Knaepen

Perfect op alle gebied zowel de levering als mijn dienblad (afmeting, kleur, afwerking,...) en dit zonder op voorhand te moeten betalen, pas na levering

Kim

Nette snelle levering en product zoals verwacht.

Marina R.

Ik wilde graag een iets grotere console, en dat was geen probleem, snelle levering, prachtig resultaat, heel blij mee, wat een goede service ????

Stefanie van Vliet

Dienblad zwart op maat gemaakt.Is prachtig.

Wöltgens

Gruttersbak

Nel Kooijman

Ik heb een wit dienblad gekocht en vond hem gelijk mooi .
Het kwam goed verpakt aan en ook heel snel .
Ik heb een wit dienblad gekocht en vond hem gelijk mooi .
Het kwam goed verpakt aan en ook heel snel .
Het contact met Hornehome verliep prima want had ook nog een mail gestuurd met een verandering en dat was helemaal geen probleem .
Nu geniet ik elke dag van mijn mooie dienblad , bedank Hornehome ??

M. Hermsen

Grutterssbak besteld . Primacommunicatie, snelle reactie terug. Heel mooi gemaakt. Helemaal volgens verwachting

Leijdekkers

Prachtig handgemaakt product met perfectie in de afwerking.

Hornehome

Snelle levering. Wat ben ik blij met mijn mooie gruttersbak. Een aanrader.

Brenno

Ik heb een op maat gemaakt dienblad besteld. Het is precies geworden wat ik er van had verwacht of gehoopt. Omdat ik een extra wens had werd er eerst even een controle email gestuurd. Met de vraag... Ik heb een op maat gemaakt dienblad besteld. Het is precies geworden wat ik er van had verwacht of gehoopt. Omdat ik een extra wens had werd er eerst even een controle email gestuurd. Met de vraag of ze goed begrepen wat ik wilde.

Vervolgens binnen een paar dagen een bericht dat het dienblad is verstuurd!