Mathijssen

Lange levertijd, product prijs/kwaliteit niet in verhouding

Reactie Hornehome:

Deze klant had verwacht dat een white wash dienblad van eikenhout gemaakt wordt, we gebruiken hiervoor vurenhout waardoor het uiterlijk van het dienblad deze klant tegenviel.
Het dienblad is...
Het dienblad is retour genomen en er worden foto's van een white wash dienblad in de webshop geplaatst zodat dit soort teleurstellingen in de toekomst voorkomen kunnen worden.
Omdat al onze producten op maat gemaakt worden is onze levertijd 2 tot 3 weken, dit kan als een lange levertijd ervaren worden.

Truus Meijers

Gekocht linnenrek 1.70 x 1.70. Goed contact gehad. duidelijke uitleg.
verpakking was prima in orde, en tijd geleverd. Al met al zeer tevreden!

Mark

Super mooi afgewerkt dienblad op maat, ook de versnelde levering was geen probleem ... al met al een echte aanrader voor dienbladen op maat ?

Larissa

Dienblad op maat naar wens

Barbier

Een dienblad op maat keurig afgelakt binnen de verwachte tijd geleverd. Misschien wat aan de prijs maar t is t waard

Han Prinsen

Prima, aandacht voor speciaal verzoek

Ulrich

Dienblad en Ladderkast

Marjolwin

Ik heb een dienblad XL laten maken. Het resultaat was schitterend. Vanaf het eerst contact tot aan de levering een succes ervaring!

Uitermate zorgvuldig ingepakt en snel geleverd. Prettig contact met de producent. Prachtig dienblad.

Roel Carine

Ladderkast gekocht . Perfect verpakt. Snelle levering . Super mooi.