Patrick Smulders

Geweldig dienblad laten maken .
Super blij mee!

Sabine

Dienblad zwart op maat besteld. Heel fijn contact en goed advies gekregen over de afmetingen. Het is een prachtig blad. Zeer goede kwaliteit. We zijn er erg blij mee! Hornehome is een aanrader!

Bo

Prachtig dienblad op maat gemaakt en goede service.

C. Nuijten

Aankoop: dienblad op maat. Prima product. Goed verpakt. Keurig bezorgd. Tevreden klant

Dorien

Ik heb een dienblad gekocht dat precies op maat gemaakt werd. Voor de zekerheid belde Hornehome nog om e.e.a. te checken, zodat we allebei zeker wisten dat ze het goede product zouden maken. Hele... Ik heb een dienblad gekocht dat precies op maat gemaakt werd. Voor de zekerheid belde Hornehome nog om e.e.a. te checken, zodat we allebei zeker wisten dat ze het goede product zouden maken. Hele goede communicatie en prachtig product geleverd!

Miriam

Ik heb een dienblad gekocht. Erg goed, mooi ambachtswerk.

Janet

Prachtig dienblad dat dienst doet als salontafel. strak in de lak :) goed schoon te maken en helemaal perfect op maat.

Saskia Timmermans

Hele fijne service
Ik werd keurig gemaild dat mijn bestelling even wat langer duurde ivm wat problemen
Hele fijne service
Ik ben super blij met mijn oud Hollandse wasrek wat is deze prachtig geworden en helemaal met de hand gemaakt

van acker daisy

Heel mooi dienblad, mooi afgewerkt, ben er super blij mee!

Recreatieverhuur “Bie Oans Oefje” en “In Oans Oefje” Parel in de polder

Een ouderwets dekenrek. Het is keurig! Het voldoet helemaal aan de verwachtingen. Het contact verdient een pluim!