Prima levering en product

Houten was droog rekje. Het is me te zwaar. Komt mede door die onnodig extra brede poot, waardoor je ook droog ruimte mist. Bij de verkoop gewicht beter vermelden. Het wordt uiteindelijk op... Houten was droog rekje. Het is me te zwaar. Komt mede door die onnodig extra brede poot, waardoor je ook droog ruimte mist. Bij de verkoop gewicht beter vermelden. Het wordt uiteindelijk op bestelling gemaakt. De verpakking was prima . Afhandeling ook.

Reactie Hornehome:

Bedankt voor u review, wij vinden het erg jammer dat u het was/kachelrek te zwaar vindt. Het rek weegt ongeveer 5 kilo, de extra brede poot is nodig om ruimte te creëren voor het inklappen, dit kan... Bedankt voor u review, wij vinden het erg jammer dat u het was/kachelrek te zwaar vindt. Het rek weegt ongeveer 5 kilo, de extra brede poot is nodig om ruimte te creëren voor het inklappen, dit kan dus helaas niet anders.

Dienblad op maat

Een groot wit dienblad, 82x82 cm met rechte grepen en een vlakke bodem. Zeer fraai: strak en kantig en zoals verzocht met het naamplaatje onzichtbaar op de onderkant. Snel en zeer degelijk ingepakt... Een groot wit dienblad, 82x82 cm met rechte grepen en een vlakke bodem. Zeer fraai: strak en kantig en zoals verzocht met het naamplaatje onzichtbaar op de onderkant. Snel en zeer degelijk ingepakt geleverd, een aanwinst voor mijn huis!

Groot wit dienblad op maat gekocht levering was een week heel snel ! zeer goed verpakt heel blij mee ik beveel Hornehome zeker aan

Groot wit dienblad, de levering was binnen twee weken en was goed ver pakt. Het artikel voldoet goed aan de verwacht ingen.

R. van Hattum

Een groot dienblad licht grijs.
Helemaal naar ons zin . Goed ingepakt.
Netjes afgehandeld.

Nora van Oort