Mieke

We hebben een dienblad gekocht voor op de tafel buiten .
Ziet er fantastisch uit mooi van kleur .
Werd goed verpakt aangeleverd,
Kontact was prima , in een woord een echte aanrader

Gerthy

Wasrek. Was goed verpakt, geen beschadiging...goed in elkaar te zetten en ben tevreden over product en contact!

Zwart dienblad op maat.

Liesbeth

Prachtige bak om van de hocker een tafel te maken. Ziet er heel mooi uit en werd keurig geleverd.

Remco

Mooi dienblad op maat laten maken. Ziet er top uit!

M. Blokzijl

Ik heb een dienblad op maat voor gebruik buiten gekocht. Het resultaat is prachtig! Ik ben er echt heel erg blij mee! De service van Hornehome is ook uitstekend! De bestelling is ook binnen de... Ik heb een dienblad op maat voor gebruik buiten gekocht. Het resultaat is prachtig! Ik ben er echt heel erg blij mee! De service van Hornehome is ook uitstekend! De bestelling is ook binnen de aangegeven tijd ontvangen.

J.H. van Kempen

Hocker dienblad kwam sneller dan verwacht en was erg goed ingepakt. Goede service dus.

priscilla stal

We hebben een dienblad bestelt voor onze hocker (loungeset) voor buiten het voldoet aan al onze verwachtingen
Het product was goed verpakt.

KGLAS

Hallo, ik heb een houten wasrek gekocht. Ziet er prima uit en ook de handleiding was duidelijk.
Is meteen in gebruik genomen.

J. de Cock

Een dienblad op maat besteld. Keurig verpakt binnen gekregen en het is erg mooi afgewerkt. Mijn volgende bestelling komt er aan!