Dienblad wit 70 cm x 70 cm. Prima afgewerkt, verpakt en verzonden.

Bert

Gekocht een dienblad 100x50 cm, ingefreesde planken rechte handgrepen en opgegeven kleur van Farrow & Boll. Het blad is geleverd binnen de afgesproken tijd, en uitstekend verpakt. Het dienblad is... Gekocht een dienblad 100x50 cm, ingefreesde planken rechte handgrepen en opgegeven kleur van Farrow & Boll. Het blad is geleverd binnen de afgesproken tijd, en uitstekend verpakt. Het dienblad is een plaatje. Echt een aanrader.

Lia de Kreek

Wij hebben een dienblad op maat gekocht. Binnen twee weken geleverd en helemaal naar wens. Perfect. En zeer goed verpakt. Wij zijn er superblij mee.

Een op maat gemaakt dienblad laten maken. Ziet er perfect uit en mooie grey wash. Goed op de hoogte gehouden tijdens de produktie ervan.

Marike

Ik ben superblij met mijn op maat gemaakte dienblad! Ziet er strak uit.
Kwam zeer goed verpakt binnen 2 weken aan.

Houten wasrekken, ze zijn erg mooi voldoen aan de verwachtingen contact verliep prima, verpakking kan beter om het behoorlijk prijzige artikel te beschermen tegen krassen en beschadigingen

Steffie Heijnen

Ik heb een fietsenrek gekocht. Wat er prachtig uitziet en heel mooi staat bij mijn praktijk. Ik ben er superblij mee. De klanten maken graag gebruik van het fietsenrek. De levering was supersnel en... Ik heb een fietsenrek gekocht. Wat er prachtig uitziet en heel mooi staat bij mijn praktijk. Ik ben er superblij mee. De klanten maken graag gebruik van het fietsenrek. De levering was supersnel en goed. Je kon via sms reageren wat erg fijn was.

Theo

Dienblad op maat voor hocker

Sharon

Voor een hocker in mijn woonkamer zocht ik een dienblad van 90 bij 60 cm.
Via marktplaatst kwam ik bij Hornehome en heb ik er 1 besteld in de maat en kleur waar ik naar op zoek was.
Ik...
Voor een hocker in mijn woonkamer zocht ik een dienblad van 90 bij 60 cm.
Ik heb hem binnen en ben er heel bij mee! Het was precies wat ik zocht en de levering was snel.