Dienblad op maat besteld in afwijkende kleur. Snelle levering. Helemaal prima!

Angelique Reuselaars

Dienblad op maat

Patrick

Prachtig gemaakt dienblad met zeer mooie afwerking!

G. Schriever

Wasrek. Prima ervaring. Goed verpakt etc.

Bommel

Dienblad type recht mdf - eigen kleur gekozen.
2 opmerkingen.
Dienblad type recht mdf - eigen kleur gekozen.
2 opmerkingen.
Het blad is niet helemaal glad. door de verf komen de mdf vezels omhoog en zou het tussen de twee spuitlagen door even geschuurd moeten worden.
Er zit geen blanke lak overheen dus het geeft snel kringen.

Verder kwam het blad snel en goed verpakt schadevrij aan. Uiteindelijk vind ik prijs kwaliteit niet helemaal top.

Reactie Hornehome:

Bedankt voor uw reactie. Bij sommige kleuren vallen de vezels in het MDF inderdaad meer op, in dat geval wordt het hout extra geschuurd. Ik zal hier voortaan nog beter op letten. Een extra laag... Bedankt voor uw reactie. Bij sommige kleuren vallen de vezels in het MDF inderdaad meer op, in dat geval wordt het hout extra geschuurd. Ik zal hier voortaan nog beter op letten. Een extra laag blanke lak is niet standaard maar op aanvraag wel altijd mogelijk.

Angelique Reuselaars

Dienblad op maat

Diane Andries

Ik kocht een gruttersbak op maat vind hem fantastisch de maten zoals ik had besteld is in het echt nog mooier dan op foto was zeer goed verpakt dank daarvoor en binnen de beloofde termijn geleverd... Ik kocht een gruttersbak op maat vind hem fantastisch de maten zoals ik had besteld is in het echt nog mooier dan op foto was zeer goed verpakt dank daarvoor en binnen de beloofde termijn geleverd top ! Bestel binnenkort nog een houten wasrek zeker weten

Jasper

Ladderkast besteld van 210cm lang bij 50cm breed, met een zelf gekozen indeling van de tredes (6 tredes op 15, 50, 85, 120, 155, en 190cm hoogte). De kast werd zelfs een week eerder dan opgegeven... Ladderkast besteld van 210cm lang bij 50cm breed, met een zelf gekozen indeling van de tredes (6 tredes op 15, 50, 85, 120, 155, en 190cm hoogte). De kast werd zelfs een week eerder dan opgegeven bezorgd. Geen gedoe met inelkaar zetten, gewoon uitpakken en direct neerzetten. Vanaf het moment dat de ladderkast stond was duidelijk dat Henk vakwerk had geleverd: de ladderkast was precies zoals ik had opgegeven en van een degelijk soort hout. Zeer tevreden, ik kom graag nog een keer terug voor iets anders van hout!

Cindy Buckens

Dienblad 50x70 in antraciet besteld. Supermooi en netjes afgeleverd. In verband met de vakantie een excuus omdat het iets langer kon duren maar hij was zelfs nog geleverd binnen 3 weken. Super... Dienblad 50x70 in antraciet besteld. Supermooi en netjes afgeleverd. In verband met de vakantie een excuus omdat het iets langer kon duren maar hij was zelfs nog geleverd binnen 3 weken. Super bedrijf en veel vriendelijkheid ook aan de telefoon.

M. Rikken

Een dienblad van 95 x 95 cm besteld en naar alle tevredenheid voor onze loungeset. Het is keurig afgewerkt en geschilderd. Ook was het uitstekend verpakt. Echt een aanrader!