was snel contact, vriendelijk en deskundig.

J Terlouw

Raamhor

goed

Kees

Kwaliteitsproduct!

Uw ervaring met Horren.com:

Op de site is het zeer eenvoudig de maten in te vullen, waarna een hor perfect op maat kan worden besteld. Uitpakken, 2 geleiders inschuiven en vastschroeven op het kozijn. Kan niet mislukken.... Op de site is het zeer eenvoudig de maten in te vullen, waarna een hor perfect op maat kan worden besteld. Uitpakken, 2 geleiders inschuiven en vastschroeven op het kozijn. Kan niet mislukken. Degelijk product (geen kunststof geleiders zoals bij veel andere DHZ-horren uit de bouwmarkt). Eerlijk advies. Ik twijfelde tussen de RO50 en de duurdere RO100, maar de medewerker van horren.com zei dat de 100 eigenlijk voor grotere ramen is bedoeld. Voor mijn dakraam was de 50 prima geschikt. Er is geen verschil in kwaliteit. Prijzig, maar zijn geld waard.

Tars Morel

meer dan goed

Bertus Veldhuis

Eenvoudig en Handig

Uw ervaring met Horren.com:

Positief, gebruiksvriendelijk en duidelijke instructies

Ruud Bruijns

Geweldige service ook na 4 jaar

Een 10

Mart van Gelooven

Service en kwaliteit zoals afgesproken

Uw ervaring met Horren.com:

Het is allemaal perfect gelopen en het installeren is ook super handig gemaakt voor leken