Hornehome

Snelle levering. Wat ben ik blij met mijn mooie gruttersbak. Een aanrader.

Brenno

Ik heb een op maat gemaakt dienblad besteld. Het is precies geworden wat ik er van had verwacht of gehoopt. Omdat ik een extra wens had werd er eerst even een controle email gestuurd. Met de vraag... Ik heb een op maat gemaakt dienblad besteld. Het is precies geworden wat ik er van had verwacht of gehoopt. Omdat ik een extra wens had werd er eerst even een controle email gestuurd. Met de vraag of ze goed begrepen wat ik wilde.

Vervolgens binnen een paar dagen een bericht dat het dienblad is verstuurd!

Diane Andries

Heb al verschillende artikelen gekocht bij u gruttersbakken wasrekken dienbladen allemaal mooie fantastische produkten en vooral snelle service zeker voor op maat gemaakte artikelen zeer tevreden... Heb al verschillende artikelen gekocht bij u gruttersbakken wasrekken dienbladen allemaal mooie fantastische produkten en vooral snelle service zeker voor op maat gemaakte artikelen zeer tevreden dankuwel

Fam.Toet

Prettige service en we hebben een geweldig mooi dienblad ontvangen. Erg blij mee!

Thijs

Groot dienblad besteld. Makkelijk site, veel keus en opties. Duidelijk offerte en duidelijk mail over de bezorging. Bezorging was perfect+goed en deugdelijk ingepakt.

Marlies Bruil

Heel mooi dienblad. Snel bezorgd! Top!

Walda

Mooi product, exact op maat en naar wens!

Gasselter

Mooi product, perfect geleverd.

Gerard Willekes

Prima geholpen, goed product,