Daan

Prachtig rek en simpel te monteren!

Bianca

Super hier word ik blij van

Nicole

Ik heb 2 grote dienbladen voor 2 hockers op maat besteld. Kleur mat zwart met een klein opstaand randje. Wat ben ik er blij mee, het staat prachtig! Blij dat ik jullie gevonden heb!

Privé

Zeer mooie kwaliteit dienblad 95x85cm

Els van de Weghe

Wat een mooi afgewerkt linnenrek!

E. Brender

Ik zocht al heel lang een passende dienblad voor op onze hocker. Stad en land afgezocht voor de juiste maten maar onvindbaar. Toen ben ik gaan googlen en kwam ik na lang zoeken en vergelijken bij... Ik zocht al heel lang een passende dienblad voor op onze hocker. Stad en land afgezocht voor de juiste maten maar onvindbaar. Toen ben ik gaan googlen en kwam ik na lang zoeken en vergelijken bij Hornehome terecht. De website, presentatie en keuzes in afwerking heeft de doorslag gegeven.

Maten en wensen doorgegeven. Omdat het dienblad handgemaakt wordt duurt het Deze week werd het dienblad stevig en netjes verpakt bezorgd met Post. NL

We zijn helemaal blij, een mooi afgewerkt dienblad en gegoten op de hocker past! Top.

H van Sinderen

Topdienblad. Supersnel en netjes verpakt.Zeer tevreden

Esra Gozuberk

Fantastisch dienblad op maat laten maken. Mooi zwart van kleur, precies zoals gewenst! Materiaal is ook zeer stevig, en een zeer snelle levering voor een op maat gemaakt artikel. Zeker een aanrader!... Fantastisch dienblad op maat laten maken. Mooi zwart van kleur, precies zoals gewenst! Materiaal is ook zeer stevig, en een zeer snelle levering voor een op maat gemaakt artikel. Zeker een aanrader! Bedankt HorneHome :)

Bertina Hilbers-Dietvorst

Dienblad op maat.
Voldoet aan alle verwachtingen.
Goed verpakt.
Contact verliep prima ?