Ronald de Graaf

Horren voor keuken en slaapkamer

Uw ervaring met Horren.com:

Mooie uitstraling en strakke omlijsting, goed verpakt met ingesloten beschrijving voor het plaatsen van de hor.

A Kant

Goede service

Richard de Wee

Mooie horren, goede website

Uw ervaring met Horren.com:

Prima, zien er mooi uit en passen goed.
Prima, zien er mooi uit en passen goed.
tav de levering is het bij bestellen onduidelijk wanneer er geleverd gaat worden, je moet hiervoor de site volgen. (Kwamen gelukkig eerder dat bij aanvang gemeld). De hoeveelheid karton bij levering is te groot, zonde dat er zulke grote dozen worden gebruikt.
mooi is dat er een korting is als je meer producten besteld, heel netjes

Reactie Horren.com:

Bedankt voor de mooie review en rapportcijfer Richard! Wat betreft de levering: bij elk product wordt de maximale levertijd genoemd, en de uiterste leverdatum van de bestelling wordt vermeld op de... Bedankt voor de mooie review en rapportcijfer Richard! Wat betreft de levering: bij elk product wordt de maximale levertijd genoemd, en de uiterste leverdatum van de bestelling wordt vermeld op de afrekenpagina. Deze datum kan ook bekeken worden door in de orderbevestiging op de knop 'Bekijk status en levertijd' te klikken. Bedankt voor uw vertrouwen, fijn dat alle horren naar wens zijn! ^Marco van Horren.com

Dick Dolstra

Hor besteld bij horren.com

Uw ervaring met Horren.com:

Heeft een zeer duidelijke website waar het hele besteltraject wordt uitgelegd. Het zelf opmeten van de juiste maten wordt daardoor een fluitje van een cent. Hor werd keurig verpakt geleverd door een... Heeft een zeer duidelijke website waar het hele besteltraject wordt uitgelegd. Het zelf opmeten van de juiste maten wordt daardoor een fluitje van een cent. Hor werd keurig verpakt geleverd door een transportbedrijf wat je op de dag van levering voortdurend op de hoogte houd van het leermoment. Wat een service! De gebruikte materialen zijn van prima kwaliteit. Het aanbrengen van de hor is mede door de filmpjes op de website prima te doen.

Reactie Horren.com:

Beste Dick, super om te lezen dat u zo tevreden bent over zowel de hor zelf als het bestelproces. Veel plezier met de voorzethor! ^Marco van Horren.com

Andre Wuyts

Schuifdeur

Uw ervaring met Horren.com:

goede ervaring met dit bedrijf

Ciska Rapmund

3 horren

Prima in 1 woord

Sander Vernooij

Slaapkamer hor

Uw ervaring met Horren.com:

Prima ervaring, goed product geleverd

Bas Prins

Heel goede producten en service

Uw ervaring met Horren.com:

Als je zelf goed meet, past het allemaal perfect. Heel eenvoudig te monteren en heel goed handleidingen.

R.Veen

Ongekende goede service en zeer klantgericht

Uw ervaring met Horren.com:

Bij de koop van onze woning, 20 jaar geleden, waren diverse rolhorren voor de ramen gemonteerd
Recentelijk brak een onderdeel, waardoor de hor niet meer sloot.
Na uitgebreide digitale...
Recentelijk brak een onderdeel, waardoor de hor niet meer sloot.
Na uitgebreide digitale zoektocht bij horren.com terecht gekomen.

Het onderdeel werd herkend.
Binnen twee dagen ontving ik het betreffende onderdeel.
( op mijn verzoek 2 exemplaren, zodat ik meteen beide zijden kon vervangen.)

Indrukwekkend vond ik, de per mail ontvangen, begeleidende boodschap.
Zonder ooit klant te zijn geweest, ontving ik geen factuur van de onderdelen en de de verzendkosten!
( wel twee links met een duidelijk instructievideo voor de montage)

Dat is, wat ik noem, oprechte betrokkenheid bij het ondernemerschap en je product.
Het schrijven van deze review is wel het minste wat ik kan doen om mijn grote waardering hiervoor te laten blijken en te delen met uw toekomstige klanten!

Reactie Horren.com:

Fijn dat we u konden helpen om de hor weer werkend te krijgen! Hartelijk dank voor deze leuke review, zeer gewaardeerd! ^Marco van Horren.com

B Sier

Derde hor van Horren.com is ook prima!

Prima!