Joke Brouwer

Super mooi blad voor op een hocker. Strak en afgelakt in een mooie kleur . Prima afgewerkt.
Snelle levering , en zorgvuldig verpakt.
Ben er blij mee.

Gertha Oude Alink

We hebben een dienblad op maat (90cm x 50cm) gekocht dat op een hocker geplaatst kan worden. Het dienblad is precies geworden zoals we ons hadden voorgesteld. We zijn er erg blij mee.

Bram

Droogrek, super voor al de natte zwemkleding

Kees van Zijverden

Ik kocht een linnenrek; de informatie door hornehome was prima en het product voldoet aan alle verwachtingen. Ik gebruik het overigens niet voor het oorspronkelijke doel, maar als bloemen- en... Ik kocht een linnenrek; de informatie door hornehome was prima en het product voldoet aan alle verwachtingen. Ik gebruik het overigens niet voor het oorspronkelijke doel, maar als bloemen- en plantenrek in mijn achtertuin.

Martin Peper

Mooi product (wasrek), degelijk gemaakt. Goede afspraken te maken omtrent bezorging. Prima service

S.Mouid

Het dienblad van 90 bij 70 is precies zoals ik heb besteld en was heel goed verpakt.

C. Sijthoff

Wit gelakt dienblad voor op hocker. Heel goed verpakt geleverd. Blad was veel zwaarder en massiever dan ik had verwacht. Zag er prachtig en heel solide uit. Meteen de eerste avond al kwaliteitstest,... Wit gelakt dienblad voor op hocker. Heel goed verpakt geleverd. Blad was veel zwaarder en massiever dan ik had verwacht. Zag er prachtig en heel solide uit. Meteen de eerste avond al kwaliteitstest, want ik was vergeten het blad naar binnen te halen en het heeft de hele nacht gehoosd. Volgende morgen afgedroogd en hij is weer als nieuw. Het blad is niet goedkoop, maar is de prijs wel dubbel en dwars waard.

Berna

Ik had een gruttersbak met een speciaal kleurnummer besteld.
Ik ontving meteen een opdrachtbevestiging met daarin de te verwachten levertijd.
Na 2 weken ontving ik een heel degelijk...
Ik had een gruttersbak met een speciaal kleurnummer besteld.
Na 2 weken ontving ik een heel degelijk ingepakte , prachtige gruttersbak!
Heel blij mee

Patrick Smulders

Geweldig dienblad laten maken .
Super blij mee!