Hans

Giede kwaliteit raamhor

Uw ervaring met Horren.com:

Duidelijke instructies van het opmeten voor de hor, hor heeft een dun profiel zodat de raam makkelijk kunt blijven
sluiten.

Kees van het Maalpad

Niks mis mee. Mooi product voor een goede prijs.

Uw ervaring met Horren.com:

Goede website,duidelijk. Makkelijk te bestellen.

Wilma Spaan

Prima kwaliteit

Uw ervaring met Horren.com:

Super goed, snelle service, je wordt op de hoogte gehouden van de productie

Jan de Groot

Netjes afgeleverd

Prima afgehandeld

Herman Wichink Kruit

Raamhorren

Uw ervaring met Horren.com:

Snel geleverd en goede producten

Rob Verhoeks

Fantastisch

Uw ervaring met Horren.com:

Hoe besteld. Prima instructies op de site, snel geleverd. Prima produkt!!

Arie van der Plaat

Super tevreden met de plisse hordeur

Uw ervaring met Horren.com:

Topkwaliteit en past perfect.

Johan Strobbe

Tevreden tot op heden!

Uw ervaring met Horren.com:

Hordeur (plissé) besteld en enkele dagen later werd geleverd. Ik koos voor montage met tape ipv schroeven want die had ik desgevallend zelf maar dat bleek niet nodig. De hor paste perfect, was op 10... Hordeur (plissé) besteld en enkele dagen later werd geleverd. Ik koos voor montage met tape ipv schroeven want die had ik desgevallend zelf maar dat bleek niet nodig. De hor paste perfect, was op 10 min geplaatst. ECHTER, de eerste ochtend toe we aan het verluchten waren, liep onze kat dwars door de plissé. Dat was even schrikken want de hordeur zag er niet uit, leek getorst, krom, uit de haak.
Filmpje op Youtube gevonden waarin een kind door de hor loopt. Het systeem is er blijkbaar op voorzien en was zo terug in orde. Ik bestelde eveneens twee handgrepen maar heb ze uiteindelijk niet gebruikt want de plissé schuift gemakkelijk open zonder handgrepen.
Tot dusver zeer tevreden.

Theo Gielens

Ervaring horren.com

Uw ervaring met Horren.com:

Een goede ervaring. Snel antwoord op vragen, snelle levering. Mooi product voor goede prijs

Esther

3 inzethorren

Uw ervaring met Horren.com:

Zeer goede horren gekregen die perfect op maat zijn in onze draai-kiepramen, ze gaan er zuigend in!