Van de witte

Goede service en flexibel

Maaike

Geweldig en meedenkend

Lee

Hele goeie service en een prachtige eindresultaat. We zijn heel erg tevreden met onze aankoop.

A. Tegenbosch

Dienblad, maatwerk.
Dienblad, maatwerk.
Duidelijk omschreven, helder in het bestellen, voldoende in het contact, stevig met inpakken. De tijd genomen voor het verzenden, maar daar staat tegenover: geen betaling vooraf.

Minkhorst

Een zeer mooi dienblad, voldoet zeker aan onze verwachtingen. Het was ontzettend goed ingepakt zodat het niet kon beschadigen. Ook fijn dat je achter af kan betalen als je dienblad binnen is!

Petra Visser

We hebben een hoekconsole op maat laten maken. Dit werd netjes afgeleverd. Het is echt heel erg mooi. Prima service, prachtig product.

Hendriksen

Mijn pakket wasten is bij de verkeerde coop afgeleverd ik heb dus nog niets

Reactie Hornehome:

Beste mevrouw Hendriksen,
Wij verzenden via een PostNL punt bij een Coöp, daar was het pakket blijven liggen.
Ondertussen is het pakket bij de juiste Coöp bezorgd, onze excuses voor de...
Beste mevrouw Hendriksen,
Ondertussen is het pakket bij de juiste Coöp bezorgd, onze excuses voor de extra wachttijd.
Hornehome

Kirsten

Dienblad, ziet er mooi uit en best snel geleverd.

Wies

Alles verliep prima. Het rekje zag er super uit!!

Hanneke Hens

Dienblad