Mies van Kuijk

Top

At Snijder

Nieuwe horren in appartement

Uw ervaring met Horren.com:

Prima leverancier, goede website met ruime keuze.
De levering kon ik gemakkelijk naar een andere dag zetten en was keurig aangemeld en op tijd.
Het is de 2ekeer dat ik hier iets koop en...
Prima leverancier, goede website met ruime keuze.
Het is de 2ekeer dat ik hier iets koop en ben erg tevreden

F.M. Wagenaar

Onverwachts defect

Uw ervaring met Horren.com:

De montage ging goed en een paar keer getest met open en dichtdoen.
Op enig moment ging hij de laatste 15 cm. niet meer dicht.
Voorzichtig proberen te forceren maar toen brak de onderste...
De montage ging goed en een paar keer getest met open en dichtdoen.
Op enig moment ging hij de laatste 15 cm. niet meer dicht.
Voorzichtig proberen te forceren maar toen brak de onderste geleideketting.
De zaak van de verticale stijl gehaald en ketting weer vastgezet maar in het gedeelte waar je niet bijkan daagt nu een hiaat en ik krijg het niet voor elkaar.
Gelukkig was ik in anderhalf uur in Middelburg, waar ik uiterst vriendelijk, met koffie, ontvangen werd. Het bleek dat 't m'n eigen fout was, niet precies genoeg bij het leggen van grondrail. Binnen een half uur werd de hor, gratis, gerepareerd en kreeg ik ook nog een, wederom gratis, nieuwe grondrail mee (met een ontvettingsdoekje).
Kan ik u in Nederland bezoeken? Uw medewerker heeft 't waarschijnlijk in een oogwenk voor elkaar.
Na de nieuwe, dit keer wat zorgvuldiger, montage deed alles het naar volle tevredenheid.

Pieter

Mooi en past perfect

Uw ervaring met Horren.com:

Kijk naar het filpje hoe je moet meten en het kan niet mis.

Jan Rip

De bestelling van een hor

Uw ervaring met Horren.com:

Prima contact vooraf, levering liep op rolletjes en montage heel gemakkelijk

Robert Huitema

Prima service en cf bestelling geleverd

Uitstekend

Frans Sluik

Rolhor horizontaal aangebracht in de boot

Uw ervaring met Horren.com:

Bij de eerste opdracht waren de zijgeleiders to kort! Maar één telefoontje de juiste lengte ontvangen! Nooit meer muggen in de boot!

Familie Warnshuis

Mooie kwaliteit en super service

Uw ervaring met Horren.com:

Prachtige horren, goede bestelinstructies en keurige levering: heel blij mee!

Joop de Groot

Kwalitatief prima hor

Uw ervaring met Horren.com:

Snelle en goede service van dit bedrijf. Wij hebben 5 jaar geleden al dezelde horren gekocht en die zien er nog steeds prachtig uit. Een goede reden om bij dit bedrijf terug te keren en nogmaals... Snelle en goede service van dit bedrijf. Wij hebben 5 jaar geleden al dezelde horren gekocht en die zien er nog steeds prachtig uit. Een goede reden om bij dit bedrijf terug te keren en nogmaals heel tevreden te zijn. Vaklui met prima producten!