P Hiemstra

Wij hebben een linnenrek/wandrek van vroeger besteld . Hij was gestuurd goed verpakt op de juiste tijdstip . Goede gebruiksaanwijzing.
Geweldige communicatie.

Helemaal blij met de wasrekken! Zien er keurig uit!

Speciaal dienblad van wit hout besteld. De bezorging was super snel. De verpakking was zeer goed zodat er geen beschadigingen kunnen komen aan het product.

Dienblad gekocht

petertje

Ik heb een ouderwets houten wasrek gekocht en gevraagd of het in plaats van wit donkerblauw geschilderd kon worden.
Het pakket kwam keurig verpakt aan, het was met behulp van alle compleet...
Het pakket kwam keurig verpakt aan, het was met behulp van alle compleet bijgeleverde schroeven snel en gemakkelijk in elkaar te zetten. Ik verheug me erop om het te gaan gebruiken.

Jan

Wij hebben een dienblad op maat (van 100*40) gekocht in een zelf uitgekozen kleur. De afstemming over de kleur ging perfect. De levering ging vlot en volgens afspraak. Het artikel zat keurig verpakt... Wij hebben een dienblad op maat (van 100*40) gekocht in een zelf uitgekozen kleur. De afstemming over de kleur ging perfect. De levering ging vlot en volgens afspraak. Het artikel zat keurig verpakt zodat-ie zonder beschadigingen de reis heeft doorstaand. Prima service dus, niks op aan te merken. Het dienblad ziet er prachtig uit. Zo koop je ze niet in de winkel!

Lambertus Haaksma

Ik heb bij Hornehome een dienblad gekocht t.b.v. het afdekken van een gasfornuis Het product werd goed verpakt en snel geleverd, en beantwoordt volledig aan mijn verwachtingen. Het contact met... Ik heb bij Hornehome een dienblad gekocht t.b.v. het afdekken van een gasfornuis Het product werd goed verpakt en snel geleverd, en beantwoordt volledig aan mijn verwachtingen. Het contact met Hornehome was uitstekend: gevraagde informatie werd snel verschaft, en met name het meedenken heb ik zeer op prijs gesteld.

Timo Jonker

Dienblad gekocht op maat gemaakt en goed ingepakt verstuurd top service!!!!!

J.Lammers

Dienblad. Netjes gemaakt alleen de kleur voldeed niet aan de verwachting.

Reactie Hornehome:

Hartelijk dank voor uw feedback. U heeft gekozen voor antracietgrijs, wij werken hiervoor met een door ons gekozen variant, erg jammer dat die niet helemaal aan uw verwachtingen voldeed. Wij... Hartelijk dank voor uw feedback. U heeft gekozen voor antracietgrijs, wij werken hiervoor met een door ons gekozen variant, erg jammer dat die niet helemaal aan uw verwachtingen voldeed. Wij adviseren klanten een RAL nummer door te geven wanneer een specifieke kleur gewenst is.

Paula Soetekouw

Dienblad op maat gemaakt. Is erg mooi